3. Kompozice ve výtvarném umění

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Advertisements

ROMÁNSKÉ umění.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Anna Kostenko se narodila v roce 1975 v Kyjevě na Ukrajině, od roku 1991 žila
3. Moderna, inspirace pro bydlení dneška 3. 8
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Kompozice v umění Kompozice v umění.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Kompozice snímku aneb Naučte se vidět kreativně Zdeněk Töpfer
Funkcionalismus I. polovina 20. století.
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
VY_32_INOVACE_FOTF10760ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Op art Inf-1 Počítačová grafika DUM č. 17
Divadlo konce 19.století.
Vzdělávací oblast: Umění a kultura
TAJEMSTVÍ ABSTRAKTNÍ MALBY I.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
III/2 7.A XV Dějepis Leonardo da Vinci, renesance, malby, vynálezy VII. ročník Mgr. Ladislav Hrdina Leonardo da Vinci.
Realismus,impresionismus, secese, kubismus
VY_52_INOVACE_DEK_51 ABSTRAKCE PŘED 1. SVĚTOVOU VÁLKOU
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Dadaismus I. polovina 20. století.
Toto těleso se nazývá… kužel trojúhelník jehlan
Kompozice snímku aneb Naučte se vidět kreativně
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_11_CJ_NP1 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.03/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Plán bytu Co je perspektiva, byla známa vždy?.
Projekt CZ.1.07/1.1.08/ Rozvoj klíčových kompetencí v odborném vzdělávání na SOŠ Luhačovice Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
P O U T N Í K malíř, restaurátor narozen 1955 v Brně studia : 1971 – 1975 Střední uměleckoprůmyslová škola v Uherském Hradišti 1975 – 1980 Akademie.
ORFISMUS Jiří Salajka.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
CZ.1.07/1.1.10/ Design VV, 8.ročník Mgr. Zdenka Meškánová ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana.
Tento pojem zahrnuje v sobě řadu významných proudů a směrů v umění 20
Geometrická abstrakce
Renesance 14. – 16. století.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
SECESE.
Představitel geometrické abstrakce a počítačového umění
Giotto di Bondone MgA. Lukáš Psík wikipedia
Nela Sováková, Johana Černá
Technika pro člověka Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a.
Svatební tvoření… …inspirace. I romantické oznámení může být vkusné, jemné, a dokonce vtipné… Svatební oznámení.
DUM Č.6 DUM Č.6 VÝTVARNÉ VYJADŘOVÁNÍ OD NEJSTARŠÍCH DOB VÝTVARNÉ VYJADŘOVÁNÍ OD NEJSTARŠÍCH DOB Název školy: ZŠ Salvátor, Valašské Meziříčí Název školy:
ŠKOLA:Gymnázium Lovosice AUTOR:Mgr. Radmila Vorasická NÁZEV:VY_32_INOVACE_5C_14_Orfismus TÉMA:Dějiny umění ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ DATUM.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Kubismus Autor: Mgr. Jana KalvasováDatum: Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308.
VĚDA Mgr. Alena Ščuková Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Ščuková. Dostupné z Metodického portálu
MOZAIKA Tematická oblast ESV Komunikace vizuálního umění se znakovými
Výtvarné umění I. Tematická oblast
SOCHA DO VEŘEJNÉHO PROSTORU
Člověk tohoto století Tematická oblast
ŠKOLA: Gymnázium Lovosice AUTOR: Mgr. Radmila Vorasická NÁZEV:
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
LETTRISTICKÁ MOZAIKA Tematická oblast
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Radikálně barokní architektura
Zásady kompozice stránky a dokumentu
Výuka architektonického navrhování v prvním ročníku
VY_32_INOVACE_4/14_ČLOVĚK A SPOLEČNOST
Modelový koncept hodiny výtvarné výchovy
Výtvarka při ZUŠ Habrmanova, spolek Cesty za uměním a akce ve školním roce Návštěva renesančního zámku v Litomyšli doplněná návštěvou Portmonea.
Futurismus.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Jiří.
  Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Umění a kultura, výtvarná výchova, Surrealismus v malířství Autor: Mgr.
Transkript prezentace:

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění 18

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění 19

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3. Kompozice ve výtvarném umění 3.3 Kompozice v umění 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3.3 Geometrické kompozice 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3.3 Geometrické kompozice 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3.3 Geometrické kompozice 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3.3 Geometrické kompozice 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění

3.3 Geometrické kompozice 22.11.2012 3. Kompozice ve výtvarném umění