Autor: Vedoucí práce: Lenka Žaludová Mgr. Miloš Prokýšek
Cíle práce Analýza současného 3D softwaru Definice kategorií Kategorizace 3D softwaru
Metodika – teoretická část Studium odborné literatury, článků a rešerší Vytvoření rešerše současného 3D softwaru Stanovení kategorií Korekce práce v závislosti na nově získaných poznatcích z výsledků vlastních pokusů a dalších zdrojů
Metodika – praktická část Aplikace získaných poznatků na 3D software Kategorizace dle stanovených kritérií Finální komparace a evaluace Publikování výsledků a práce na internetu
Výsledky - kategorie Editor Vizualizátor Manager Simulátor
Výsledky - kategorie - editor dle 3D modelu dekompoziční model konstruktivní model hraniční model objemová reprezentace povrchová reprezentace dle reprezentace 3D dat dělení editoru, dle různých úhlů pohledu Zdroj obrázku
Výsledky - kategorie - editor dle modelování pomocí polygonů pomocí NURBS ploch pomocí primitiv Zdroj obrázku
Ukázkový software Rhinoceros z pohledu editoru modelování pomocí NURBS i primitiv (možnost převedení na polygonovou síť) data reprezentovány povrchovou reprezentací (drátěný i hraniční model) z pohledu vizualizátoru – metody renderování raytracing, radiosity
Výsledky - tabulka Editor Reprezentace datModelování pomocí: Povrchová reprezentace Objemová reprezentace Primitiva NURBSPolygony Arcon 9 Blender Rhinoceros Maya
Prezentace na internetu internetové stránky mé bakalářské práce (odkaz)odkaz
Zdroje práce BENEŠ, Bedřich, et al. Vizualizace. 1. vyd. Praha : Vydavatelství ČVUT, s. ISBN POLÁČEK, et. al. Počítačová grafika. 1. vyd. Praha : Vydavatelství ČVUT, s. ISBN ŽÁRA, Jiří, et. al. Moderní počítačová grafika. Praha : Computer Press, s. ISBN TIŠNOVSKÝ, Pavel. Vykreslujeme 3S scény v POV-Rayi [online] [cit ]. Dostupný z WWW:.
Děkuji za pozornost!