Měření objemu pomocí odměrného válce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Objem a jeho měření.
Advertisements

Objem a jeho měření.
Měření objemu Autor: Lukáš Polák Pokračovat.
Jednotky objemu. Měření objemu kapalin.
Měříme elektrické napětí
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
O roli pružiny při měření síly
Fyzika 7. ročník Síla Anotace
Opakování: Jaká je základní jednotka délky?
Fyzika Měření objemu a času.
Příprava laboratorní práce č.3
Postup měření délky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Měření objemu pevného tělesa
Měření teploty.
MĚŘENÍ FYZIKÁLNÍCH VELIČIN
U těles určujeme ve fyzice jejich vlastnosti – rozměr (velikost), hmotnost, objem, obsah, teplotu, barvu, tvar, tvrdost, stlačitelnost, sílu – kterou.
Název materiálu: OBJEM – výklad učiva.
Fyzika 6.ročník ZŠ Fyzikální veličina O b j e m Creation IP&RK.
Měření objemu pevného tělesa
Téma: Fyzikální veličiny – objem Autorka: Marta Gulová Ostrava 2006.
MĚŘENÍ OBJEMU.
Měření objemu 6. ročník.
Ú VODNÍ HLAVIČKA Doplň číslo lab. práce Ú KOL 1: Z OPAKUJ ZÁKLADNÍ POSTUPY PŘI MĚŘENÍ OBJEMU 1) Měření objemu kapalin dílek na stupnici může mít různé.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Měření síly Všechna tělesa jsou přitahována k Zemi gravitační silou.
Měření fyzikální veličiny
Objem LC.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
VY_32_INOVACE_03_ VÝPOČET HUSTOTY
Lukáš Nečas a Daniel Dostál
OBJEM a jeho měření.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
MĚŘENÍ OBJEMU Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Měření objemu.
Ing. Radek Pavela Měření objemu.
Výpisky z fyziky − 6. ročník
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Měříme délku s různou přesností
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_162_Objem tělesa AUTOR: Ing.Gavlas Miroslav ROČNÍK, DATUM:
Měření fyzikálních veličin – Měření objemu
Fyzika 6. ročník Objem Anotace
Měření 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
Měření objemu Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření teploty Číslo DUM: III/2/FY/2/1/14 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Fyzikální veličiny.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření objemu kapalin
PŘEVODY JEDNOTEK.
MĚŘENÍ SÍLY Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Opakování 6.roč. VeličinaJednotkaMěřidla Název Značka Název, značka délkad V kilogram,kg stopky, hodinky hustota ρ - teplota metr,m krejčovský, skládací,
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_16 16 MĚŘENÍ DÉLKY autor: Mgr. Miroslava Mahdalová
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_52
Měření objemu pomocí odměrného válce
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_03 Měření objemu
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B27Fy6_Objem 1
Výpisky z fyziky − 6. ročník
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Měření objemu pevného tělesa
Objem objem je fyzikální veličina, kterou značíme V
MĚŘENÍ SÍLY Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Autor: Mgr. Karolina Pátková
MĚŘENÍ OBJEMU.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Jak postupujeme při měření délky
Anotace Litr Druhy a využití Co měříme v litrech
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Měření délky.
Třída 3.B Laboratorní práce č. 2.
Třída 3.A Laboratorní práce č. 2.
Transkript prezentace:

Měření objemu pomocí odměrného válce

Co musíme vědět než začneme měřit 1.V jakých jednotkách je stupnice odměrného válce Zjistili jsme že stupnice odměrného válce je v ml

Co musíme vědět než začneme měřit 2.Kolik jednotek je nejmenší dílek odměrného válce. Mezi 50ml a 75ml je 5 dílků tzn. Že jeden dílek je 5ml 4.Naměřenou hodnotu číst vždy kolmo.

Co musíme vědět než začneme měřit 3.V jakém rozsahu můžeme válec použít. Vidíme že měřící rozsah válce je od 0ml do 200ml.

Co musíme vědět než začneme měřit 4.Položený válec vždy na vodorovné desce.

Co musíme vědět než začneme měřit 5.Naměřenou hodnotu číst vždy kolmo.