VÝZKUM TRHU, MÉDIÍ A VEŘEJNÉHO MÍNĚNÍ, VÝVOJ SOFTWARE Národních hrdinů 73, 190 12 Praha 9, tel.: 225 301 111, fax: 225 301 101

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Počítač při sběru informací. CATI Computer Assisted Telephone Interviewing - (telefonické dotazování za pomoci počítače)  CATI studio  Speciálně vyškolení.
Advertisements

Hlediska hodnocení při výzkumech veřejného mínění  A) Podle oblastí (stav/očekávání)  Životní prostředí  Školství  Životní úroveň  Zdravotnictví 
Adresa: Ovčárecká 305, Kolín V, Kolín Telefon:
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
ÚVOD DO MARKETINGU.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení.
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2014 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2013.
Standardy kvality SIMAR – sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Po vzoru ESOMAR –European Society for Opinion and Marketing Research (založen.
Náhradní rodinná péče v České republice a zkušenosti přímých aktérů Postoje české společnosti k náhradní rodinné péči Projekt Centrum podpory NRP je realizován.
Památky 11/ Obsah Obsahstrana 2 Metodologiestrana 3 Cíle projektustrana 5 Památky – vyhodnocení 11/2011strana 7.
Neber úplatky… …nebo se z toho zblázníš
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2012 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2012.
VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/ III/2006)
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Základy pedagogické metodologie
KOFOLA Lucia Bruncková Nina Dravecká Marcela Drexlerová
VY_32_INOVACE_EKO_07 MARKETINGOVÝ VÝZKUM II. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Český trh práce  V současné době na českém trhu práce funguje více než 1800 agentur práce, které vlastní povolení ke zprostředkování od Ministerstva práce.
Stravování při žaludečních a dvanáctníkových vředech
STRAVOVACÍ ZVYKLOSTI CIZINCŮ
Nobody’s Unpredictable Partie Duel Nečas vs. Paroubek.
Čtenáři a čtení v ČR (2007) společný projekt Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., a Národní knihovny ČR s finanční podporou Ministerstva kultury.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Šetření o využívání informačních technologií ve veřejné správě Konference ISSS 2006.
Průzkum sebehodnocení zdravotního stavu a disability Popis metody průzkumu Datum: 13. června 2006 Číslo projektu: Připravil: Petr Hrala.
Analýza kvantitativních dat II. TEST 1 (v LS 2012) Aktualizované verze jsou k dispozici na Jiří Šafr jiri.safr(zavináč)seznam.cz.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Znalost pojištění ve veřejném mínění Bc. Petr Horák Brno, červen 2012 Vedoucí: Ing. Zuzana Hrdličková, Ph.D. Obhajoba bakalářské práce Oponent: Ing. Ondřej.
MOJE RODINA Josef Novák.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Makrobiotika, vegetariánství, dieta batolat a dětí předškolního věku
Březen – měsíc internetu podeváté aneb Na úřad přes internet Jaroslav Winter BMI sdružení ISSS, Hradec Králové
Lahůdky u Pětky.  Prostřednictvím u, telefonu ( ).  - Objednávka by měla být stručná a jasná. - Taktéž by v ní mělo být:  a) Uvedeno.
Typy výzkumu  Kvantitativní  Kvalitativní  Smíšený  První zkoumá kolik lidí si co myslí atd …  Druhý co přesně si lidé myslí  Třetí je kombinací.
KRAJSKÉ VOLEBNÍ PREFERENCE
ZELENÝ KRUH Závěrečná zpráva z kvantitativního výzkumu Jitka Zítková, Jitka Haiderová Soukupová | duben/květen 2016.
Zdravá výživa Správné sestavení jídelníčku VY_32_INOVACE_01_36.
Užívání tabákových výrobků v dospělé české populaci (15 let a více) Výsledky studie GATS WHO/CDC 2012 MUDr. Hana Sovinová, PhDr. Ladislav Csémy Státní.
Informovanost o fondech EU Únor Background a cíle projektu MMR spustilo novou kampaň na čerpání prostředků z fondů EU v období Hlavním.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 POČÍTAČE A INTERNET V ČESKÉ SPOLEČNOSTI DOMÁCNOSTI A JEDNOTLIVCI Využívání informačních.
Nerovné odměňování žen a mužů – příčiny a současná situace v ČR Mgr. Veronika Šprincová.
Svátek sv. Valentýna TÉMA PRŮZKUMU: Svátek sv.Valentýna 2016 – bleskový průzkum REALIZÁTOR: SANEP s.r.o. VÝBĚR RESPONDENTŮ: kvótní výběr TYP.
ŠIKANA (únor) 2016). 2 METODOLOGIE VÝSLEDKY PRŮZKUMU PANEL BOOK KONTAKTY OBSAH.
Analýza a vyhodnocení zdravotního stavu obyvatel města TÁBOR MUDr. Stanislav Wasserbauer MUDr. Miloslav Kodl Hana Pokorná Zdravá Vysočina, o.s. ve spolupráci.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Hasiči a veřejnost Tisková konference 24. července 2008.
VŠCHT Praha Ústav konzervace potravin
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
13.3. – PONDĚLÍ ÚTERÝ STŘEDA ČTVRTEK PÁTEK
PŘÍLOHA Č. 4 – PROFIL OSOB ŽIJÍCÍCH V DOTÁZANÝCH RODINÁCH
PORTFOLIO PEDAGOGA – DATA Z RYCHLÉHO ŠETŘENÍ NIDV 2016 Mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogů , Praha Tomáš Machalík.
VOLBY DO EVROPSKÉHO PARLAMENTU 2014 OČIMA ČESKÉ VEŘEJNOSTI
23.1. – PONDĚLÍ ÚTERÝ STŘEDA ČTVRTEK PÁTEK
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
Autor: Mgr. Marcela Holubová
VŠCHT Praha Ústav konzervace potravin říjen 2017
27.2. – PONDĚLÍ ÚTERÝ STŘEDA ČTVRTEK PÁTEK
17.4. – PONDĚLÍ ÚTERÝ STŘEDA ČTVRTEK PÁTEK
Výzkum veřejného mínění
  Název školy: Střední škola dopravy, obchodu a služeb Klášterní nám. 127 Moravský Krumlov Bc. Luisa Milková Název projektu: Zlepšení podmínek výuky.
Sociologický výzkum II.
Regionální potraviny a výrobky
Změna jídelníčku vyhrazena Denní pitný režim na každé třídě
ŽIVOTNÍ SPOKOJENOST U VYBRANÝCH POMÁHAJÍCÍCH PROFESÍ
Vyhodnocení ankety spokojenosti s narozeninovými balíčky pro seniory
Změna jídelníčku vyhrazena Denní pitný režim na každé třídě
Sekce veřejných knihoven SKIP
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Co říká česká veřejnost?
leden 2010 ZNAČKY Z PORTFOLIA VINAŘSKÉHO FONDU POHLEDEM OBYVATEL ČR
Transkript prezentace:

VÝZKUM TRHU, MÉDIÍ A VEŘEJNÉHO MÍNĚNÍ, VÝVOJ SOFTWARE Národních hrdinů 73, Praha 9, tel.: , fax: VOLBA SPOTŘEBITELŮ 2015 Kvantitativní výzkum – CAWI OFICIÁLNÍ PARTNER: KANTAR MEDIA GROUP PRO ČR ZPRACOVÁNO EXKLUSIVNĚ PRO:

PROFIL PROJEKTU

Informace o projektu Metodologie: CAWI - online dotazování respondentů reprezentativního panelu » Dotazník v elektronické podobě » Odpovědi respondenta jsou zaznamenávané do počítače » Program sám kontroluje správnost filtrů a logických vazeb » Rychlé a přesné zpracovaní Cílová skupina:Populace ČR 15 – 65 let Lokality:Česká republika Výběr vzorku:Kvótní výběr, reprezentativní podle věku, pohlaví, vzdělání, velikosti místa bydliště (VMB) a kraje Ve výběru jsou zohledněny ukazatele: Počet dětí v rodině Zvíře v domácnosti Termín : – Počet rozhovorů: respondentů

VÝSLEDKY

Ne vždy se nejoblíbenější a nejčastěji navštěvovaný obchod shoduje. Největší rozdíl ve prospěch oblíbenosti byl zaznamenán u Globusu a Lidlu, naopak je tomu u Alberta a Penny. Šipky znázorňují překryv, tzn. 78 % těch, kteří chodí do Globusu nejčastěji, do něj zároveň chodí i nejraději. Naopak pouze třetina (36 %) těch, kteří chodí do Globusu nejraději, do něj zároveň chodí i nejčastěji. % respondentů Nejčastěji vs. nejraději Q5a. Ve kterém z maloobchodních řetězců/aliancí nakupujete nejčastěji? Q5b. Ve kterém z maloobchodních řetězců/aliancí nakupujete nejraději? N=4028 Řetězce dosahující méně než 1 % jsou v datovém listu

% respondentů Nejznámější výrobky H1. Znáte

Znalost výrobků podle pohlaví Ženy znají signifikantně lépe kromě kosmetiky např. Kubík 100% Ovocná kapsička Stella cukrářská s máslovou příchutí nimm2 Smilegummi Milk uddies Muži znají signifikantně lépe pouze Holba Horské byliny Radegast Ryze hořká 12 Holba Šerák polotmavý Braník 2 l Holba Free Karlova Koruna Martinky Laguna Premium Naše Bio Jogurt jablko se skořicí Trvanlivé tyčinky se sýrem a solí …a řadu dalších výrobků…

Znalost výrobků podle věku Nejmladší respondenti znají signifikantně lépe než nejstarší např. Lay´s MAX Mattoni Schorle Eiskaffee ledová káva light CHIO Exxtra Deep …a řadu dalších výrobků… nimm2 Smilegummi Milk uddies Kingswood Nejstarší respondenti znají signifikantně lépe než nejmladší např. Kojenecká výživa Lvíček Worcestrová omáčka Višně v hořké čokoládě Ceres Soft Chateau Bzenec Uzeniny K-Classic

Znalost výrobků podle oblasti Pražané znají signifikantně lépe než Moravané např. Naše Bio Jogurt jablko se skořicí Moravské maso …a řadu dalších výrobků… Billa Přírodní sýr Moravané znají signifikantně lépe než Pražané např. Mitia krémová tekutá mýdla a sprchová mléka In Palm Milk Stella cukrářská s máslovou příchutí Uzeniny K-Classic Selská šunka a Venkovská šunka nejvyšší jakosti Albert Paštika s mandlemi Trvanlivé tyčinky se sýrem a solí Holba Free Holba Šerák polotmavý Uzeniny K-Classic

Vyzkoušení výrobků podle pohlaví Ženy vyzkoušely signifikantně více než muži Laguna Premium Kubík 100% Ovocná kapsička Grand Dessert Muži vyzkoušeli signifikantně více než ženy např. Laguna Premium Albert Quality Farmářské jogurty Mořské speciality Franz Josef Kaiser …a řadu dalších výrobků…* *Skutečnost, že muži vyzkoušeli mnoho produktů výrazně častěji, je způsobeno tím, že toto procento je počítáno jen z těch, kteří výrobek znají. Dá se tedy s mírnou nadsázkou zobecnit, že muži znají pouze ty výrobky, které sami vyzkoušeli.

Vyzkoušení výrobků podle věku Nejmladší respondenti vyzkoušeli signifikantně více Jablečné pyré Dennree Nejstarší respondenti vyzkoušeli signifikantně více Kingswood Albert Excellent coffee caps Wellness & Beauty tělové máslo z bambuckého másla a mandlového oleje Lybar Promiss

Vyzkoušení výrobků podle oblasti Pražané vyzkoušeli signifikantně více než Moravané Lay´s MAX Moravané vyzkoušeli signifikantně více než Pražané Vinná klobása K-PURLAND Tělová mléka Herbavera …a signifikantně více než ostatní Mattoni Schorle Kingswood …a signifikantně více než Češi Tradiční jemná a hrubá paštika bez éček Radegast Ryze hořká 12 Trvanlivé tyčinky se sýrem a solí

průměr Nejlépe hodnocené obaly (skupiny produktů) H5. Jak byste ohodnotil(a) obal tohoto produktu? 5=nejhorší1=nejlepší setříděno od nejlépe hodnoceného

průměr Nejhůře hodnocené obaly (skupiny produktů) H5. Jak byste ohodnotil(a) obal tohoto produktu? 5=nejhorší1=nejlepší setříděno od nejhůře hodnoceného

Hodnocení PRODUKTŮ Ženy hodnotí obaly i produkty celkově v naprosté většině případů lépe než muži a rozdíly jsou velmi často signifikantní. ŽENYMUŽI pouze ….. s největším rozdílem od mužů STEJNĚ