NEÚPLNÁ PODMÍNKA V JAVĚ úkol 1_26. ZADÁNÍ Napište zdrojový kód k zadanému vývojovému diagramu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ÚVOD DO C++ 3 TŘÍDY a objekty - POKRAČOVÁNÍ
Advertisements

Seminář C++ 5. cvičení Dědičnost Ing. Jan Mikulka.
Funkce Připomeňme si program pro výpočet faktoriálu:
Pole, ukazatele a odkazy
Uživatelská rozhraní Uživatelská rozhraní 9. cvičení.
Alg51 Rozklad problému na podproblémy Postupný návrh programu rozkladem problému na podproblémy –zadaný problém rozložíme na podproblémy –pro řešení podproblémů.
Počítače a programování 1. Obsah přednášky Výjimky - základní typy výjimek Způsoby zpracování výjimek.
Větvení cykly J a v a Začínáme programovat Lucie Žoltá.
J a v a Začínáme programovat Lucie Žoltá metody, objekty, konstruktor.
J a v a Začínáme programovat Lucie Žoltá. Odkazy - oficiální stránky (překladače, help, metody, vývojové prostředí NetBeans,...)
Kapitoly z metodologie pedagogického výzkumu Prostředí pro výuku algoritmů Vojtěch Ouška.
Ing. Josef Veselý Označení šablony a vzdělávací sady viz.rozpis.
C – strukturované příkazy
Ing. Josef Veselý Označení šablony a vzdělávací sady viz.rozpis.
C# - funkce a procedury Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Jedenácté cvičení Vlákna. Java cv112 Vlákna Operační systém Mutitasking – více úloh se v operačním programu vykonává „současně“ Java Multithreading -
Seminář C++ 4. cvičení Objekty Ing. Jan Mikulka. Co je objekt ► obraz třídy i instance ► třída – definovaná za pomocí klíčového slova class ► instance.
6. cvičení Polymorfismus
Alg91 Textové soubory Na rozdíl od jiných typů souborů jsou textové soubory určené pro gramotné lidské oko. Textový soubor je posloupnost znaků členěná.
KIV/PPA1 cvičení 8 Cvičící: Pavel Bžoch. Osnova cvičení Objekty v Javě Třída Konstruktor Metody Metody a proměnné třídy x instance Program sestávající.
C# - předávání parametrů Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
IB111 Programování a algoritmizace
ZADÁNÍ Sestavte program, který vypočítá obvod a obsah čtverce o straně a. Zajistěte, aby výpočet byl realizován pouze v případě, kdy strana a bude mít.
Dědičnost - inheritance dědičnost je jednou z forem znovupoužitelnosti dědičnost je jednou z forem znovupoužitelnosti B A Třída A je předkem třídy B Třída.
NEÚPLNÁ PODMÍNKA V JAVĚ. VÝVOJOVÝ DIAGRAM +- Podmínka Příkaz_1.
1 / 9X36DSA 2005The complexity of different algorithms varies: O(n), Ω(n 2 ), Θ(n·log 2 (n)), … Různé algoritmy mají různou složitost: O(n), Ω(n 2 ), Θ(n·log.
1 Počítače a programování 1 13.přednáška. 2 Obsah přednášky Vstupy a výstupy – 1.část.
Netrvaloppa21 Vytvořte třídu Student pro reprezentaci struktury student na ZČU. Atributy třídy budou fakulta a osobniCislo. Název třídy: Student proměnné.
POSLOUPNOST úkol 1_41. ZADÁNÍ Sestavte program, který doplní tabulku nepřímé úměrnosti pro hodnoty proměnné x = 1, …, n. Nepřímá úměrnost je zadána uživatelem.
PŘÍKAZ while úkol 1_42.
Jazyk C A0B36PRI - PROGRAMOVÁNÍ Část II.
Jazyk C A0B36PRI - PROGRAMOVÁNÍ Část I.
Service layer. Service layer – úvod Problém  Vytvoření API aplikace  Odstínění bussiness logiky a transakčního chování od zbytku aplikace  Kam s aplikační.
C – if Mgr. Lenka Švancarová. if vývojový diagram Podmínka Příkaz(y) Podmínka Příkaz(y) Úplné větveníNeúplné větvení ++--
ÚPLNÁ PODMÍNKA V JAVĚ úkol 1_29.
Petr Chmelař UIFS FIT VUT JAVA pro PDB Kafe? Jako C++ Zrníčka 1 / 12 Java rychlokvaška pro PDB [ ]
ZADÁNÍ Sestavte program, který vytiskne n hvězdiček.
Chain of Responsibility. Chain of responsibility - účel Účel  Umožňuje zrušení vazby mezi odesílatelem a příjemcem požadavku  Umožňuje zaslání požadavku.
PŘÍKAZ for úkol 1_47.
NEÚPLNÁ PODMÍNKA V JAVĚ úkol 1_25. ZADÁNÍ Sestavte program, který po načtení čísla z klávesnice vypočítá jeho absolutní hodnotu a vytiskne ji na obrazovku.
Strategy. Motivace Různé algoritmy pro stejnou akci Hromada kódu v mnoha podmínkách Důsledky  Komplexnost  Špatná čitelnost  Těžká správa kódu  Těžka.
POSLOUPNOST úkol 1_45.
Řízení běhu programu, řídící struktury A0B36PRI - PROGRAMOVÁNÍ
PŘÍKAZ do - while úkol 1_43.
PŘÍKAZ while úkol 1_40.
CHARLES UNIVERSITY IN PRAGUE faculty of mathematics and physics Jazyk C# a platforma.NET ZS 2015/2016 Pavel Ježek
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborná škola Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně AUTOR: Ing. Adéla Tomalová NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA:
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně AUTOR: Ing. Adéla Tomalová NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA: Objektově orientované.
C# konzole – Program prodej a zisk Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastInternetové technologie, programování.
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně AUTOR: Ing. Adéla Tomalová NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA: Objektově orientované.
Strategy. Motivace Ze života - jak to taky může vypadat (R): source("../algorithms/HOCForLOCF.R") source("../algorithms/HOCForLOCFv2.R") source("../MILP/MILP.R")
C# konzole – Objem kvádru Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastInternetové technologie, programování Datum.
C# konzole – TEST Program spotřeba vody
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborná škola Net Office, spol. s r. o
Jazyk C# a platforma .NET ZS 2016/2017
C# konzole – TEST – Program nákup
Instalace Javy ( pro Windows )
C# konzole – Vstup a výstup
C# konzole – Podíl dvou čísel, podmínka IF
C# konzole – Program emoce
C# konzole – Součet dvou čísel
C# konzole – Program pro výpočet výrazu
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborná škola Net Office, spol. s r. o
Bridge.
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně
C# konzole – Textový výstup
Jazyk C# a platforma .NET ZS 2018/2019
Bridge.
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně
Transkript prezentace:

NEÚPLNÁ PODMÍNKA V JAVĚ úkol 1_26

ZADÁNÍ Napište zdrojový kód k zadanému vývojovému diagramu.

VÝVOJOVÝ DIAGRAM

ZDROJOVÝ KÓD public class NeuplneVetveni { public static void main(String[] args) { int a, b; int c = 0, j = 0, k = 0; System.out.print("Zadej cislo a = "); a = VstupDat.ctiInt(); System.out.print("Zadej cislo b = "); b = VstupDat.ctiInt(); if(a > 0); else c = 1; if(b == 0) { j = 1; k = 2; } System.out.println("c = "+c); System.out.println("j = "+j); System.out.println("k = "+k); } public class NeuplneVetveni { public static void main(String[] args) { int a, b; int c = 0, j = 0, k = 0; System.out.print("Zadej cislo a = "); a = VstupDat.ctiInt(); System.out.print("Zadej cislo b = "); b = VstupDat.ctiInt(); if(a > 0); else c = 1; if(b == 0) { j = 1; k = 2; } System.out.println("c = "+c); System.out.println("j = "+j); System.out.println("k = "+k); }

ZDROJOVÝ KÓD Hotový program v JCreator NeuplneVetveni.java