Poznávání rostlin podle větvičky, listu, plodu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Poznáte co roste v naší přírodě?
Advertisements

Český jazyk 4.ročník Skloňování podstatných jmen rodu středního a ženského (interaktivní tabule)
LES – LESNÍ PATRA Patro mechové Patro bylinné
Plody Přírodopis VY_32_INOVACE_179, 9. sada, Př3 ANOTACE
STROMY A KEŘE II. LISTNATÉ STROMY
Číslo projektu:  CZ.1.07/1.5.00/ Název VM: Okrasné rostliny Kód VM:
Dvouděložné rostliny.
Stromy.
Listnaté stromy a keře 4. ročník
EKOSYSTÉM LES – stromy jehličnaté a listnaté
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Krytosemenné rostliny
R O S T L I N Y K R Y T O S E M E N N É
Památné stromy.
Listnaté lesy Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.23
LISTNATÉ LESY MÍRNÉHO PÁSU
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Společenstvo les – test
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Mgr. Jaroslava Jašová Název materiálu:
Sada fotografií na poznávání č.11 Stromy a keře
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
POZNÁVÁNÍ: Listnaté stromy a keře
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
LISTNATÉ STROMY A KEŘE V OKOLÍ ŠKOLY
VĚDOMOSTNÍ TEST – orgány a pletivo semenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Jehličnany Mgr. Helena Roubalová
Vyberte k obrázku dřeviny správný název
Vyznáte se?? V následující prezentaci, Vám dám takový malý testík…
ZEk 1.část Úvod a dendrologie
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Určování rostlin (les)
Stanovení hustoty a velikostní struktury populace stromů v lužním lese
KRYTOSEMENNÉ ROSTLINY
Trénink krytosemenných dřevin
VY_32_INOVACE_24_Listnaté stromy Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Žaneta Fiebigerová.
LISTNATÉ STROMY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Na výb ě r máte ze t ř í mo ž ností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, naje ď te na ni šipkou myši a klikn ě te. Bude-li Vaše odpov ěď chybná, z ů.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_32_INOVACE_11_PRVOUKA.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Meclov, příspěvková organizace AUTOR: Blanka Petlánová NÁZEV: VY_32_INOVACE_Pr2_17_Listnaté stromy TEMA: Listnaté.
Důležitou část přírody tvoří stromy a keře. Strom má tyto části:
Ekosystém les Stromy Přírodověda 4. ročník
VY_32_INOVACE_Sib_III_16 Dřeviny
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny v lese Autor:
Krytosemenné lesní dřeviny.
TÉMA: Listnaté stromy (bez ovocných)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
STROMY – odkryj a vyhraj!
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
ČLOVĚK A JEHO SVĚT NA I. STUPNI ZV-LMP (ČaS/I)
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí,
Ruský obrázkový slovník XXXIV Stromy – Дерево
VETŘELCI versus VODNÍCI
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_61_PRV1
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Prvouka pro 2. tř. Stromy v lese III/2 18.
Sada 3 Rodinná a Občanská výchova MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie, o. p. s
TÉMA: Listnaté stromy (bez ovocných)
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
VY_52_INOVACE_02_ Ekosystém park - rostliny
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_03_Les_stromy
Transkript prezentace:

Poznávání rostlin podle větvičky, listu, plodu Vyberte správnou možnost podle vzoru: d) a) c)

Jaká rostlina byla na obrázku? 1. A) olše B) dub C) javor D) jeřabina E) habr

Jaká rostlina byla na obrázku? 2. A) olše B) dub C) javor D) jeřabina E) habr

Jaká rostlina byla na obrázku? 3. A) bříza B) dub C) javor D) jeřabina E) habr

Jaká rostlina byla na obrázku? 4. A) bříza B) lípa C) javor D) jeřabina E) habr

Test sestavil Ondra Plešek SZŠ a VOŠZ Zlín za využití fotek získaných od vyučujícího informatiky Správné odpovědi si můžeš vyžádat na mojí E-mailové adrese ondraondatra@seznam.cz Nebo klápni ještě jednou

Správné odpovědi: 1. D) 2.