PŘÍPRAVA MYŠLENKOVÝCH MAP K ROČNÍMU PLÁNOVÁNÍ „ZA POZNÁNÍM S KOSTKÁČKEM“ autor fotografií: Bc. Marie Čermáková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní umělecká škola V. Petrželky, Edisonova 90, Ostrava – Hrabůvka
Advertisements

Rok s kocourkem Matyášem
VY_32_INOVACE_ 04_ Lidé a čas Kalendář (SADA ČÍSLO 2)
VY_32_INOVACE_ 01_ Lidé a čas
VY_32_INOVACE_20_Hrajeme si s písmenky (SADA ČÍSLO 1)
Soutěžní úkol. Naším společným úkolem je dostat cyklistu ve spodní části obrazovky na konec cesty. Musí ujet celých 10 kilometrů. Musíme mu pomoci správně.
PROJEKT „VAŘÍME SE ŠKOLOU“. Smysl projektu: Děti si vyzkouší různé možnosti, jak lze prostřít stůl a na něj připravit různé druhy pokrmů. Uvědomí si,
VY_32_INOVACE_20_Hrajeme si s geometrickými tvary (SADA ČÍSLO 5)
CENTRUM SOFIE ŘÍČANY 1. CYKLUS LISTOPAD 2010 – DUBEN 2011.
Dětský svět Dětské naivní teorie
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
VY_32_INOVACE_12_Číslice 11 – 20 (SADA ČÍSLO 5)
Základní škola Planá nad Lužnicí Hana Vellánová
VY_32_INOVACE_ 19_Lidé kolem nás Volný čas (SADA ČÍSLO 2)
Celostátní setkání mládeže Žďár nad Sázavou.
VY_32_INOVACE_ 02_ Lidé a čas
Spojuje tři generace a pomáhá. Program 3G Vznik Praha 2011 Je určen především pro občany ve věku 50+, kteří nemají vlastní vnoučata anebo s nimi nejsou.
H R Á T K Y S P Ř Í R O D O U. Gymnázium Rýmařov připravilo zábavnou soutěž s ekologickou tematikou plnou zajímavých úkolů pro třídy všech škol v našem.
VY_32_INOVACE_19_ Čtení slabik – pohádka (SADA ČÍSLO 1)
Jména fretek  Majlinka  Tobýk Teď vám budu povídat o Tobykovi jedna z fretek.
Základní škola a mateřská škola Brno nám.28.října 22 Základní škola a mateřská škola Brno nám.28.října 22.
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
PŘÍPRAVNÉ TŘÍDY ZÁKLADNÍCH ŠKOL v Městské části Praha 9
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
4. září jsme poprvé vkročili do naší třídy, kde nás přivítal pan ředitel a především naše paní učitelka, na kterou jsme byli všichni moc zvědaví… Poprvé.
MATEŘSKÁ ŠKOLA OLOMOUC Blanická 16. Charakteristika školy Jedná se o předškolní zařízení, jeho nosným programem a účelem je poskytování výchovy a vzdělání.
11. prosince 2014 Třídní schůzka 5.C. Začali jsme plni odhodlání.
Průřezová témata klíčových kompetencí
Projektová výuka. Úspěch projektu je závislý na dobrém naplánování a dobrém řízení v poměru 8:2.
VY_32_INOVACE_01_ Příprava na čtení 1 (SADA ČÍSLO 1) (1) (2)
VYUŽITÍ MENTÁLNÍHO MAPOVÁNÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ 2.
VYUŽITÍ MENTÁLNÍHO MAPOVÁNÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ 4.
Praha 4, Tajovského1309 IČ:
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_ 15_číselné řady do 5 (SADA ČÍSLO 5)
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Co tvorba ŠVP škole přinesla Možné přínosy tvorby z pohledu pilotního gymnázia v Rumburku.
GEOGRAFICKÉ PROJEKTY SE ZAMĚŘENÍM „GEOGRAFIE PRO PRAKTICKÝ ŽIVOT I JINÉ ŠKOLNÍ PŘEDMĚTY“ MARIE NOVOTNÁ ZČU V Plzni
Střední pedagogická škola J.H.Pestalozziho Litoměřice Pedagogika a psychologie 2. ročník HRA JAKO PROSTŘEDEK VÝCHOVY Mgr.Irena Kudláčková.
Na výletě v Bruselu Alena Rampová Mateřská škola Kličkova vila Příbram.
O KOHOUTKOVI A SLEPIČCE Práce s pohádkou. Realizace –
PŘEDMATEMATICKÁ OBLAST 3 Použité odkazy Obrázky: vlastní zdroje.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Příprava dětí na přemístění z DOZP Mgr. Ingrid Hanzlíková, DiS. Praha 31. října 2013.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Základní informace o spolupráci KAP a MAP Martin Majcík 1.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníříjen 2012 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a.
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045 AUTOR: Mgr. Marie Horehleďová NÁZEV: VY_32_INOVACE_9/11_UČÍME SE POMÁHAT TEMA: Učíme se pomáhat.
Šachy do škol Projekt Šachového svazu ČR. O projektu: Šachy jsou součástí školních osnov ve více než 30 zemích světa Na základě řady studií přijal v roce.
 Závazný dokument pro předškolní pedagogy (mateřské školy, přípravné třídy základních škol) a pro zřizovatele vzdělávacích institucí (od )
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Rok s kocourkem Matyášem
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Náš byt I. VY_32_INOVACE_3A_19 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ÚKOLY SKŘÍTKA TicháČKA – barvy na značkách II.
VY_32_INOVACE_SA4A_7 DUM 7. realizace aktivity pro 1
PaedDr. Šárka Kindlová září 2011 DUM třída Naše město
PROCVIČUJEME SI PAMĚŤ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lenka Čekalová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Příprava na vyučování NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha
Konference rozvoje vzdělávání v MŠ a ZŠ
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_237_ČJ2
Studenti, vítejte! Jméno učitele.
Novinky v předškolním vzdělávání
Jaro jsme přivítali s Makovou panenkou a jedním z týdenních témat byly „Barvy kolem nás“. K povídání o jaru patřilo poznávání barev, kytiček, řazení předmětů.
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
Autor: Mgr. Lenka Zlámalová Datum: Název: VY_32_INOVACE_12_ČESKÝ JAZYK
Příprava pěstounů a sociální zabezpečení
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2B_13
Transkript prezentace:

PŘÍPRAVA MYŠLENKOVÝCH MAP K ROČNÍMU PLÁNOVÁNÍ „ZA POZNÁNÍM S KOSTKÁČKEM“ autor fotografií: Bc. Marie Čermáková

ŠKOLNÍM ROKEM NÁS PROVÁZÍ MAŇÁSEK KOSTKÁČKA A UPRAVENÁ BÁSNIČKA Z TELEVIZNÍHO CYKLU URČENÉHO PŘEDŠKOLNÍM DĚTEM „KOSTIČKY“ „Už víme, že svět je plný lidí, zvířat, hraček, věcí a o něm si budem povídat přeci.“ „A kdy?“ „Dneska, zítra, příště, znova, aby byla chytrá naše hlova.“

MYŠLENKOVÉ MAPY PRO ZAZNAMENÁVÁNÍ ROČNÍHO PLÁNOVÁNÍ A NA UMÍSTĚNÍ FOTOGRAFIÍ DĚTÍ, PŘIPRAVENÉ NA VYBARVOVÁNÍ VODOVÝMI BARVAMI

PŘÍPRAVA MENTÁLNÍCH MAP JE PRVNÍM SPOLEČNÝM ÚKOLEM, KTERÝ NÁM POMÁHÁ NAUČIT SE SPOLUPRACOVAT

UČÍME SE TAKÉ ZACHÁZET S VODOVÝMI BARVAMI, PŘIPRAVIT SI A UKLIDIT VŠE, CO NA PRÁCI POTŘEBUJEME

MENTÁLNÍ MAPY VYBAREVNÉ VODOVÝMI BARVAMI

JEŠTĚ DOKONČIT POZADÍ ROZETŘENOU NASTROUHANOU PASTELKOU

DOKONČENÉ MENTÁLNÍ MAPY K ROČNÍMU TŘÍDNÍMU VZDĚLÁVACÍMU PROGRAMU

NYNÍ UŽ STAČÍ POUZE DOPLNIT FOTOGRAIE A JMÉNA VŠECH DĚTÍ

TEĎ STAČÍ JEN V PRŮBĚHU ŠKOLNÍHO ROKU ZAZNAMENÁVAT VYBARVOVÁNÍM JEDNOTLIVÝCH KOSTIČEK SPLNĚNÁ TÉMATA