Autor: Vedoucí práce: Lenka Žaludová Mgr. Miloš Prokýšek.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA v zábavním průmyslu
Advertisements

Bakalářský studijní program Softwarové technologie a management (STM) Prof. Ing. Jiří Žára, CSc.
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov, 1IT A.
Modelování v prostoru.
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov, 1IT A.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Kontrolky ve WPF Jan Lasac Vedoucí práce Ing. Václav Novák, CSc.
00172 Multimédia a internet Úvod Mgr. Bc. Michal Novotný Ústav bohemistiky a knihovnictví.
Bakalářská práce - zpracování
Streaming pomocí technologií FLASH
Barbora Kušová Obor: Geoinformatika HGF, VŠB-TU Ostrava 2002/2003
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Autodesk – 3Ds Max Chrbolková Markéta. Obsah 1.O programu 3Ds Max 2.Využití 3.Praktické ukázky 4.Formát DWF 5.Užitečné odkazy.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Diplomová práce Valašské muzeum v přírodě - virtuálně vedoucí: doc. Ing. Petr Rapant CSc. kontakt: konzultant VMP : Jaroslav Polášek.
Zám ě r diplomové práce Aplikace metody benchmarkingu v podnikovém prostředí Petr Ondrejka.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
3D modelář – základy práce se scénou a zobrazením VY_32_INOVACE_Design1r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
MPH_FMAN Finanční management Jaro 2012
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Jindřich Zelený AVT Vedoucí práce: Bc. Ing. Roman Malo Ph.D.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Google a ArcGIS Nové možnosti v 3D vizualizaci Autor: Stanislav POPELKA Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Kamil VYKOPAL GISáček 2008.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Editory ve výuce ICT na 1. stupni ZŠ
Úvodní informace Informatika pro ekonomy I LS 2012/2013.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Rastrová grafika Úprava fotografií
Katedra počítačů ČVUT FEL Program STM Obor Web a Multimédia (garant oboru: prof. Jiří Žára)
Generování 3D modelů budov pro potřeby vizualizace v prostředí Internetu Michal Kramář, G562 Diplomová práce.
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov. Úvod Počítačová 3D grafika je označení práci s trojrozměrnými objekty. Převod 3D objektů do 2D zobrazení se nazývá.
Projekt DP – POT MKH DIS1 téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku autor: Petr Kuchař,
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Martina Braunerová.  Trénovat řadu kompetencí z oblasti algoritmizace (oddálení vykonání příkazu, ladění programu, dekompozice problému…)  Naučit.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Postup při empirickém kvantitativním výzkumu
Zpracovatel: Pavlištík Roman Vedoucí práce: Ing. Stankovič Jan
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Název absolventské práce
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
3D MODELOVÁNÍ - teorie „HIGH TECHNOLOGY – další vzdělávání v 3D technologii“, registrační číslo projektu CZ.1.07/3.2.10/ Ing. Jiří Bukvald.
Vizualizační 3D projekt rozhleden na území Moravskoslezského kraje řešitel : vedoucí projektu : konzultant : zadavatel : Michal Osovský Mgr. Ivana Češková.
Počítačová grafika III NPGR 010 © Josef Pelikán KSVI MFF UK Praha WWW:
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Institut Celoživotního Vzdělávání
Grafika – opakování Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Virtuální model tokamaku golem s reálným fyzikálním jádrem
Naše město - Jablonec nad Nisou
Tvorba WEBOVÝCH stránek – hypertextové odkazy
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Google Sketchup (VI. Část)
Vytvoření 3D modelu hračky – Game Boy v programu Cinema 4D
Vytvoření 3D modelu hračky – Game Boy v programu Cinema 4D
Google Sketchup (I. Část)
Informatika pro ekonomy I LS 2009/2010
Transkript prezentace:

Autor: Vedoucí práce: Lenka Žaludová Mgr. Miloš Prokýšek

Cíle práce  Analýza současného 3D softwaru  Definice kategorií  Kategorizace 3D softwaru

Metodika – teoretická část  Studium odborné literatury, článků a rešerší  Vytvoření rešerše současného 3D softwaru  Stanovení kategorií  Korekce práce v závislosti na nově získaných poznatcích z výsledků vlastních pokusů a dalších zdrojů

Metodika – praktická část  Aplikace získaných poznatků na 3D software  Kategorizace dle stanovených kritérií  Finální komparace a evaluace  Publikování výsledků a práce na internetu

Výsledky - kategorie  Editor  Vizualizátor  Manager  Simulátor

Výsledky - kategorie - editor  dle 3D modelu dekompoziční model konstruktivní model hraniční model objemová reprezentace povrchová reprezentace  dle reprezentace 3D dat  dělení editoru, dle různých úhlů pohledu Zdroj obrázku

Výsledky - kategorie - editor  dle modelování pomocí polygonů pomocí NURBS ploch pomocí primitiv Zdroj obrázku

Ukázkový software Rhinoceros  z pohledu editoru modelování pomocí NURBS i primitiv (možnost převedení na polygonovou síť) data reprezentovány povrchovou reprezentací (drátěný i hraniční model)  z pohledu vizualizátoru – metody renderování raytracing, radiosity

Výsledky - tabulka Editor Reprezentace datModelování pomocí: Povrchová reprezentace Objemová reprezentace Primitiva NURBSPolygony Arcon 9   Blender  Rhinoceros  Maya 

Prezentace na internetu  internetové stránky mé bakalářské práce (odkaz)odkaz

Zdroje práce  BENEŠ, Bedřich, et al. Vizualizace. 1. vyd. Praha : Vydavatelství ČVUT, s. ISBN  POLÁČEK, et. al. Počítačová grafika. 1. vyd. Praha : Vydavatelství ČVUT, s. ISBN  ŽÁRA, Jiří, et. al. Moderní počítačová grafika. Praha : Computer Press, s. ISBN  TIŠNOVSKÝ, Pavel. Vykreslujeme 3S scény v POV-Rayi [online] [cit ]. Dostupný z WWW:.

Děkuji za pozornost!