ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ V. přednáška Doc. Ing. Růžena KRNINSKÁ, CSc. Zemědělská fakulta Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Environmentální výchova pro základní školu
Advertisements

K novověké filosofii 16.–17. století
PhDr. Věra Strnadová, Ph. D.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ I. přednáška
PhDr. Věra Strnadová, Ph. D.
Chcete studovat kulturu jinak? Chcete studovat média?
CW – 13 LOGISTIKA Ústav technologie, mechanizace a řízení staveb Fakulta stavební VUT v Brně © Ing. Václav Rada, CSc. 22. PŘEDNÁŠKA Logistika a jakost.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
VZNIK A VÝVOJ VESMÍRU.
Psychologické směry Psychologie.
Výzkum (pedagogického zhodnocení) volného času
Varianty výzkumu Kroky výzkumu Výběrový soubor
Diagnostika ve sportovních hrách
Jméno autora: Mgr. Vlasta Kollariková Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_OSVZ_ZSVa Ročník: I. Vzdělávací oblast: Společenskovědní.
1: Předmět a význam psychologie
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
Významné osobnosti fyziky a chemie
17. století = tzv. Velké století = Revoluce ve vědě
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ VII. přednáška
Vývoj krasu a jeskyní na základě studia jeskynních výplní, Slovinsko Paleomagnetický výzkum sedimentů v krasových oblastech Slovinska: využití při paleotektonických.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový výzkum Ročník / obor studia:III.
Experiment v medicíně a etické aspekty experimentu na zvířeti MUDr. Michal Jurajda ÚPF Lékařská fakulta Masarykovy Univerzity v Brně.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ IV. přednáška
VY_32_INOVACE_EKO_06 MARKETINGOVÝ VÝZKUM I. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Principy projektování organizačních systémů
Elektromagnetické záření
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ II. přednáška Doc. Ing. Růžena KRNINSKÁ, CSc. Zemědělská fakulta Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.
ZÁKULISÍ OBJEVU DNA Andrea Kovácsová.
OP3BK_PSPP Pedagogická psychologie
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ III. přednáška Doc. Ing. Růžena KRNINSKÁ, CSc. Zemědělská fakulta Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.
Základy pedagogické metodologie
Výzkum veřejného mínění a jeho realizace
Matematický žebřík Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
PSYCHOLOGIE JAKO VĚDA PSYCHOLOGICKÉ TEORIE. PSYCHOLOGIE PŘEDMĚT SYSTÉM METODOLOGIE METODY PSYCHOLOGIE JAKO VĚDA POZNAT - VYSVĚTLIT - OVLIVNIT - PREDIKOVAT.
Prezentace oboru Regionální rozvoj Katedra regionální a environmentální ekonomiky Ekonomická fakulta, VŠB - TU Ostrava.
Hudební akustika PhDr. Petr Kalina, Ph.D
Metodická východiska pro utváření hodnotových postojů ve školní třídě Bc. Jana Kocourková.
Pedagogická diagnostika
DIDAKTIKA FYZIKY I. 1 Fyzikální vzdělávání
Řízení a plánování kariéry
Vývojová psychologie Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Referent: Lucie Křížová Datum vystoupení: neznámé SŠ KNIH, o.p.s. FRANCHISE MEETING POINT VZD Ě LÁVÁNÍ A ŠKOLENÍ V OBLASTI FRANCHISOVÉHO PODNIKÁNÍ 2. 3.
Metodologie pedagogiky. Základy vědeckého výzkumu. Základy pedagogiky, KS – I. ročník.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Chemický experiment. Školní a vědecký experiment Školní experiment: Dříve řešený problém Známý výsledek pro experimentátora Vyvození výsledku na základě.
Úvod do psychologie Prezentace Barbora Čechová – Labeling Příště (4.11.): Barbora Palatová – Vězeňský experiment Barbora Skoumalová – Teorie.
Osoba a osobnost Pavlína Jordánová, Margita Přikrylová, Eliška Roubalová.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.
Varianty výzkumu Kroky výzkumu Výběrový soubor
FILOsOFIE A VĚDA.
Institut výzkumu dětí, mládeže a rodiny Fakulta sociálních studií
Dějiny psychologie Mgr. Jiřina Boušková.
Mixed methods design (MMD)
Základní metodologická pravidla při zpracování odborného textu
Hudební akustika PhDr. Petr Kalina, Ph.D
K novověké filosofii 16.–17. století
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Budování kapacit pro rozvoj škol II
Matematický žebřík Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
KVALITATIVNÍ VÝZKUM - ÚVOD
FAKULTA STROJNÍHO INŽENÝRSTVÍ UNIVERZITY JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Vyhodnocení stavební zakázky
Úvod do psychologie II. přednáška
Vybrané kapitoly ze sociologie I.
Základní filozofické otázky
Kvalita ve školství Ing. Dagmar Bednářová, CSc.
Rozvoj vědy a změny ve společnosti – konec 17. a 18. století
Člověk a příroda Fyzika.
Sociální práce a spiritualita
Transkript prezentace:

ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ V. přednáška Doc. Ing. Růžena KRNINSKÁ, CSc. Zemědělská fakulta Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích

Motto pro sebepoznání a poznání symbolů kultury: „Porozumění jazyku symbolů je důležité pro každého, kdo chce poznat sebe sama, a proto jsem přesvědčen, že by se mělo vyučovat na středních i vysokých školách jako součást učebního plánu podobně jako jiné „cizí jazyky“.“ Erich Fromm

Propojení mikroprostoru (vývoje lidského subjektu) a makroprostoru (vývojového stadia lidského společenství)

Náboženské poměry v Čechách

POZITIVISTICKO-VĚDECKÉ STADIUM POČÁTEK RENÉ DESCARTES CARTÉSIUS ( ) –„Cogito ergo sum“ - Myslím, tedy jsem –celý vesmír je stroj - rozdělením na části se stává poznatelným FRANCIS BACON ( ) –od empirie k řízenému experimentu –induktivní metody (shrnuje fakta, kde zkoumaná vlastnost vystupuje, kde ne

PŘECHODOVÁ FÁZE VÝVOJE POZITIVISTICKO-VĚDECKÁ CELOSTNÍ - HOLISTICKÁ orientace na objektivní fakta a kauzální vztahy využívání kvantitativních metod interpretace subjektivních konstrukcí orientace na kvalitativní výzkumné metody

Cesta ke kvantové fyzice (nositelé Nobelovy ceny)

Cesta ke kvantové fyzice (nositelé Nobelovy ceny)

Vědecké období: Psychologické směry (teorie)

Možný vývoj osobnosti (makroprostor a mikroprostor)

Platónova jeskyně - onthogeneticky „krize středního věku“ - mezi dospělostí a zralostí

D ě k u j i z a p o z o r n o s t.