ŽIVÁ PŘÍRODA ŽIVÉ ORGANIZMY.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

Společenstvo lesa Přírodověda 4. ročník.
OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník. OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník.
Zpracovala Jitka Ciprová
Zpracovala Jitka Ciprová
TEPLO A SVĚTLO.
ROVNOVÁHA V PŘÍRODĚ.
Kvetoucí a nekvetoucí rostliny
Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 18
Živá a neživá příroda 3. ročník
Živočichové - obratlovci
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
ŽIVOČICHOVÉ.
Houby 4. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Vytvořila: Mgr. Miloslava Tremlová
Podmínky života na Zemi 5.ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
PŮDA.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
EVVO Prvouka 3. ročník ZŠ „ŽIVÁ PŘÍRODA“
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Mgr. Lubomír Šára: Přírodní společenství
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Prvouka, přírodověda Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_06_05.
HOUBY.
Ekosystémy.
17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
HOUBY.
Podzemní a nadzemní části rostlin.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.4 Rostliny - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Název školyPlavská škola AutorMgr. Jana Kneřová NázevVY_32_INOVACE_11_PRV_Houby Téma Číslo projektu Anotace PRV 3 – Živá příroda CZ.1.07/1.4.00/
SPOLEČENSTVO LESA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
ŽIVÁ PŘÍRODA - ROSTLINY PRVOUKA PRO 3.ROČNÍK Člověk a příroda Vyvození nového učiva Mgr.Jana Flesarová ZŠ Záhumení Rožnov pod Radhoštěm Datum vytvoření:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Prvouka - Houby.
Společné znaky rostlin.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
Les - rostliny, houby-prezentace
HOUBY poznávačka.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: HOUBY
HOUBY VY_32_INOVACE_XVII-C-18.
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování učiva.
Třídění přírodnin.
Přírodní vědy DUM 21 Základní podmínky života PŮDA I.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Třídění živých organismů
Živé organizmy Součástí živé přírody jsou houby, rostliny, zvířata a lidí. Nazýváme je živé přírodniny nebo také živé organizmy.
Člověk a jeho svět 4. ročník
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
ROSTLINY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny v lese Autor:
Žáci se seznamují s rozdělením přírodnin na živé, neživé a na výrobky.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
AUTOR: Blanka Petlánová NÁZEV: VY_32_INOVACE_Pr3_17_Houby TEMA: Houby
H O U B Y II – JEDOVATÉ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
HOUBY (výklad) VY_32_INOVACE_06-46 Ročník: 3. Vzdělávací oblast:
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Houby Houby tvoří samostatnou skupinu
Třídění živých organizmů
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Živé organismy.
ROSTLINY Rozdělení rostlin.
Transkript prezentace:

ŽIVÁ PŘÍRODA ŽIVÉ ORGANIZMY

Autor: Mgr. Adriana Benšová Šablona: V/II DUM 56 Období: březen 2012 Předmět: Prvouka Ročník: 3 Autor: Mgr. Adriana Benšová Metodický list/Anotace Touto prezentací žáci získají poznatky o živé přírodě, o živých organizmech, které jsou součástí živé přírody, osvojí si pojmy kvetoucí a nekvetoucí rostliny, ekosystém.

Živá příroda houby rostliny zvířata člověk živočichové HOUBY - jedlé hřib žlutomasý (babka)

- nejedlé hřib hořký (satan) - jedovaté muchomůrka červená

- smrtelně jedovaté muchomůrka zelená

Květina Rostliny kvetoucí - kvetou nekvetoucí - nevytvářejí květy Kvetoucí rostliny jsou největší rostlinnou skupinou patří k nim i listnaté keře a stromy Květina Maceška Tulipán Narcis

Keř Šeřík

Strom Jírovec maďal - kaštan

Nekvetoucí rostliny přesličky mechy kapradiny plavuně Přeslička

Mech

Kapradina

Plavuň

Živočichové člověk zvířata Kapr Babočka paví oko

Rosnička zelená Liška

Beruška Ještěrka

Člověk Holub

Mezi živé organismy patří také mikroorganizmy - bakterie (některé jsou pro nás užitečné, některé způsobují nemoci). Všechny živé organizmy jsou závislé na neživé přírodě. Neživá příroda poskytuje živým organizmům podmínky nezbytné k jejich životu: vodu vzduch potravu (rostlinám a houbám živiny z půdy) teplo světlo

Živé organizmy spolu s neživým prostředím, ve kterém žijí, tvoří EKOSYSTÉM. Rybník Les

Louka Pole

Zdroje - obrázky: www.google.cz www.biolib.cz