Souvětí a jeho vzorce Český jazyk VY_32_INOVACE_ sada, ČJ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mácová Lucie ANOTACE Seznamuje žáka s předpoklady pro různá povolání. Druh učebního.
Advertisements

Seřaď obrazce podle velikosti
Učíme se počítat Matematika, 1. ročník VY_32_INOVACE_398, 20.sada, M2
Podmět a přísudek Český jazyk VY_32_INOVACE_ sada, ČJ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_599_5TR_CJ Autor: Mgr. Leona Szabó 1.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – gramatika Autor: Vlasta Lindovská
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Věty jednočlenné a dvojčlenné
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_598_5TR_CJ Autor: Mgr. Leona Szabó 1.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky se stavbou souvětí
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.11 Anotace: Prezentace je zaměřena na procvičení pravopisu v koncovkách podstatných jmen. Vzdělávací oblast: český jazyk a literatura.
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.10 Anotace: Prezentace je zaměřena na grafické znázorňování souvětí. Vysvětluje rozdíly mezi větou hlavní a vedlejší a uvádí postup.
Násobilka 3 VY_32_INOVACE_086, 5. sada, M ANOTACE
Lyrické druhy a žánry Český jazyk VY_32_INOVACE_ sada, ČJ
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:5. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura – Rozvíjející.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si s pomocí učitele a případně zápisu v sešitě zopakují,
Věta jednoduchá- souvětí
Zlomky Matematika VY_32_INOVACE_100 – 5.sada, M Anotace
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.16 Anotace: Prezentace uvádí přehled a stručnou definici jednotlivých neohebných slovních druhů. Vzdělávací oblast: český jazyk.
ANOTACE Žáci si s pomocí učitele a gramatického přehledu zopakují pravidla určování slovních druhů. Pak vybírají na interaktivní tabuli jednu ze tří vět.
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.09 Anotace: Prezentace je zaměřena na grafické znázorňování věty jednoduché. Obsahuje přehled základních a rozvíjejících větných.
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.20 Anotace: Prezentace obsahuje tabulku s přehledem druhů vedlejších vět. V závěru je cvičení, na kterém si žáci mohou ověřit.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci čtou slabiky a hledají dvojice slabik, které tvoří slovo.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Výklad – základní skladební dvojice, vyjádření podmětu.
Předpony s-, z-, vz- Český jazyk VY_32_INOVACE_ sada, ČJ
ANOTACE PREZENTACE SEZNAMUJE S SESTROJENÍM GRAFU KVADRATICKÉ FUNKCE Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupy Žák sestrojí graf kvadratické funkce dle.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si s pomocí učitele zopakují druhy zájmen, žáci si pak.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si s pomocí učitele zopakují druhy číslovek, žáci si.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň,
Podstatná jména Český jazyk VY_32_INOVACE_ sada, ČJ
Vzdělávací oblast: Český jazyk – gramatika Autor: Vlasta Lindovská
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci se seznámí s pojmy tvrdé souhlásky, tvrdé slabiky. Druh.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Leona Jarošová ANOTACE Prezentace seznamuje žáky s mluvnickými kategoriemi sloves.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Leona Jarošová Názvy částí těla – procvičování správných tvarů Český jazyk VY_32_INOVACE_478_24.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Leona Jarošová ANOTACE Žáci si na jednotlivých cvičeních upevní učivo o větách dle.
Škola: Základní škola a Mateřská škola Nečtiny, Nečtiny 39 Název: VY_32_INOVACE_SADA02_ČESKÝ JAZYK_DUM20 Předmět: Český jazyk Ročník: 2. Klíčová.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si s pomocí učitele zopakují podle učebnice, zápisů.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Nejdříve si žáci zopakují s pomocí učitele a přehledu určování.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr : Hana Bednářová ANOTACE Žáci dopočítávají - přidávají ovoce na misku podle zadaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s nejvýznamnějšími aldehydy a ketony,
Kružnice Matematika, 5. ročník VY_32_INOVACE_082, 5. sada, M ANOTACE
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci se seznámí s pojmy souvětí, spojka. Přiřazují spojky do.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci vymýšlejí a zapisují jména, která by podle abecedního.
Druhy čar VY_32_INOVACE_382, 20.sada, M2 Matematika ANOTACE
Česká republika: obyvatelstvo a sídla
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci řádí věty ve správném pořadí podle smyslu. Druh učebního.
Násobilka 7 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
VY_32_INOVACE_432, 22. sada, Prvouka
Podnebí Evropy Zeměpis VY_32_INOVACE_455, 23. sada, Z3
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Druhy vět vedlejších VY_32_INOVACE_ČJ-M 8.,9.05. Anotace: Prezentace seznamuje žáky se stavbou souvětí – poznává funkcí vět vedlejších. Žák řeší drobné.
Česká republika: vodstvo
Epické druhy a žánry Český jazyk VY_32_INOVACE_ sada, ČJ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci se seznámí s podstatnými jmény. Druh učebního materiáluDUM.
Autorem materiálu a všech jeho č ástí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mácová Lucie ANOTACE Materiál seznamuje žáky s postupem řešení slovních úloh o pohybu.
Násobilka 9 VY_32_INOVACE_093, 5. sada, M ANOTACE
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci říkají abecedu a hledají písmena na ploše. Určují, která.
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2 VY_32_INOVACE_084, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Oblečení – jednotné a množné číslo 2 Anglický jazyk 2. sada VY_22_INOVACE_72 AnotacePrezentace je určena k ověření znalosti.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marie Vališová Číslo
Ph látek VY_32_INOVACE_1A_17 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Větné členy VY_32_Inovace_20SJ - 1
Transkript prezentace:

Souvětí a jeho vzorce Český jazyk VY_32_INOVACE_073 - 4. sada, ČJ ANOTACE Žáci v ukázkových cvičeních určují počet vět v souvětí, vyhledávají přísudek, určují vzorce souvětí. Druh učebního materiálu DUM Očekávané výstupy  Rozezná souvětí od věty jednoduché. V souvětích vyhledá přísudek, spojky a určí vzorce souvětí. Pro koho je materiál určen  Žáci, základní škola, 5. ročník, předmět Český jazyk Autor  Mgr. Leona Jarošová Datum vzniku  9.2.2011 Vzdělávací oblast  Jazyk a jazyková komunikace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Leona Jarošová

SOUVĚTÍ A JEHO VZORCE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Leona Jarošová

V1, ale V2 a V3. Urči vzorce souvětí Zápasník prvně vyhrával, ale potom zazmatkoval a svým silným protivníkem byl sražen k zemi. V1, ale V2 a V3. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Leona Jarošová

Nepřítel plánoval, že zaútočí ze západu, ale nakonec došel k názoru, že bude nejlepší zaútočit ze severu. V1, že V2, ale V3, že V4. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Leona Jarošová

Rybář pádloval až do středu jezera, aby měl větší šanci, že něco chytí, ale když chytil druhou rybu, přiletěl racek a obě mu ukradl. V1, aby V2, že V3, ale když V4, V5 a V6. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Leona Jarošová

Když V1, V2, ale když V3, V4, že V5 a V6. Když jsme jeli na kole, tak jsem po velkém kopci měl velkou žízeň, ale když jsem se chtěl napít, zjistil jsem, že jsem si doma zapomněl vodu a celou cestu jsem kvůli tomu žíznil. Když V1, V2, ale když V3, V4, že V5 a V6. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Leona Jarošová

Protože V1, V2 ani V3, ale V4, protože V5. Protože jsem dostal čtyřku z matematiky, nesměl jsem celý týden na počítač ani na televizi, ale to mi vůbec nevadilo, protože jsem měl celý týden jiné věci na práci. Protože V1, V2 ani V3, ale V4, protože V5. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Leona Jarošová