Opakované měření délky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova 55 2012, prosinec.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Elektromagnet a jeho užití - test
Advertisements

Elektromagnet a jeho užití
Měření času – jednotky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Šíření zvuku prostředím
Hustota II. Autor: Mgr. Eliška Vokáčová Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova , únor.
Magnetické pole cívky s proudem
Ultrazvuk, infrazvuk Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Elektromagnetické záření 1. část
VZTLAKOVÁ SÍLA PŮSOBÍCÍ NA TĚLESO V KAPALINĚ
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Postup měření délky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Zákon odrazu, zrcadla Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Ochrana před úrazem elektrickým proudem
MĚŘENÍ FYZIKÁLNÍCH VELIČIN
Teplotní roztažnost pevných látek
Téma: Fyzikální veličiny – objem Autorka: Marta Gulová Ostrava 2006.
Měření teploty Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Fyzika 6.ročník ZŠ Fyzikální veličina D é l k a Creation IP&RK.
Téma: Fyzikální veličiny – délka
Hmotnost těles Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Měření hmotnosti tělesa
Měření fyzikální veličiny
Opakované měření délky
Přesnost a chyby měření
9. ročník Elektromagnet Elektromagnet v praxi.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
DÉLKA. Rozdělte se do skupin po čtyřech: Každá skupina dostane pracovní list s následujícími úkoly.
Využití jaderného záření
Autoři:Iveta Rejnušová a Karolína Moravcová
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhVeličiny a jejich.
MĚŘENÍ DÉLKY - OPAKOVÁNÍ
Autor: RNDr. Kateřina Kopečná Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova 55.
Elektromagnetické záření 2. část
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením rychlosti Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Lom světla Autor: Mgr. Eliška Vokáčová Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova , červen.
Zdroje zvuku Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Transformátor a jeho užití
Radioaktivita Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Měříme délku s různou přesností
Jednotky objemu Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU –10-1
Test: Mechanické vlastnosti kapalin (1. část)
Měření délky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Elektrolýza a její využití
Magnetické pole Země Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Magnetické pole Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Měření objemu Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Měření času Autor: Mgr. Eliška Vokáčová Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova , únor.
Měření délky – cvičení Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Magnetické indukční čáry
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Zdeňka Horská Název materiálu: VY_32_INOVACE_17_02_ Výpočet tíhy tělesa Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Výpočet aritmetického průměru Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika.
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Zdeňka Horská Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_19_ Otáčivé účinky síly Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Fyzika hrou-opakování I.
Opakované měření délky
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Tomáš.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Tomáš.
Fyzika hrou-opakování I.
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_07Délka,hmotnost-test
Jak postupujeme při měření délky
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Denisa Trubirohová Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_36_ Závislost elektrického odporu na vlastnostech.
Přesnost a chyby měření
Transkript prezentace:

Opakované měření délky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova , prosinec

Opakované měření délky

Hodnota měřené veličiny, která se nejvíce blíží skutečné hodnotě, se určí pomocí aritmetického průměru.

Aritmetický průměr z více měření vypočítáme, jestliže sečteme všechny změřené hodnoty a vydělíme počtem měření.

Úloha 1: Žáci změřili pětkrát délku stolu. Získali tyto hodnoty: 120,8 cm, 121,0 cm, 120,5 cm, 121,1 cm a 120,7 cm. Určete z těchto údajů průměrnou délku lavice.

Řešení: Průměrná délka lavice je 120,8 cm.

Úloha 2: Změřte s přesností na mm průměr pingpongového míčku. Využijte obrázek. Měření opakujte pětkrát v různých místech stupnice měřidla. Vypočítejte aritmetický průměr měření.

Použité zdroje KOLÁŘOVÁ, Růžena a BOHUNĚK, Jiří. Fyzika pro 6. ročník základní školy. Dotisk 2. vydání. Nakladatelství Prometheus, spol. s r. o., Praha 4, Učebnice pro základní školy. ISBN Zdroj obrázků: vlastní tvorba.