Mobilní most robosoutěž 2012

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Začínáme s LEGO MindStorms
Advertisements

Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
VY_32_INOVACE_KGE.4.55 Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Konstruktivní geometrie Tematický celek: Konstruktivní geometrie 4.ročníku Cílová skupina:
2.1-3 Pohyb hmotného bodu.
2 MECHANIKA 2.1 Kinematika popisuje pohyb.
Olomouc.
Fyzika 7.ročník ZŠ K l i d a p o h y b t ě l e s a Creation IP&RK.
GEOMETRICKÉ MODELOVÁNÍ
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.18 Téma: PowerPoint.
Seminář – Základy programování
Určení polohy těžiště Laboratorní práce č. 2.
Úvod do algoritmizace Obsah: Algoritmus, algoritmizace
Jak můžeme popsat pohyb?
Antonín Mašek 2.B Otočný most Stručný postup. Vše začalo nákresy.
Fyzika 7. ročník Pohyb tělesa Anotace
Vlastnosti relací Říjen Prostá relace Každý obraz má nejvýše jeden vzor.
Druhy pohybu – rovnoměrný, nerovnoměrný
Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz Základy práce s počítačem.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Petra Pláničková Název:VY_32_INOVACE_412_NAŠE VLAST Téma: POLOHA ČR, SOUSEDNÍ.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
16. ROVNOMĚRNÝ POHYB PO KRUŽNICI I.- Oblouková míra
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Rozcvička na počítání do sta VY_42_INOVACE_31 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka,
OBJEM TĚLESA.
43.1 Jihočeský kraj – poznáš jeho dominanty?
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.17 Téma: PowerPoint.
Mechanika I - Kinematika
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Jitka Charvátová Třída/ročník:
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – pohyb 1 VY_42_INOVACE_25 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Procedurální (klasické) programování Popisuje algoritmus – postup, jak vyřešit úlohu.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.06 Téma: PowerPoint.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.02 Téma: PowerPoint.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.04 Téma: PowerPoint.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_546_Více sčítanců AUTOR: Mgr. Jarmila Šochová ROČNÍK, DATUM:
Elektrování těles (Učebnice strana 47 – 48) K elektrování těles dochází při jejich vzájemném tření. Atom tělesa 1 Atom tělesa 2 Obě.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.03 Téma: PowerPoint.
Robot KAREL Jaroslav Krádl, ZŠ Heřmanův Městec, 5. A Adam Brebera, Gymnázium Dašická, prima Karel Mudruňka, Gymnázium Dašická, sekunda.
Úloha 4 Detekce pohybu s vykonáním mechanické energie pomocí mikropočítače Projekt CZ.1.07/1.1.16/ Bc. Štěpán Janás 2013.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Úvod do programování Vyučující: Mgr. Vítězslav Jersák
Identifikační modul polohy pro řídicí jednotku robota NXT
Řešení poruchových oblastí příklady stěnových nosníků
Počítač ve škole 2016 (Nové Město na Moravě) SKVĚLÝ NÁSTROJ PRO VÝUKU ALGORITMIZACE A PROGRAMOVÁNÍ Š TĚPÁNKA B AIERLOVÁ (SOŠ pro administrativu EU, Praha.
PŘÍRODOPIS 8. ROČNÍK VY_52_INOVACE_30_01_sluch. POPIS č.4 - na tomto snímku jsou vypsány poznatky ke smyslovému ústrojí sluchu, ke sluchové rovnováze,
Fyzika na scéně - exploratorium pro žáky základních a středních škol reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Gymnázium, Olomouc, Čajkovského 9 Název úlohy: 1.6.
Užití Pythagorovy věty Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastPlanimetrie Datum vytvoření Ročník2.
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_12_20_nemoci.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Energii „vyrábí“ slučováním vodíku na těžší prvky
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
VY_32_INOVACE_18_09_slovní úloha
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Zimní spánek zvířat VY_52_INOVACE_25
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
VY_32_INOVACE_10_1_08.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Grafické i matematické řešení příkladu na pohybující se tělesa proti sobě. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín.
VLASTIVĚDA 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_08_07_hlavní město - památky.
Ústav výrobných systémov a aplikovanej mechaniky
Moje cvičná prezentace
Ústav výrobných systémov a aplikovanej mechaniky
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
PRVOUKA 3. Popiš tělo houby PŘIŘAĎ ČÍSLO TŘEŇ 1.TŘEŇ 2.PLODNICE 3.PODHOUBÍ 4.KLOBOUK.
Analytický geometrie kvadratických útvarů
Rozložení nadpisu podnadpis.
VY_32_INOVACE_13_14_geometrie (krychle 1)
Analytický geometrie kvadratických útvarů
Transkript prezentace:

Mobilní most robosoutěž 2012 Jitka Hodná & Anna Ngoová Thi Gymnázium Sušice listopad 2012

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE tělo robota : stavebnice LegoMindstorms dráha: laminátová deska s modelovanou řekou úkol: sestavit a naprogramovat robota, který přejede dráhu a nespadne do řeky programovací jazyk: NXC

POPIS KONSTRUKCE ROBOT MOST

Předchozí snímek

Předchozí snímek

ŘĚŠENÍ ÚLOHY Vyjede kopeček, pomocí LightSensoru najde černou čáru a bude jí sledovat Ultrasonic bude detekovat díru - jakmile detekuje díru, položí most, zacouvá a vyjede s „bodáky“ Přejede most, otočí se o 180 stupňů, zvedne most Dojede do cíle