+420 272 763 111 Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu Roman Appeltauer, H1.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Advertisements

Jen díky novým botám maraton neuběhneš... … aneb jak zvýšit výkonnost vašeho webu.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Setkání kontaktních osob Praha Marta Rybičková.
Jan Zmátlík / Petr Pošvic / Martin Rendl
Monitoring a měření při ověřování kvality produktu Dušan Vaněk
P‑value ano, či ne? Roman Biskup
Rezervace služby PICK - UP Podrobný návod. Otevřete Váš internetový prohlížeč a do adresy webové stránky napištewww.pneusafranek.cz/flotila Vyplňte Vaše.
Nové vzdělávací moduly pro řízení inovací a VaV v průmyslových firmách reg. č. projektu CZ.1.07/3.2.11/ Výstupy projektu Ing. Jaroslav Jasanský.
Kvalita administrativních procesů. TQM Podniková strategie Přínos kvality procesů Systém a důsledné uplatňování Odpovědnost zaměstnanců Modelování procesů.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Počítačové technologie ve službách dopravy Sledování vozidel off a on-line.
N OVÉ PŘÍSTUPY V AKVIZICI ZÁKAZNÍKŮ : REMARKETING A EFEKTIVNÍ ING M AGDALÉNA D IVIŠOVÁ J AN P ENKALA ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a,
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červen
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
Představení administračního systému WebSunTool WebSun.eu.
Zvyšte konverze vašeho webu |. Co probereme?  Procesy související s optimalizací webu  Co měřit?  Co zlepšovat?  Nástroje pro optimalizaci.
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Zpětnovazební obvody v ekonomice Skorkovský KPH ESF MU Brno.
Personalizovaný retargeting Ondřej Klega Denis Wanča
Management a rozvoj obcí
Systémové pojetí hospodářské organizace
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
NENÍ OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE SEO. Co je to SEO? Optimalizace pro vyhledávače je stejný nesmysl jako Optimalizováno pro MSIE verze 6 SEO je zvýšení.
Nové funkce v novém Skliku
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Nakupuj na kole Jak spojit firmy s advokáty cyklistiky.
Přednáška č. 1 Proces návrhu databáze
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Uživatelské testování použitelnosti webu v praxi World Usability Day v Praze, Adam Fendrych, telefon:
Projekt na 3MA382 Karel Koliš & Jan Vyhlídka.  Prostředí: ◦ IT firma tvořící webové stránky ◦ 1. rozsáhlý projekt  Komplexní webové řešení ◦ Zahrnuje.
Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Analýza obrazu Přehled programů  Sigmaimage (Mocha)  NIH-image, NCSA-image, ImageJ  Lucia  Gelmanager, Gelcompare,
Google Analytics alfa a omega Vašeho businessu Tomáš Míka
Pavel Cach Agenda Krátký úvod Ukázky – analýza dat v prostředí Excel PowerPivot Minigrafy Datové řezy Další možnosti reportingu a.
 B_EM Electronic Marketing Pavel VŠFS Vývoj Online Aplikací včetně definice klíčových metrik.
Kurz pro studenty oboru Informační studia a knihovnictví Úvodní hodina Tereza Balabánová Martin Krčál Brno, FF MU,
Stránka 1, © Vema, a. s. Automatizace HR procesů Jaroslav Šmarda.
Seminář MD ČR, Alena Heinišová Ekonomické hodnocení investičních akcí na SŽDC, s.o.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
PPC reklama pro začátečníky Soňa Petruželová, H1.cz.
Počítadla návštěvníků AC SYSTEMS -IRISYS Komerční zvýhodnění díky nadstandardní inteligenci Tepelná detekce návštěvníků
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Business Activity Monitoring Jiří Kolář. Pojmy a zkratky ● SOA ● Servis Oriented Architecture ● BPMS ● Business Process Management System ● BAM ● Business.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
SEO konzultant 3 pilíře úspěchu SEO pro B2B v praxi Sova Konference,
SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz. Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek.
BI-Exercise/Project Topics October 2016 TUL Ing. Athanasios Podaras, Ph.D.
Tribuna českého obchodu TZB
Informace pro rodiče budoucích studentů I.A
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Ing. Athanasios Podaras, Ph.D 2016
Lokální strategie rozvoje základního vzdělávání ORP Otrokovice
Uživatelské testování webu – teorie a praxe
Průmysl České republiky a CERN
Autor práce: Michaela Janová
Úvod do matematické analýzy - pokračování 3
Modelování procesů úpravy a těžby surovin
Přehled o esperantu v českých médiích
Vyhodnocení stavební zakázky
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Stručné poznámky k opakování PIS1 - PIS2-druhá část
Transkript prezentace:

Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu Roman Appeltauer, H1.cz

Důležité hodnoty Zdroj návštěvnosti (Source, Referrer) Kampaň Dotaz / klíčové slovo (Keyword) Vstupní stránka (Entry page, Landig page) Odchody ze vstupní stránky (Entrance Bounce Rates) Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu

Počítejte návštěvníky objednávky Konverze (Goal) Konverzní poměr On-line vs. off-line konverze Naměřené vs. skutečné konverze Okamžité (přímé) vs. pozdější konverze Náklady na konverzi Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu

KPI (Key Performance Indicators) Klíčové hodnoty webu Odrážejí kvalitu webu Jejich změna se projeví na výsledcích webu Upozorňují na náhlé problémy a příležitosti Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu

Další pokročilé metody analýzy webu Trychtýř (Kvalita nákupního procesu) A/B testování Click-stream analýza Kontakt Košík Potvrzení