PowerPoint Images Chapter 18 Mechanical Engineering Design Seventh Edition Shigley Mischke Budynas Copyright © The McGraw-Hill Companies, Inc. Permission required for reproduction or display.
Fig. 18.1
Fig Ventilátor
Fig. 18.3
Fig. 18.4
Fig. 18.5
Fig. 18.6
Fig. 18.7
Fig. 18.8
Fig. 18.9
Fig mm 150 mm 300 mm 833 N 3300 N1100 N 4400 N 500 N 1333 N
Fig N 75 mm 45 mm 8900 N4900 N 2980 N N 375 Nm 223,5 Nm -220,5 Nm 375 Nm 2980 N N
Fig Střední napětí σ' m, kpsi Zatěžovací přímka Proměnlivá složka napětí σ' a, kpsi
Fig Ni-Cr-Mo ocel, AISI % Ni ocel α = 1,42 (ohyb) α = 2,84 (ohyb) Ni-Cr ocel 0,1% uhlíková ocel 3,5% Ni-Cr ocel Statické smykové napětí Mez kluzu ve smyku Střídavé ohybové napětí na mezi únavy Mez únavy při čistém ohybu Střídavé smykové napětí na mezi únavy Mez únavy při čistém smyku Střídavé ohybové napětí na mezi únavy Mez únavy při čistém ohybu
Fig Střední napětí σ m Střídavé napětí σ a
Fig
Fig Jednotkové zatížení
Fig
Fig. P18.1
Fig. P18.4 Materiál 1030 HR, zaoblení u ložisek 0,030, zaoblení v drážce pro pero 0,10
Fig. P18.10 Kolo 4 průměr 3 průměr 4
Fig. P18.15 Drážka pro pero
Fig. P18.16 Koruna kolejnice Osa ložiska Osa kolejnice Těžiště vozu s nákladem Osa
Fig. P18.18
Fig. P18.20
Fig. P18.23 průměr 1,75
Fig. P18.24 drážka pro pero
Fig. P18.25 Všechna zaoblení 2 mm
Fig. P18.30
Fig. P18.31 Osa ložiska
Fig. P18.32
Fig. P18.33 Zde došlo k lomu rozteč 4 16 zubů Ø Ø