Mgr. Šárka Prachařová AABYSS s. r. o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nabídka aktivit pro mateřské školy Mezinárodní environmentální vzdělávací, poradenské a informační středisko ochrany vod Vodňany Nabídka služeb:
Advertisements

Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
ADAPTAČNÍ KURZ aneb první společný krok s novou třídou „Jsme na jedné lodi“ září v Janově nad Nisou.
Martina Pastuchová klinický psycholog a terapeut, supervizor
Ústav pedagogických věd FF MU
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Sylabus pro prezentační dovednosti I.
ADAPTAČNÍ KURZ 1. ROČNÍKŮ 2013 Gymnázium, Slov. nám. Podmitrov.cz.
Celoživotní vzdělávání a projektová metoda vyuČování
Klíčová aktivita 01 Příprava budoucích lektorů pro další vzdělávání pedagogických pracovníků Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání.
Metody sociální pedagogiky
„P U L Z“ PROJEKT UČENÍ LIBERECKÉ ZÁCHRANKY připravil: Mgr. Kristýna Fejfarová – specialista pro kvalitu a rozvoj PNP.
Původní číselníky pocházejí z číselníků v IS/STAG (provizorní, rozsáhlé, určené pro denní studium, …) – Stejně jako všechna provizoria i tohle nakonec.
Jiří Hlavenka Ecommerce forum Brno, Jenom ten sex tam chybí.
CZ.1.07/3.2.05/
Nitro a osobní historie člověka o kterého se staráme Doc. Ing. Aleš Opatrný, Th.D. KTF UK v Praze Sekce spirituální péče Společnosti lékařské etiky ČLS.
Prezentace společnosti Metrostav a.s.
Co manažeři očekávají od vzdělávání HR ŽIVĚ 14. prosince 2005 Tomáš Valenta Generali pojišťovna a.s.
AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ NA PRINCIPU BENCHMARKINGU
Jak efektivně komunikovat s klientem?
Hranice a nebezpečí distančního vzdělávání - kvalitativní výzva Mgr. Dušan Kučera, MBA.
Psychologické aspekty hodnocení a zkoušení ve vzdělávání dospělých
Závislost Zlín, 12. září 2011 Úvod Jazykový víkend, Zítková Zkušenosti s učením a výukou jazyků Integrovaná střední škola – Centrum odborné přípravy, Valašské.
Deinstitucionalizace... Deinstitucionalizace pobytových sociálních služeb pro osoby se zdravotním postižením Závěrečná konference k individuálnímu projektu.
ADAPTAČNÍ KURZ 1. ROČNÍKŮ 2012 – Podmitrov.cz. Po 3.9. – pa Areál penzionu PODMITROV (Vysočina) Doprava busem Ubytování v pokojích a chatkách.
Zahradní terapie Jabok ZS 2014 VK.
PROCVIČENÍ MOZKOVÝCH HEMISFÉR, IMPROVIZACE Prezentační techniky
III. ročník – ošetřovatelství – prezenční III. ročník – ošetřovatelství. kombinované 259 Vybrané kapitoly z didaktiky 195 Vybrané kapitoly z didaktiky.
Nonverbální úlohy Jiří Tesař. Výuka fyziky na ZŠ - zamyšlení  Fenclová, J.: Didaktické myšlení a jednání učitele fyziky: „Jeden učitel položí v jedné.
Jiří Dan Etické cíle vysokoškolského vzdělávání 11. seminář z cyklu Hodnocení kvality vysokých škol. Současné trendy v hodnocení kvality. Brno
Autor: Mgr. Dana Forýtková
Teorie vzdělávání dospělých
Androdidaktika Vzdělávání. Smyslem vzdělání je dosáhnout moudrosti, nejen prostého vědění J. A. Komenský.
BIOGRAFIE 2016 Projektové domy
Obsah, metody a formy polytechnické výchovy v mateřských školách Seznámení s projektem Milan Podpera.
Klíčová aktivita 03 Nejlepší učebnou je pracoviště Realizátor bfz o.p.s. Provaznická 425/ CHEB Individuální projekt města Chebu na změnu situace.
PRAKTICKÁ ÚČETNÍ Grantový projekt: reg. číslo projektu: CZ.1.07/3.2.07/ realizátor projektu: HM EKOND, spol. s r.o., Ostrava.
Projektová výuka. Historie projektové výuky První známky – 17. a 18. století – Itálie a Francie – součást závěrečných zkoušek 18. a 19. století - Killpatrick.
Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc & průběžné výsledky Kompetence pro život.
Škola pro všechny Setkání koordinátorů inkluze ZŠ Jeseník, Fučíkova
Problematika řešení potřeb zrakově postižených při mimořádných událostech zdolávaných hasičským záchranným sborem Kroměříž 2013 nstržm. Jaroslav Gondko.
Dobrý kurz první pomoci
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_1F Škola:
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Individualita žáků a její rozvíjení
Projekt: Podpora dalšího vzdělávání v Libereckém kraji
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Lektor: Mgr. Šárka Prachařová AABYSS s. r. o.
Mgr. Šárka Prachařová AABYSS s. r. o.
PROFESE UČITELE Radek Šír.
From Czech Sheeps to You
Teorie vzdělávání dospělých
Plánování prvních kroků
SEMINÁŘ Mgr. Karolina BOSTLOVÁ
Kompetence pro život & průběžné výsledky.
Název projektu: Ve škole po škole
Komunikace učitele se žáky
Kompetence pro život & průběžné výsledky.
Komunikace.
Kompetence pro život & průběžné výsledky.
Kdo je víc? ŘŠ nebo ZŘŠ? Dagmar Chroboková Petr Lehký.
Krajský metodický kabinet NÁBYTKÁŘSTVÍ A DŘEVAŘSTVÍ
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Problematika řešení potřeb zrakově postižených při mimořádných událostech zdolávaných hasičským záchranným sborem Kroměříž 2013 nstržm. Jaroslav Gondko.
Stresu i vyhoření odoláte, když víte jak na to…
Prezentační a komunikační dovednosti
NÁRODNÍ PROGRAM ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ V ČR
Pracovní setkání IKAP, Implementace Krajského akčního plánu Kraje Vysočina I – Učíme se ze života pro život Ing. Zvolánková Adéla Bc. Rabasová.
Pedagog.
Transkript prezentace:

Mgr. Šárka Prachařová AABYSS s. r. o. Typologie lektora Mgr. Šárka Prachařová AABYSS s. r. o.

ZÁKLADNÍ LEKTORSKÉ KOMPETENCE Prezentační schopnosti Schopnost udržet pozornost Porozumět dynamice skupiny Schopnost znát svoje limity Nebát se experimentovat Být autentický, vytvářet vztahy Mít smysl pro humor Flexibilita, improvizace Zvládání náročných situací Odbornost Schopnost sebehodnocení Ovládání velkého repertoáru metodik a jejich modifikace

JAKÝCH LEKTORŮ SI ÚČASTNÍCI CENÍ (Z PRAXE) Upřímnost, přirozenost Nebojují s účastníky Aktivně naslouchají Mají k účastníkům úctu Jsou otevření i k jiným názorům

Nároky na lektora ze strany účastníků Získat důvěru Vyučovat zajímavě Skromnost a odbornost Nikoho nezvýhodňuje Podává pomocnou ruku a nemá zdvižený prst

TYPOLOGIE LEKTORŮ Sympaťák – mluví s účastníky, hodně se ptá, usmívá se, je přirozený Vědec – nebere moc v potaz posluchače, vystačí si odborně s tématem Psycholog – ležerní způsob, trochu tajemný, sondáž do struktury osobnosti Jeden z nás – mají ho rádi, symbol rovnosti Bavič – kurz jako show Všechno ví, všechno zná – má známosti, jmenuje své přednosti, víc o formě (může zastírat obsah) Krásný – charisma Mě už znáte – asociace s učitelem ZŠ,SŠ….. Praktik – pasování na praxi, dobrá fixace poznatků Vítejte u nás doma – příběhy z běžného života, okoření kurz