Grafy Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Informační a komunikační technologie Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 2.7 Obrázky Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník:
Advertisements

X EXEL.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Prezentační programy 3. ročník oboru Sociální péče Grafy v Powerpointu.
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Grafy v Excelu.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Google formuláře.
17.Tabulkový procesor (filtrování a řazení dat, formuláře, podmínky a podmíněné formátování, export a import dat) Barbora Skoumalová 4.A.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Třídění a řazení dat Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2.
Burzovní graf Vytvořte burzovní graf, ve kterém se uvádí objem obchodované akcie, maximální a minimální cena, konečná cena.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Formát buňky.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Vzorce.
Úvod  Nejdůležitější vlastností grafu je sdělit dané informace.  Grafy mohou mít různou podobu (barevné, plastické…).  Vždy je důležité, aby se z nich.
Střední škola gastronomie a hotelnictví Mladá Boleslav, s.r.o. OBOR: M / 01 HOTELNICTVÍ REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ PŘEDMĚT:PRÁCE.
Microsoft Excel Téma: Vkládání grafů Krok 1 Nejprve otevřete nebo udělejte tabulku, pro kterou budete graf vytvářet.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Sociální zabezpečení 3. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník Třídění a řazení dat pomocí tabulkového procesoru.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_14.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Struktura kriminality v roce 2000 Kriminalita je součástí každé společnosti a v posledním desetiletí zaznamenáváme nárůst většiny forem trestné činnosti.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Poštovní klient 3. ročník oboru Sociální péče Thunderbird.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Informační a komunikační technologie Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník: Styly.
Grafy v tabulkovém procesoru Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník.
EXCEL - GRAFY Obsah: Vytváření a úpravy grafů Příklady
TVORBA SLOUPCOVÝCH SPECIÁLNÍCH GRAFŮ Elektrárenská společnost ČEZ loni vykázala podle auditovaných výsledků čistý zisk 6,434 miliardy korun, což byl 12procentrní.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Kontakty, kalendář a úkoly 3. ročník oboru Sociální péče MS Outlook.
Jméno autora Zdeňka Sudová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2 Inovace.
EXCEL 2010 Karta Domů, formát buňky 2. část. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
Univerzita třetího věku kurz Pokročilý Tabulkový procesor 3.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_15.
Excel úpravy grafu, karta Rozložení
MS Excel 2 Martin Kotlík Brno, 20. ledna 2015 Obsah předchozího semináře 1 1.Popis programu Excel 2.Základní dovednosti 3.Typy vkládaných dat 4.Formát.
Grafy v Excelu.
Informační a komunikační technologie PDF Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální péče Ročník: 4.
Informační a komunikační technologie Zabezpečení sítě Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální péče Ročník:
Microsoft PowerPoint Tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Zahradník.
Informační a komunikační technologie 1.3 Nastavení počítače Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník.
VŠB –TUO ATŘ Manažerská grafika Grafy v MS Excel 2003 Podešva Petr
Tabulkový procesor MS EXCEL III. TVORBA GRAFŮ, SEZNAMY, FILTROVÁNÍ DAT Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová.
Univerzita třetího věku kurz Pokročilý Tabulkový procesor 2.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Poštovní klient 3. ročník oboru Sociální péče Nový .
EXCEL ÚPRAVY GRAFU, KARTA FORMÁT. MINIGRAFY ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Informační a komunikační technologie 1.8 Nastavení počítačové sítě Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Učební obor: Kadeřník,
Vzorce v tabulkovém procesoru Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. Tabulkové procesory Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník: 2.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Prezentační programy 3. ročník oboru Sociální péče Motivy v Powerpointu.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník: Internetová stránka.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Úprava digitální fotografie 2.
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Tematický celek: Microsoft Excel Kód a název materiálu:
EXCEL VYTVOŘENÍ GRAFU ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Vytvoření a vložení Typy grafů
EXCEL – tisk a tvorba grafů Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 8 GRAF I – spojnicový graf Autor: Bc. Pavel Šiktanc Co se všechno naučíme??? Vytváření grafu z jednotlivých.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S2_12.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Studijní obor: Sociální činnost
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Chvalkovice
Popis tvorby jednoduchého grafu
Informatika 9. ročník (volitelný předmět)
Vytvoření formuláře Access (11).
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
MS Excel – Vytváříme nový graf
Informatika – Práce s grafy
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
VY_12_INOVACE_Pel_III_12 Funkce – grafické řešení soustavy rovnic
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Transkript prezentace:

Grafy Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

Průvodce tvorbou grafu Označíme oblast dat která potřebujeme zobrazit v grafu, Záložka „Vložení“ Vybereme požadovaný typ grafu Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

Na výběr máme různé typy grafů Je třeba pečlivě volit různé typy grafu pro zobrazení různých hodnot Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

Na výběr máme různé typy grafů Je třeba pečlivě volit různé typy grafu pro zobrazení různých hodnot Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

Popisky dat Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

Popisky dat Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

Změna typu grafu Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

Změna typu grafu Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

Úprava legendy Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

Úprava legendy Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

Úprava legendy Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

Úprava legendy Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

Úprava legendy Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

1.Vytvoř tabulku dle zadání 2.na stejném listu vytvoř sloupcové grafy obratu a zisku 3.na dalším listu vytvoř koláčový graf který znázorňuje zaplacenou daň včetně popisků dat 4.každý graf bude mít vhodný nadpis 5.kde to není potřeba, legendu vymaž Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK