Firemní bankovnictví Corporate Banking

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
III. výroční kongres poskytovatelů sociálních služeb ČR
Advertisements

INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
VY_32_INOVACE_ Finanční trh.
Řízení lidských zdrojů
KONTROLA zpracovala: Ing. Jaroslava Teuberová Náchod, dne
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ a personální činnosti
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Mgr. Marcela Stryjová.  Seznámení se s problematikou daného studijního programu  Seznámení se s požadavky ke zápočtu.
Výsledky průzkumu a náměty pro inovaci předmětu FINANCE Doc. Ing. Mária Režňáková, CSc.
Odborná skupina Řízení portfolia projektů Pavel Pivoňka
NOVÉ TRENDY V BANKOVNICTVÍ NEW TRENDS IN BANKING SECTOR Ing
Management a rozvoj obcí
Prof. Ing. Lumír Kulhánek, CSc.
Jan Majer UČO: Využití informačních technologií Vznik elektronického bankovnictví Vývoj elektronického bankovnictví Charakteristika elektronického.
Vzdělávání bez omezení … vzdělávání po internetu Radek Hořeňovský, Capital Consulting Capital Expert E-learning jako nástroj.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Současné teorie finančních služeb Přednáškový kurs Mgr FFS ZS 2008.
Administrativní technika. Struktura předmětu Přednášky: –Úvod, struktura předmětu –Procesy v organizaci, jejich charakteristika –Administrativní procesy,
Bankovnictví 2 Banking 2 Bankovnictví 2 Krajíček.
Návrh předmětu a jeho inovací Obchodní podnikání PhDr.Iveta Šimberová, Ph.D.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
MBank Maximum výhod a pohodlí ??? PETRA NGUYENOVÁ ma381.
Účetní systémy na PC (MPF_USPC) 1. TÝDEN (25. – )
DUM - Digitální Učební Materiál Název školy: Střední odborná škola obchodní s.r.o. Broumovská 839, Liberec 6 IČO: REDIZO: Vzdělávací.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Harmonogram cvičeních Podmínky pro zápočet Informační zdroje
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
ÚVOD, MANAGEMENT, STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
EKONOMIKA OBCHODNÍ BANKY Ing. Renata Slaná
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
Moderní personalistika Úvod
Moderní personalistika I. BLOK
Účetní systémy na PC (MPF_USPC)
Charakteristika a členění bankovních produktů
Bankovnictví 2 Banking 2 Bankovnictví 2 Krajíček.
N_MaEk Manažerská ekonomika 12. cvičení Cizoměnové operace (finanční deriváty – forwardy, futures, opce) léto 2014 Skupiny: N_MaEk/R3PH.
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
Firemní bankovnictví a jeho trh – distribuce a odměňování
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
FINANČNÍ TRHY doc. Ing. Martin Svoboda, Ph. D
Bankovnictví 2 Banking 2 Bankovnictví 2 Krajíček.
KAPITOLA 9: ZÁKLADNÍ DRUHY OPERACÍ - KOMERČNÍ BANKOVNICTVÍ Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business.
Základy firemních financí Cvičení 1.. Základní informace Ing. Gabriela Oškrdalová Katedra financí, dveře č. 502 Konzultační hodiny: Út 12:50 – 14:20
Základy firemních financí Cvičení 1.. Základní informace Ing. Gabriela Oškrdalová Katedra financí, dveře č. 502 Konzultační hodiny: Čt 9.20 –
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_12 Název materiáluBěžný účet,
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Bankovnictví 2 Krajíček1 Bankovnictví 2 Banking Bankovnictví 2 Banking 2.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Kód vzdělávacího materiálu: VY_62_INOVACE_0203 Název vzdělávacího materiálu: Bankovnictví Datum vytvoření: Jméno autora: Ing. Zdenek Páže Předmět:
Metody hodnocení veřejných projektů Jana Soukopová
Marketing I.  Monika Horehleďová  kabinet 307 Pod lesem  konzultační hodiny: čtvrtek 12:40 kabinet 307 Pod lesem 
Bankopojištění (bank-assurance) Markéta Suchomelová.
Informační průmysl 2013/14 Petr Šmejkal
VY_62_INOVACE_ – Přímé bankovnictví Autor Ing. Hana Sůvová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza bankovních produktů v ČR Autor bakalářské práce: Marie.
Elektronické bankovnictví
Zdravotnický management
Bankovnictví 2 Banking 2 Bankovnictví 2 Krajíček.
Osnova přednášek Předmět Abeceda mzdových systémů
Zdravotnický management
Zdravotnický management
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Zdravotnický management
BPP114C – Bankovní a pojišťovací právo Mgr. et Mgr. Michal Tuláček
Transkript prezentace:

Firemní bankovnictví Corporate Banking Corporate Banking . Krajíček

Cíl Seznámit se s: postavením firemního bankovnictví v peněžnictví, základy jeho funkcí a dopady do činnosti bank a bankovního sektoru využití jak z pohledu klientů, tak managamentu v bankovním sektoru pohledem klienta na banku pohledem banky na klienta Navazujeme na znalosti z předmětů Finanční trhy, Bankovnictví I, Bankovnictví II, Bankovní účetnictví a Bankovní marketing. Součástí jsou: přednášky cvičení prezentace zadaných seminárních prací přednášky odborníků z praxe Corporate Banking . Krajíček

Plán přednášek a seminářů 1. Úvod–odlišení firemního bankovnictví od bankovnictví pro fyzické osoby podstata bankovnictví pro fyzické osoby podstata firemního bankovnictví Seznámení s požadavky na semestrální práce 2. Specifické postavení firemního bankovnictví výběr klientů a jejich segmentace segmenty firemního bankovnictví postavení firemních klientů v bance 3. Informační systém banky pro firemní bankovnictví vnitřní informační systém klientský informační systém Kontrolní test č.1 4. Firemní bankovnictví a trh funkce a význam pracovníků prodeje politika produktů a služeb hodnocení a ocenění obchodního personálu školení a nábor pracovníků Corporate Banking . Krajíček

funkce a význam pracovníků prodeje politika produktů a služeb 5. Firemní bankovnictví a trh funkce a význam pracovníků prodeje politika produktů a služeb hodnocení a ocenění obchodního personálu školení a nábor pracovníků 6. Obchodní personál v bance a jeho postavení při firemním bankovnictví požadavky na obchodní personál ze strany banky požadavky na obchodní personál ze strany klientů hodnocení úspěšnosti obchodního personálu Seminární práce - zadání 7. Kvalita služeb – firemní bankovnictví kvalita služeb v bankovnictví návrhy a stížnosti klientů hodnocení kvality služeb v bankovnictví Corporate Banking . Krajíček

8. Produkty firemního bankovnictví východiska pro tvorbu produktů a služeb jak vytvářet nové produkty omezení nových produktů Kontrolní test č. 2 9. Produkty firemního bankovnictví vedení účtu platební styk možnosti jak zvýhodnit účty pro klienty 10. Produkty firemního bankovnictví sofistikované produkty a služby Cash Pooling syndikované úvěry spolupráce s klienty a jejich poradci Corporate Banking . Krajíček

11. Strategie firemního bankovnictví východiska pro strategii tvorba strategie klienta a strategie banky Seminární práce 12. Strategie firemního bankovnictví produkty a služby ve vazbě na strategii banky stávající klienti akvizice nových klientů 13. Očekávaný vývoj ve firemním bankovnictví orientace bank stanovení priorit banky klientská orientace požadavky na nové produkty a služby Corporate Banking . Krajíček

Semestrální práce Řízení firemního bankovnictví ve vybrané bance Návrhy jak zlepšit úročení běžných účtů pro vybranou firemní klientelu Požadavky klientů bank na firemní bankovnictví Hlavní náplň firemního bankovnictví Peče o firemní klienty ve vybrané bance Nabídky na Cash Managament Pro každou práci platí: Srovnání nejméně za dva roky Doporučené banky: Citibank, ČSAS, KoBa, ČSOB, GE, Unicredit, RB Corporate Banking . Krajíček

Požadavky ke zkoušce Zkouška a výsledné hodnocení: Zkouška má dvě části - písemnou a ústní. Konečná známka je tvořena: Hodnocení písemné a ústní části zkoušky (80%) + závěrečné hodnocení výsledků práce v seminářích (20%) Corporate Banking . Krajíček

Doporučená literatura a) základní literatura: DVOŘÁK, P.: Komerční bankovnictví pro bankéře a klienty. Praha : Linde, 1999. 475 s. ISBN 80-7201-141-3. KOTLER, P.: Marketing management 10. rozšířené vyd. Praha : Grada, 2001. 719 s. : i. Profesionál. Bibliografie: s. 703-708. - Rejstřík. ISBN 80-247-0016-6. b) doporučená literatura: PAYNE, A.: Marketing služeb. Vyd. 1. Praha : Grada, 1996. 247 s. Bibliografie: s. 247. ISBN 80-7169-276. SOKOLOVSKÝ, Z.: Vitální banky. Přel. D. Felsbergová. 1. vyd. Praha : Bankovní institut, 1999. 347 s. ISBN 80-7265-024-6. POLOUČEK, S. a kol.: Bankovnictví, 1. vyd. Praha: C.H.Beck, 2006, 716 s. ISBN 80-7179-462-7 Corporate Banking . Krajíček

firemního bankovnictví od bankovnictví pro fyzické osoby Odlišení firemního bankovnictví od bankovnictví pro fyzické osoby Corporate Banking . Krajíček

podstata bankovnictví pro fyzické osoby podstata firemního bankovnictví Corporate Banking . Krajíček