Krycí list. Komentář - Popis objektu Prostorové parametry.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
STAVEBNICTVÍ Pozemní stavby Ztužující věnce ST14 Ing. Naděžda Bártová.
Advertisements

TECHNOLOGIE VÝSTAVBY OBJEKTŮ
Tabulky v MS ACCESS Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiří Novák.
JEJÍ PARAMETRY A ZNÁZORNĚNÍ
Stavební úpravy fary a vytvoření otevřeného depozita starých liturgických předmětů Pavel Lazárek – administrátor farnosti Olešnice na Moravě.
Obecná deformační metoda
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
STAVEBNĚ – TECHNICKÝ AUDIT
Dlouhodobá maturitní práce studentů Tomáše Kurce & Jana Kuželky
Plošné konstrukce, nosné stěny
Shrnutí P4 statická podmínka: – pro SE + pro SR
06/2003Přednáška č. 11 Dynamický model stárnutí objektu (části objektu) – základní popis Předmět: Modelování v řízení MR 11 (Počítačová podpora) Obor C,
Základní zadání POPR (2009 ZS) 1.základní informace k sestavení modelu objektu 2.pro model použijte stávající projekt z výuky nebo jiný dostupný projekt.
Tato prezentace byla vytvořena
Interakce konstrukcí s podložím
POZEMNÍ STAVITELSTVÍ III cvičení
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Rekapitulace obsahu modelu Předmět: Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor E ZS, 2011, K126 EKO Přednášky/cvičení : doc.Ing. P. Dlask, Ph.D. Cvičení.
CHARAKTERISTIKA znaky.
Tabulkové procesory (MS Excel) Ing. Jan Roubíček.
Vztažné soustavy Sledujme pohyb skákajícího míče v různých situacích.
Téma 7, ODM, prostorové a příčně zatížené prutové konstrukce
Výroba dveří Dveře se skládají z nosné nebo vodící zárubně a otočného nebo posuvného dveřního křídla. Hlavní funkcí dveří je komunikační a vizuální propojení.
STAVEBNICTVÍ Dřevěné konstrukce a stavby Obklady STA3
10/2003Přednáška č. 21 Sestavení struktury modelu stárnutí objektu (části objektu) Předmět: Modelování v řízení MR 11 (Počítačová podpora) Obor C, Modul.
VY_32_INOVACE_34_17 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Inovace je změna daného stavu a lze ji aplikovat ve všech směrech lidských aktivit. Tyto změny mají sedm řádů, sedm faktorů a sedm zdrojů. Inovační proces.
Hladiny – praktické využití Zoner Callisto
Grafy funkcí Podešva Petr. Obsah Zadání Tvorba tabulky Tvorba grafu Vzhled grafu Závěr.
Jiří Niewald, Vladimír Křístek, Jan Křížek
Výkaz výměr Rozpočet Oceňovací podklady
VY_32_INOVACE_36_01 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
5.7 Druhy elektrotechnických schémat
12/2003Přednáška č. 51 Vyhodnocení změny struktury modelu Předmět: Modelování v řízení MR 11 (Počítačová podpora) Obor C, Modul M8 ZS, 2003, K126 EKO Předn./Cvič.:
12/2011Přednáška č. 51 Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2011, K126 EKO Přednášky/cvičení.
10/2011Přednáška č. 21 Sestavení struktury modelu stárnutí objektu Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR.
9/2010Přednáška č. 11 Tvorba modelu – ověření modelem.
VÍCE OBRÁZKŮ V JEDNOM GRAFICKÉM OKNĚ PŘÍKAZ SUBPLOT(a,b,c) a – POČET OBRÁZKŮ VODOROVNĚ b - POČET OBRÁZKŮ SVISLE c - URČENÍ POZICE KTERÝ OBRÁZEK V MATICI.
Fakulta stavební VŠB-TU Ostrava Miroslav Mynarz, Jiří Brožovský
Stavebnictví Pozemní stavby Stěnové systémy (STA16)
Kontingenční tabulky a grafy Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
11/2003Přednáška č. 41 Regulace výpočtu modelu Předmět: Modelování v řízení MR 11 (Počítačová podpora) Obor C, Modul M8 ZS, 2003, K126 EKO Předn./Cvič.:
9/2009Přednáška č. 11 Modifikovaný Dynamický Model v aplikaci výuky POPR Předmět: Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor E ZS, 2008, K126 EKO Přednášky/cvičení.
9/2009Přednáška č. 11 Modifikovaný Dynamický Model v aplikaci výuky POPR Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor E ZS, 2009, K126 EKO Přednášky/cvičení.
10/2010Přednáška č. 21 Sestavení struktury modelu stárnutí objektu Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR.
10/2009Přednáška č. 31 Sestavení výpočtu modelu Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2009,
UČÍME V PROSTORU Název předmětu: Název a ID tématu: Zpracoval(a): Pozemní stavby Předsazené a ustupující konstrukce (STA29) Ing. Stanislav Martinec, Ph.D.
Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_20-02 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “technologie“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky.
Komplexní hodnocení stavebních detailů Dvourozměrné vedení tepla a vodní páry Ing. Petr Kapička ČVUT v Praze, fakulta stavební Katedra konstrukcí pozemních.
STAVEBNÍ TRUHLÁŘSTVÍ Terminologie oken
Paul Adrien Maurice Dirac 3. Impulsní charakteristika
Fasádní obklady Ing. Miloslava Popenková, CSc. FASÁDNÍ OBKLADY dělení KONTAKTNÍ (lepené) BEZKONTAKTNÍ (zavěšené odvětrávané)
Vytápění Tepelná pohoda. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
Vypracoval: Jan Vystrčil Kontroloval: Jaroslava Lorencová 1Jan Vystrčil 3.SA ssstav-ji.
10/2009Přednáška č. 21 Sestavení struktury modelu stárnutí objektu Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Použití software MDM pro tvorbu/ověření strategie Ú/O
Projekt statické části rekonstrukce zadaného objektu
Stropní konstrukce – III. část
Těžiště a stabilita těles, Skládání sil
Analýza výsledků v modelech lineárního programování
Projekt byl řešen v rámci projektu FRVŠ 2839/2010 F1 d.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Analýza napjatosti tupých rohů
Rovinné nosníkové soustavy II
ZMĚNY BĚHEM VÝSTAVBY SKUPINY
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Transkript prezentace:

Krycí list

Komentář - Popis objektu

Prostorové parametry

Situace Rozměry: a = 40 m b = 20,5 m c = 12 m d = 10,5 m

Řezy

Rozpočet

Náklady

Vazby

Komentář - Vazby Přehled vazeb, dosti srozumitelný, a podrobný popis je uveden vždy u každé dvojice (v Excelu) viz následující ukázka. Prostřednictvím prvků v interakční matici je vidět, jak se vazby vzájemně ovlivňují. K jednotlivým prvkům byly také zvoleny počáteční podmínky…

Přiklad působení vazeb…

Matice A Matici A lze libovolně měnit a zasahovat tak do výpočtu..

Komentář – Externí vlivy Byly zvoleny tři varianty externích vlivů: První: k zásahům dochází kolem desátého roku – je zde vidět ostrý skok Druhá a třetí varianta: postupně dohází k rozložení zásahů do delšího časového úseku. Nejvíce u varianty tři. Každá varianta má svá pozitiva i negativa. Záleží na možnostech toho, kdo bude projekt ovlivňovat (finance…)

Porovnání – Různé externí vlivy

Komentář – Různé matice A Byly zvoleny tři varianty Matice A: První – Matice A: původní matice, vycházející ze zvolených vazeb. Druhá – Matice A1: Změněny některé vazby z původní matice A (jiná hodnota) Třetí – Matice A2: Změněny některé vazby z původní matice A (jiná hodnota) Matici A lze ve výpočtu libovolně upravovat s možností vrácení původních hodnot matic A-A2.

Komentář – Různé matice A Popis změn matice A Matice A: původní matice A Matice A1: o 0,1 zhoršeny následující vazby (= zhoršena kvalita provedení): 1.Svislé nosné konstrukce (vnější) / Svislé nosné konstrukce (vnitřní) 2.Svislé nosné konstrukce (vnější) / Ostatní vnitřní konstrukce 3.Svislé nosné konstrukce (vnitřní) / Výplně otvorů (vnitřní) 4.Výplně otvorů vnější / Zastřešení 5.Silnoproud, slaboproud / Ostatní vnitřní zařízení

Komentář – Různé matice A Popis změn matice A Matice A: původní matice A Matice A2: Matice A změněna takto: 1. Svislé nosné konstrukce (vnější) / Svislé nosné konstrukce (vnitřní) hodnota -0,2 na 0,2 (na pozitivní vliv) 2. Svislé nosné konstrukce (vnější) / Výplně otvorů (vnější) hodnota -0,5 na -0,4 (zlepšení o 0,1) 3. Svislé nosné konstrukce (vnitřní) / Výplně otvorů (vnitřní) hodnota -0,5 na -0,6 (zhoršení o 0,1) 4.Výplně otvorů vnější / Vodorovné nosné konstrukce hodnota -0,5 na 0 (bez vlivu) 5.Silnoproud, slaboproud / Ostatní vnitřní zařízení hodnota -0,25 na 0,25 (na pozitivní vliv)

Porovnání – Různé Druhy matic