Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu Roman Appeltauer, H1.cz
Důležité hodnoty Zdroj návštěvnosti (Source, Referrer) Kampaň Dotaz / klíčové slovo (Keyword) Vstupní stránka (Entry page, Landig page) Odchody ze vstupní stránky (Entrance Bounce Rates) Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu
Počítejte návštěvníky objednávky Konverze (Goal) Konverzní poměr On-line vs. off-line konverze Naměřené vs. skutečné konverze Okamžité (přímé) vs. pozdější konverze Náklady na konverzi Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu
KPI (Key Performance Indicators) Klíčové hodnoty webu Odrážejí kvalitu webu Jejich změna se projeví na výsledcích webu Upozorňují na náhlé problémy a příležitosti Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu
Další pokročilé metody analýzy webu Trychtýř (Kvalita nákupního procesu) A/B testování Click-stream analýza Kontakt Košík Potvrzení