Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Pilsen Steel s.r.o. Procesní přistup, PQM -vyhodnocení
Rovnovážný bod, rovnovážná cena
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Možné dopady strategie Evropa 2020 na malé na malé a střední podniky Ing. Pavel Bartoš, viceprezident HK ČR Praha Strategie EVROPA 2020 Nové.
Podnikatelské prostředí: Makroprostředí
Ing. Jaroslav Prachař Dětská obuv a značka kvality CZECH MADE.
Úvod do marketingu.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Cenová strategie Eduard Andráši.
HOSPODÁŘSKÝ PROCES.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
MARKETINGOVÝ MIX.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A3 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří 2012.
Koncepce marketingového řízení
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Martin Sloup Jiří Kučera Natalia Rubinova Jindřich Štefan.
Marketingové prostředí
úvod pojetí a obsah marketingu
2.Marketingové prostředí
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
MARKETING.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Ochrana průmyslového vlastnictví jako jeden z nástrojů zkvalitnění inovačního procesu Pavel Švejda ÚPV, Praha, 1. června.
1.Obsah marketingového řízení
Inovace malém a středním podniku Karel Havlíček
Prosperita organizace
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Strategie prodeje textilního zboží
POSTAVENÍ FIRMY - Rizika povolání FIRMA ORGANIZACE LIDSKÝ FAKTOR CÍLE Ekonomie Politika Ekologie Legislativa Trh Riziko v centrálně řízené ekonomice v.
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Inovační potenciál ČR Technologický profil ČR Cena Inovace roku 2011 Pavel Švejda Seminář Inovace a technologie v rozvoji.
Petr Štoček, SPZ, part 31 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR K čemu slouží Technologický profil ČR pro inovační firmy? Jsme připraveni na zvládnutí inovačních procesů? Pavel Švejda.
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
SPACE ANALÝZA.
Tržní prostředí.
2. Úloha marketingu ve firmě
Model strategie marketingového mixu
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
TRH (tržní mechanismus)
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Struktura podnikatelského plánu
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
Organizace výroby Organizace a řízení výroby. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Marketingový plán podniku
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Vítejte na marketingu.
Marketingové strategie
Ekonomika organizací Cíle organizace.
Cenové strategie.
Transkript prezentace:

Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3

Petr Štoček, SPZ, part 12 Vliv na prosperitu textilního průmyslu Velikost a vývoj poptávky po zboží Zdroje, cena a dosažitelnost surovin Technické a technologické vybavení výroby Schopnost ovlivnit vývoj trhu - móda, kvalita, cena, ekologie, apod. Síla konkurenčního prostředí Vývoj nových surovin a materiálů a rychlost jejich uplatnění na trhu

Petr Štoček, SPZ, part 13 Situace v českém textilním průmyslu Převážně orientace na export Dovoz základních surovin Různé formy vlivu vlastníků a finančního zázemí Rozdílná úroveň adaptace firem na průběh vývoje posledního desetiletí Technické a technologické možnosti Schopnost vyrovnat se s novými zákony, předpisy a normami Kvalita pracovní síly

Petr Štoček, SPZ, part 14 Strategie a její roviny Strategie firmy z pohledu základních procesů: - strategické cíle - strategické operace - strategické období Strategie firmy z pohledu úrovně řízení: - inovační strategie - technologické strategie - finanční strategie - personální strategie - marketingové strategie

Petr Štoček, SPZ, part 15 Výchozí body marketingové strategie Potřeby, požadavky a poptávka Výrobky Hodnota, cena a úroveň uspokojení Směna, transakce a vztahy Trhy Marketing a zástupci na trhu

Petr Štoček, SPZ, part 16 Marketingové strategie z pohledu postavení na cílovém trhu Tržní vůdce (cca 40% podíl) Tržní vyzyvatel (cca 30 % podíl) Tržní následovník (cca 20% podíl) Tržní troškaři (cca 10% podíl)

Petr Štoček, SPZ, part 17 Trend vývoje marketingových technologií Vliv nadnárodních společností Obchodní řetězce Certifikace a ekologické parametry hodnotnějších produktů Tlak na vztah cena-užitná hodnota výrobku Zkracování výrobních a dodacích termínů Vliv politického a společenského klimatu

Petr Štoček, SPZ, part 18 Kroky pro přežití českého textilního průmyslu Produktivita a efektivnost výroby Přehodnocení postoje firem k zavedené, tzv. tradiční výrobě a nutnost reflexe vývoje Stabilita vlastnických vztahů a finančního zajištění Investice do nových technologií a snaha o získání nových trhů Kvalitní marketing a prodej Personalistika a výchova zaměstnanců

Petr Štoček, SPZ, part 19 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 110 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 111 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 112 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 113 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 114 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 115 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 116 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 117 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 118 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 119 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 120 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 121 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 122 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 123 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 124 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 125 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 126 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 127 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 128 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 129 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 130 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 131 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 132 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

Petr Štoček, SPZ, part 133 Association of Textile – Clothing – Leather Industry