Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ Odborné.
Advertisements

Prof. Ing. Ivo Vondrák, CSc.
Příprava celostátního plánu dopravní obslužnosti na období
Oliver Morel Ostrava, 18. června 2008
Vysokorychlostní tratě z pohledu přepravního marketingu
Tvorba softwaru pro řadič sériové linky RS 232C – 4/1 s PIC16F88
Zvýšení efektivnosti železniční dopravy: nižší náklady pro zhuštění a zkvalitnění příměstské a regionální dopravy v Jihomoravském kraji Harald Buschbacher.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
ZPRACOVÁNÍ STŘEDNĚDOBÝCH PLÁNŮ DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI ÚZEMÍ
PROVOZNÍ INTERVALY.
Mapy a geografické informační systémy
Odborná stáž (školení) BAHNZENTRUM INGENIEURBÜRO - SYNTRAS GMBH Bielefeld, Německo – – OpenTrack – – Viriato Jaromír.
ČÁST B – ÚZEMNÍ STUDIE Definice dle stavebního zákona č. 183/2006 Sb. a jeho prováděcích vyhlášek - § 30 (1) Územní studie navrhuje, prověřuje a posuzuje.
REGIONÁLNÍ ANALÝZA DOPRAVA
KONCEPT ÚZEMNÍHO PLÁNU ODOLENA VODA pro veřejné projednání –
CYKLISTICKÁ INFRASTRUKTURA Jaroslav Martinek Central MeetBike.
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Integrovaný dopravní systém
Problematika rozhraní v ITS Kopecký František, Votruba Zdeněk
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Výhody užití architektury ITS ve veřejné osobní dopravě
Dispečerské řízení pražského metra
Vladimíra Henelová ENVIROS, s.r.o. Podrobnosti zpracování ÚEK dle zákona č. 406/2000 Sb., v platném znění, a Nařízení vlády č. 195/2001 Sb.
Veřejné projednávání PÚR ČR září  Byl zpracován na základě § 32 zákona č.183/2006 Sb. V souladu s tímto ustanovením: ◦ stanoví republikové.
Fakulta managementu a ekonomiky
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
Roman Daněk, RPPI s.r.o. David Švingr, CHAPS s.r.o.
Kybernetika Jakub Ježek 3IT.
Kritické aplikace v železniční dopravě K611 – Katedra Aplikované Matematiky Ing. Martin Pěnička ČVUT v Praze Fakulta dopravní Katedra Aplikované Matematiky.
CZ / /0012 Zavedení nových technologií a postupů do praxe Milan Havel ČVUT, SZZPLS Milan Havel, tel
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání Ing. Lenka Danielová, Ph.D., Mgr. Dita Janderková, Ph.D., Doc. PhDr.
Zvýšení vědeckovýzkumného potenciálu pracovníků a studentů technických vysokých škol v oblasti dopravy a nových dopravních technologií Registrační číslo:
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ FAKULTA DOPRAVNÍ Studie integrovaných dopravních systémů hromadné přepravy osob Studie integrovaných dopravních systémů hromadné.
MAS Rozvoj Tanvaldska z.s.. 14 obcí obyvatel 43 členů.
Měření a simulace zatížení trakčních měníren a
Plánování a organizace veřejné dopravy
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu.
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR.
České vysoké učení technické V Praze Fakulta dopravní Ústav řídicí techniky a telematiky Dopravní a cestovní informace Petr Bureš.
Možnosti využití mobilní komunikace při krizových situacích
Drážní společnost Kdo jsme Parta studentů, kterou zajímá železnice a městská doprava Lidi, co pro Vás RÁDI pořádají exkurze.
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 1 K611XMZG možnosti zavedení integrálního taktového.
B i o c y b e r n e t i c s G r o u p Úvod do biomedicínské informatiky Lenka Lhotska Gerstnerova laboratoř, katedra kybernetiky ČVUT FEL Praha
VÝZKUMNÝ ÚSTAV ŽELEZNIČNÍ, a.s. Zkušenosti z použití TSI za subsystém Řízení a zabezpečení V ÝZKUMNÝ Ú STAV Ž ELEZNIČNÍ, a.s. Obsah:  Použité.
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Cena dopravního výkonu v dlouhodobé smlouvě o zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou Kroměříž
Nové nařízení TEN-T a zařazení systému RS ČR do sítě TEN-T Ministerstvo dopravy Odbor strategie.
Výuka oboru DE. O bor O bor Dopravní elektroinženýrství a autoelektronika Odborná zaměření: Automobilová elektronika Elektrická trakce Sdělovací a zabezpečovací.
Problematika rádiového prostředí SŽDC Bc. Ondřej Borovský.
Obhajoba maturitní práce Automatizované řízení MSP Filip Došlov DPE4.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
České vysoké učení technické v Praze Fakulta dopravní K620 – ÚSTAV ŘÍDICÍ TECHNIKY A TELEMATIKY ČVUT FD, Konviktská 20, Praha května 2016 Stávající.
Cyklistická infrastruktura a její specifické aspekty ING. JAROSLAV MARTINEK CENTRUM DOPRAVNÍHO VÝZKUMU.
ZLEPŠENÍ REALIZACE SPOJENÍ VEŘEJNOU DOPRAVOU V RELACI Č.KRUMLOV – Č.BUDĚJOVICE A ZPĚT PROSTŘEDNICTVÍM MATEMATICKÝCH METOD AUTOR PRÁCE: BC. MICHAELA PEKAŘOVÁ.
elektrotechnických měření
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Facility management jako součást efektivní správy společnosti
Projekt - K620 Řízení a modelování silniční dopravy
Sankce za odřeknutí a nevyužití kapacity
Grafické systémy II Kubín Tomáš.
Ing. Patrik Horažďovský Ing. Martin Heindl
Výukové a výzkumné centrum v dopravě
Problematika MHD v městech SR Bojnice 30. září 2010
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
4. železniční balíček a ERTMS/ETCS
Studie proveditelnosti nové trasy Praha – Beroun / Hořovice
Transkript prezentace:

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách České republiky

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 2 Princip integrálního taktového grafikonu

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 3 Princip integrálního taktového grafikonu

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 4 Princip integrálního taktového grafikonu

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 5 Princip integrálního taktového grafikonu

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 6 Princip integrálního taktového grafikonu

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 7 Co Vám nabízíme? Živý projekt – pravidelné schůzky všech členů 3 základní větve projektu:  FBS  OpenTrack  VISUM

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 8 Fahrplanbearbeitungssystem FBS Software pro konstrukci a zpracování jízdního řádu Základní prvek při plánování veřejné osobní dopravy Modulové uspořádání řešící mj. popis infrastruktury a vozidel výpočet jízdních dob a sestavu GVD automatizovanou tvorbu pomůcek GVD

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 9

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 10 OpenTrack lze využít například takto: Analýza stability jízdního řádu a nových provozních konceptů Analýza různých zabezpečovacích zařízení (oddílové a lineární systémy, ETCS, pohyblivý blok) Stanovení požadavků na železniční infrastrukturu Analýza kapacity tratí a stanic Studie vozidel (stanovení technických parametrů)

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 11

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 12 VISUM Software na modelování dopravní poptávky a nabídky Použití: Prognóza vývoje dopravy v území Ověřování efektivnosti jednotlivých návrhů provozních konceptů ve veřejné dopravě Posuzování variant řešení dané dopravní situace

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 13 Zahraniční kontakty TU Dresden Institut für Regional- und Fernverkehrsplanung Bayerische Eisenbahngesellschaft PTV Planung Transport Verkehr AG ETH Zürich

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 14 VaV, kontakt s praxí FBS Projekt vědy a výzkumu CG : Konfigurace taktových uzlů v železniční síti ČR OpenTrack Simulace stability současného grafikonu na trati 120

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 15 Koho hledáme? Studenty/studentky: se zájmem o veřejnou osobní dopravu se zájmem o tvorbu jízdních řádů hloubavé, zvídavé a vnímavé kteří se nebojí zajímavé práce a vlastních myšlenek kteří umí komunikovat německy, anglicky a s počítačem (nebo se to alespoň rádi naučí)

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 16 K617X1MG Zdroj: takt.fd.cvut.cz X1MG  CZ Takt 4ever ;-) takt.fd.cvut.cz