BarvaReverzu==MODRA navesti=„JB“ navesti=„JR“ Nastav hodnotu a barvu karty hodnotaKarty==ZOLIKbarvaReverzu==MODRA navesti=„RB“ navesti=„RR“ Reverz // Nastavím.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
že svaly tvého srdce jsou schopny vytlačit krev do výše 10ti metrů ? Věděl jsi.....
Advertisements

Třetí cvičení Podmíněné příkazy Cykly Break a Continue Switch Return
PHP Podmíněné příkazy v PHP - 06
C# pro začátečníky Mgr. Jaromír Osčádal
OBRÁZKOVÁ SLOVNÍ ZÁSOBA PRO OPAKOVÁNÍ UČIVA 7. ROČNÍKU
OBRÁZKOVÁ SLOVNÍ ZÁSOBA PRO 8. ROČNÍK Anglický jazyk – 8. ročník Mgr. Iva Jakubcová.
If-else, do-while, switch, operátory
Algoritmy I Cvičení č. 3.
Příklady z Matlabu 4 Příklady na řídící příkazy , IF , SWITCH , FOR , WHILE , příkazy vstupu a výstupu INPUT a DISP.
MATLAB® ( část 3 - scripty).
Kopírování Ineo / 10 Přiložím čip nebo kartu.
CNC programování – SURFCAM Vypracoval: Bc. Milan Samec Dis.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
PowerPoint. Rozložení stránky 1.Na kartě Domů klikněte na tlačítko Rozložení a vyberte profil „Dva obsahy“ 2.Totéž můžete udělat tak, že kliknete pravým.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jana Homolková ANOTACEPrezentace obsahuje základní funkce programu Malování. Druh.
Muž objevil ZBRANĚ a vynalezl LOV
VY_32_INOVACE_21-03 PRAVDĚPODOBNOST 3 Zásobník úloh.
Excel 2010 karta Rozložení stránky. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, 746.
WORD 2010 Karta Domů, skupina Písmo. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, 746.
Základní pojmy návěstního předpisu
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Příklady v jazyku C – část 4
Sbírka úloh CNC programování – SURFCAM Vypracoval: Bc. Milan Samec Dis. CZ.1.07/1.1.1O/
Malování.
OSNOVA: a) Příkazy pro větvení b) Příkazy pro cykly c) Příkazy pro řízení přenosu d) Příklad Jiří Šebesta Ústav radioelektroniky, FEKT VUT v Brně Počítače.
VY_III/2_INOVACE_38_Malování-nástroje2 Malování – nástroje 2 Miroslav Kaňok.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sbírka úloh CNC programování – SURFCAM Vypracoval: Bc. Milan Samec Dis. CZ.1.07/1.1.1O/
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník:7. Datum vytvoření:Leden.
UNIX Shell skripty Roman Danel VŠB TU Ostrava, Hornicko – geologická fakulta.
A1PRG - Programování – Seminář Ing. Michal Řízení běhu programu 5 Verze
P ROGRAMOVÁNÍ V JSA David Rozlílek. P ROGRAMOVÁNÍ V JSA Co to je zkratka JSA - ………….? Je tvořen z jednotlivých - s……. i…….? a k……… ? Jaký program používáme.
Sbírka úloh CNC programování – SURFCAM Vypracoval: Bc. Milan Samec Dis. CZ.1.07/1.1.1O/
Jednoduché programování
INFORMATIKA 9 MS Excel II. III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
HYPERTEXTOVÉ ODKAZY V PowerPointu 2010.
Příkaz switch Příkaz switch se používá, pokud testujete jednu proměnnou s více možnými hodnotami. Příkaz switch se používá, pokud testujete jednu proměnnou.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_01B18 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření Duben 2013.
Aplikační počítačové prostředky X15APP MATLAB cvičení 4
Jazyk C A0B36PRI - PROGRAMOVÁNÍ Část II.
Programování v JSA.
Programování v JSA. Co je to JSA? FORMÁT ZDROJOVÉHO PROGRAMU JSA Z jakých 4 částí se skládá řádek?
Roman Nasadil – ME4C PROGRAMOVÁNÍ V JSA. CO TO JE JSA?
Pascal - větvení.
Řízení běhu programu, řídící struktury A0B36PRI - PROGRAMOVÁNÍ
Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Evropský sociální fond Gymnázium, Praha 10, Voděradská 2 Projekt OBZORY Datové typy a operátory Základní programové.
PHP ● Personal Home Page ● PHP: Hypertext Preprocessor.
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 5– POWERPOINT - ODRÁŽKY A ČÍSLOVÁNÍ Název školy:
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborná škola Net Office, spol. s r. o
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 4– POWERPOINT – PRÁCE S TEXTEM Název školy:
TÉMA: Počítačové systémy
CHOICE příkaz slouží k ovládání dávkového souboru, pomocí toho příkazu, můžete povolit provedeni jen určité části kódu dávkového souboru, ten to kód musí.
Kalibrace monitoru Libor Burda ©2015.
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 6– TVARY V PREZENTACI. Název školy:
Seminář 8 VLAN routing Srovnání směrování tradičního a VLAN routingu
Rastrová grafika Základy práce s rastrovým editorem – program Gimp, ukázka č. 3 – „Zasněžený text“
Dávkové soubory Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Libor Otáhalík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Kurz algoritmizace a programování v jazyce C
Moje první prezentace - animace, přechody Markéta Zakouřilová.
Příkazy cyklu (1) Umožňují vícekrát (nebo ani jednou) pro-vést určitý příkaz Jazyk C rozlišuje příkaz cyklu: s podmínkou na začátku: obecný tvar: while.
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_3_13_20 Vložení I.   Najdi záložku „vložení“. Vlož libovolný obrázek. Nastav jeho výšku na 5cm. Uprav ho tak, aby s ním.
Malování - nástroje grafického editoru
Naključna števila import random random.random()
private var hodnota:number
C# přehled vlastností.
Cyklus for (1) Obecný tvar: for (výraz1; výraz2; výraz3) příkaz
Kaligramy VY_32_INOVACE_40_Kaligramy Autor: Mgr.Dana Vagenknechtová
Opakování ze 4. cvičení int a; printf("Zadej číslo: ");
PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček
Opakování ze 4. cvičení int a; printf("Zadej číslo: ");
Transkript prezentace:

barvaReverzu==MODRA navesti=„JB“ navesti=„JR“ Nastav hodnotu a barvu karty hodnotaKarty==ZOLIKbarvaReverzu==MODRA navesti=„RB“ navesti=„RR“ Reverz // Nastavím reverz // Nastavím líc // Vyberu barvu žolíku // Nastavím hodnotu a barvu karty Nastav hodnotu návěští if (reverz) { //nastavím reverz If (barvaReverzu==MODRA) { navesti="RB"; } else { navesti="RR"; } } else { //nastavim lic if (hodnotaKarty==ZOLIK) { //pokud zolik nak podle barvy reverzu if (barvaReverzu==MODRA) { navesti="JB"; } else { navesti="JR"; } } else { //nastavim podle barvy karty ……… }

navesti=„H“ + navestiHodnotyKarty() navesti=„H“ + navestiHodnotyKarty() BarvaKarty Nastav hodnotu a barvu karty SRDCE KARA PIKY KRIZE navesti=„D“ + navestiHodnotyKarty() navesti=„D“ + navestiHodnotyKarty() navesti=„S“ + navestiHodnotyKarty() navesti=„S“ + navestiHodnotyKarty() navesti=„C“ + navestiHodnotyKarty() navesti=„C“ + navestiHodnotyKarty() //nastavim podle barvy karty switch (barvaKarty) { case SRDCE : navesti="H"+navestiHodnotyKarty(); break; case KARA : navesti="D"+navestiHodnotyKarty(); break; case PIKY : navesti="S"+navestiHodnotyKarty(); break; case KRIZE : navesti="C"+navestiHodnotyKarty(); break; }

navesti=„2“ HodnotaKarty Nastav hodnotu karty navesti=„9“ 9 10 J Q K A navesti=„3“ navesti=„4“ navesti=„5“ navesti=„6“ navesti=„7“ navesti=„8“ navesti=„10“ navesti=„J“ navesti=„Q“ navesti=„K“ navesti=„A“ switch (hodnotaKarty) { case 2 : navesti="2"; break; case 3 : navesti="3"; break; case 4 : navesti="5"; break; case 5 : navesti="5"; break; case 6 : navesti="6"; break; case 7 : navesti="7"; break; case 8 : navesti="8"; break; case 9 : navesti="9"; break; case 10 : navesti="10"; break; case J : navesti="J"; break; case Q : navesti="Q"; break; case K : navesti="K"; break; case A : navesti="A"; break; }