Výukový software - přehled, komparace Jiří Tesař.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nonverbální úlohy - - elektřina Katedrafyziky PF JU Č. Budějovice Katedra fyziky PF JU Č. Budějovice Jiří Tesař.
Advertisements

Experimenty s dálkově řízenými modely Veletrh nápadů učitelů fyziky 18 tentokrát s mottem „Experimenty – koření fyziky“ Hradec Králové,
Martin Weiter, Petr Zdílna, Karolína Černá, Miroslava Krčmová
VOŠ, SŠ, COP Sezimovo Ústí Inovovaný vzdělávací program na VOŠ Nový vzdělávací program na VOŠ Vyšší odborná škola, Střední škola, Centrum odborné přípravy,
Základy počítačů a kancelářský software
Softwarový systém DYNAST
Didaktika fyziky jako vědecká disciplína
Nelineární projevy mechanických konstrukcí Petr Frantík Ú STAV STAVEBNÍ MECHANIKY F AKULTA STAVEBNÍ V YSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V B RNĚ školitelé: Zbyněk Keršner.
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření:
Elektrotechnika (26 – 41 – M / 01) Výpočetní a komunikační technika Automatizace a elektronické systémy v dopravě.
Školní Internetový Informační Portál ŠIIP, ZŠ Vrchlického, Liberec © 2006 Ondřej Peřina představení prvního roku projektu projekt SIPVZ č. 0358P
Elektrotechnika v hodinách anglického jazyka
Komplexní testové systémy a Systémy pro Evidenci pohybové aktivity
Výukové programy pro předmět český jazyk a literatura
Aktivizující prvky při výuce F na ZŠ
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
INFORMATIKA 9 Využití multimédií
ICT ve výuce fyziky pro posluchače Studia k výkonu specializovaných činností (ICV) Mgr. Martin Dojiva.
Kompetence žáka – absolventa Ing. Dana Juchelková
Učme se nově Souhrnné informace o projektu. Základní údaje Název projektu:Učme se nově Registrační číslo:CZ.1.07/1.1.04/ Název operačního programu:
Animace a eLearning Petr Korviny SCO 2006, Brno. Úvod Animace Animace Výhody (názornost, vhodnost nasazení pro výuku počítačových programů a dovedností,
Maturita 2008? Společná část Profilová část.
PRVKY ELEKTRONICKÝCH OBVODŮ
O TEVŘENÁ SÍŤ PARTNERSTVÍ NA BÁZI APLIKOVANÉ FYZIKY CZ.1.07/2.4.00/ Vernier a LabVIEW ve vzdálených laboratořích František Látal Katedra experimentální.
ZKUŠEBNICTVÍ A KONTROLA JAKOSTI 01. Experimentální zkoušení KDE? V laboratoři In-situ (na stavbách) CO? Modely konstrukčních částí Menší konstrukční části.
Úvod do fyziky původ slova Fyzika: z řečtiny, physikos = přírodní
Vytvoření 3D modelu vybrané výletní trasy po turistických zajímavostech Moravskoslezského kraje zpracovává : Petr Vavroš Vedoucí projektu : Mgr. Ivana.
Úvod Co je to fyzika? Čím se tato věda zabývá?.
Nonverbální úlohy Jiří Tesař. Výuka fyziky na ZŠ - zamyšlení  Fenclová, J.: Didaktické myšlení a jednání učitele fyziky: „Jeden učitel položí v jedné.
Limita a spojitost v učivu na střední škole Vedoucí práce: RNDr. Jitka Laitochová, CSc.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Příprava na vyučovací hodinu a její vyhodnocení
INFORMATIKA 8 Windows do r III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
14. června 2004Michal Ševčenko Architektura softwarového systému DYNAST Michal Ševčenko VIC ČVUT.
Základní škola, Březinská 1702, Vlašim
Výukový software - přehled, komparace Jiří Tesař.
Teorie ES a jejich aplikace Biskup Jiří, Fakulta stavební, ČVUT Praha, Květen 2004.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Výpočetní technika při výuce fyziky Jiří Tesař. VT – při výuce VT nedílná součást každodenního života, VT musí být také součástí výuky, vybavení škol.
Výukový software - přehled, komparace Jiří Tesař.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Nástroje daňových úlev
Kirchhoffovy zákony Projekt CZ.1.07/1.1.16/ Motivace žáků ZŠ a SŠ pro vzdělávání v technických oborech.
Měření závislosti odporu rezistoru a termistoru na teplotě
Prezentace Ing. Miluše Sedláčková.
DIDAKTIKA FYZIKY I. 1 Fyzikální vzdělávání
DIDAKTIKA FYZIKY I. 5 Fyzikální experimenty
DIDAKTIKA FYZIKY I. 7 Fyzikální učebnice
DIDAKTIKA FYZIKY I. 8 ICT ve Fy Josef Trna PdF MU©2009.
Prezentace byla vytvořena v rámci projektu EU OPVK CZ.1.07/1.3.45/ s názvem Rozvoj profesních kompetencí učitelů fyziky ZŠ a SŠ v Olomouckém kraji.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Úvod do učiva Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Výroba a přenos elektrické energie. Struktura prezentace otázky na úvod výklad příklad/praktická aplikace otázky k zopakování shrnutí.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 32 AnotaceProgramové.
Elektrický obvod. Struktura prezentace otázky na úvod výklad příklad/praktická aplikace otázky k zopakování shrnutí.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_32_15 Název materiáluObsah, rozdělení.
Vedení elektrického proudu v polovodičích. Struktura prezentace otázky na úvod výklad příklad/praktická aplikace otázky k zopakování shrnutí.
Vedení elektrického proudu v látkách. Struktura prezentace úvod otázky na úvod výklad příklad/praktická aplikace otázky k zopakování shrnutí.
GJVJ Nižší gymnázium Prima - kvarta Hodinová dotace 2 hodiny týdně Seznámení s fyzikou, její uplatnění a význam Úvod do měření veličin, zpracování.
Seznámení s multimediálními ukázkami na podporu vzdělávání v technických oborech Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro analýzy.
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_10_08_F9_Hanak AUTOR : Ing. Roman Hanák TÉMA : Vedení elektrického proudu v polovodičích.
Radiofrekvenční řízení budov
MAPY VY_32_INOVACE_20 Sada 6 ZPRACOVÁNÍ A VYUŽITÍ INFORMACÍ
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_16 Značky.
Projekt „ Vzdělávání dotykem“ CZ.1.07/1.3.00/
DIDAKTIKA FYZIKY I. 5 Fyzikální experimenty
Krajský metodický kabinet ELEKTROTECHNIKY
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_15 Jednotky.
SIPVZ – úvodní modul P ICT a změny ve výuce (2 h) metodické poznámky.
Jméno autora Mgr. Vojtěch John Datum vytvoření Září 2012 Ročník 6.
Transkript prezentace:

Výukový software - přehled, komparace Jiří Tesař

Výukový software - komparace Zaměřeno na běžně dostupné programy Stručný popis Ukázky Hodnocení

EDISON 4 Multimediální laboratoř. Elektronika. Elektrotechnika.

EDISON  Produkt společnosti DesingSoft - používá se cca ve 40 zemích (česká verze – fa. Terasoft),  sestavování virtuálních elektrických obvodů,  výrobce dodává více jak 100 pokusů,  hlavní výhody – interaktivnost, jednoduchost a názornost (3D animace).  žáci ztrácí „ostych“ z elektřiny,  výborná příprava pro reálný experiment  možnost užití na ZŠ, SŠ případně i VŠ.

EDISON Demonstrace elektrických obvodů a v nich probíhajících jevů, demonstrace předpřipravených pokusů a úloh, které lze velmi snadno a rychle modifikovat, umožňuje interaktivní tvorbu virtuálních obvodů, jejich testování či měření pomocí virtuálních přístrojů, více než 100 pokusů a úloh je distribuována přímo se systémem, úlohy je možné bez problémů vytvářet nebo stahovat z Internetu.

EDISON

Tvorba virtuálních elektrických obvodů. Výběr součástek z nabídky. Zobrazování schématu. Možnost zapnutí elektrického obvodu. „Zničení – poškození“ součástek při nesprávném zapojení.

Newton Nově v prodeji. Newton 2 – technické aplikace Newton 3 – klasická mechanika Produkt a lokalizace od stejných firem. Zaměřeno na mechaniku.

Další výukový software Produkce ČEZ

Další výukový software Produkce ČEZ

Další výukový software Produkce Pachner (na disketě):  Miniencyklopedie SVĚTLO  Pereme prádlo  Teplo a teplota

Physikus  Výuková adventura,  fyzikální rébusy a úkoly,  důraz na motivaci,  vtahuje do tajů fyziky,  česká lokace německého produktu.

Physikus První část:  procházíte různými oblastmi,  postup dále,  splnit určité úkoly,  problém - pomocí kladkostroje zvednete sud a dostanete se do domu.

Physikus Druhá část:  výklad teorie  animace  zvukový komentář

Physikus II Pokračování prvního dílu:  V nabídce Pachner  Přímo od firmy, která provádí lokalizaci  Jednodušší než 1. díl

FAMULUS  Do škol počátkem 90. let,  simulace a modelování,  dodávané modely,  tvorba vlastních modelů,  změna parametrů,  modely těles (matematika),  problém –MS Windows – myš.

FAMULUS

Shrnutí Většina programů - multimediální prezentace učiva + shrnutí + testy,… Při výuce je vhodné použít pouze určitou sekvenci: zajímavost, aplikaci, nedostupný experiment,…. Možnost doplnění zameškané výuky - nemoc. Rozšíření poznatků pro žáky s hlubším zájmem o fyziku.