How many roads must a man walk down Jak mnoho cest musí člověk projít Before they call him a man? Než se stane ČLOVĚKEM.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kde to jsem? Where am I?. Už jsem v tomhle obchodě někdy byl? Have I been in this store before?
Advertisements

Píseň “Mám príma den” Reakce?. Fonologie Cvičení číslo 3.
 židovský původ  dva bratři zemřeli v dětství, tři sestry zemřely v koncentračním táboře  narodil se na Starém Městě v Praze  se svým otcem nevycházel.
Blowin’ in the Wind (Odpověď létá ve větru)
Už ti to řekli? Have you been told already?. Kdo ti to řekl? Who told you?
Proč se už nemůžeme vídat? Why can't we be seeing each other any more?
Nadační fond Nehemia Projekt Nadačního fondu Nehemia ve spolupráci s křesťanskou etiopskou organizací Ethiopian Mulu Wongel Amgnoch Church Development.
Before they call him a man? Než se stane ČLOVĚKEM How many roads must a man walk down Jak mnoho cest musí člověk projít.
MY FAMILY (slovní zásoba) THIS x THAT, ZÁJMENA
Life´s what you make it! Lekce 11 Present Perfect Continuous Tense review Birth, marriage, and death Good news, bad news.
Jak se mu říká? What is he called?.
Co tohle znamená? What does this mean?. Všichni ví kdo jsem. Everyone knows who I am.
Reported speech – nepřímá řeč Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Počitatelné – nepočitatelné Některá podstatná jména můžeme počítat:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Medvídek Pú.
Nemusela se vrátit brzo she didn't have to be back early.
STOPPING BY WOODS ON A SNOWY EVENING. Whose woods these are I think I know. His house is in the village though. He will not see me stopping here To watch.
First Conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_08 Název materiálu: Modální slovesa – gramatická cvičení Tematická oblast: Angličtina 2. ročník – strojírenské.
Odpověď na otázku „why“:
Zero conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Modální slovesa VY_22_INOVACE_07 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Interrogative pronouns VY_22_INOVACE_05 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Émile Zola Život Émila Zoly Tvorba Díla – Rougon-Macquartové Zabiják
Translation Translate the following sentences from English into Czech. Vzor: I don’t like the translation of this book. Who translated it? Nelíbí se mi.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.107/1.500/ Název aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Menu Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Radim Kříž Text messages Text messages are short written messages between mobile phones. Text messaging is sometimes called SMS (short messaging service).
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Time Expressions Used with Present Perfect Tense Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického.
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zdeňka Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_05_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Zájmena Anotace:Tato.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_6_London (6) Téma: 4C_Aj 7.tř.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_13_London (13) Téma: 4C_Aj 7.tř.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor: Mgr. Hana Červená Název:VY_32_INOVACE_77 _angličtina-gramatika Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Listening 2 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
FIRST CONDITIONAL – PRVNÍ PODMÍNKA. Tvoření: If + present simple, will + sloveso Příklad: If it doesn't rain tommorow, I will visit my friend. (Jestli.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): Listopad 2013 Ročník:9. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň.
FAMILY = RODINA. pes kočka sestra bratr maminka dcera tatínek syn.
WAY TO WIN 7 UNIT 1 : Způsobové sloveso MUST, CAN + +zápor.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
GE - Vyšší kvalita výuky
Rodina, příbuzenství.
Listening 1 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
First Conditional – tvar a použití
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Tematická oblast ANGLIČTINA: Maturitní ústní zkouška Datum vytvoření
MY HOUSE - MY CASTLE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Digitální učební materiál
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
Blowin’ in the Wind (Odpověď létá ve větru)
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Blowin’ in the Wind (Odpověď létá ve větru)
Autor: Mgr. Lucie Pospíšilová Datum:
Vloženo: much_many.ppt Začátek. Vloženo: much_many.ppt Začátek.
Translation 04/05 Richard si už dlouho na nic nestěžoval. Richard hasn‘t complained for a long time. On nedělá svou novou práci dlouho. He hasn‘t been.
Transkript prezentace:

How many roads must a man walk down Jak mnoho cest musí člověk projít Before they call him a man? Než se stane ČLOVĚKEM

Before she sleeps in the sand? Než může spočinout na pobřeží? How many seas must a white dove sail Kolik moří musí bílá holubice přeletět

How many times must the cannonballs fly Kolik ještě musí proletět střel Before they are forever banned? Než budou odsouzeny k zániku? Vrahy z Paříže znají všichni. Ale oběti? Konečná bilance mrtvých. 12 obětí v redakci redakce satirického levicového časopisu Charlie Hebdo v centru Paříže 1) Stéphane Charbonnier zv. Charb, 47, šéfredaktor, podporovatel Fr. komunist. strany, partnerka, dítě 2) Jean Cabut zv. Cabu, 76, vedoucí karikaturista, legendární kulturní osobnost ve Francii, 3) Bernard Verlhac zv. Tignous, 57, karikaturista, proslulý pacifista, bonviván 4) Georges Wolinski, 80, karikaturista, 2005 Řád čestné legie, dcera Elsa, slavný dandy a bon vivant, židovský původ, francouzsko-italská židovská matka z Tunisu, polský židovský otec 5) Philippe Honoré, 73 karikaturista, pravidelný přispěvatel, jemný a laskavý vousatý obr 6) Elsa Cayat, 54, přispěvatelka, jediná žena, psychiatr a psychoanalytik, židovský původ, vdaná, 1 dcera 7) Bernard Maris, 68, levicový ekonom, přispěvatel, novinář, Marxista a Keynesián, nesnášel euro a konzumní společnost, vdovec 8) Mustapha Ourrad, 60, editor, ženatý, děti Lounis a Louiza, neobvyklá inteligence, původem Alžířan 9) Michel Renaud, 69, host redakce, hodnotící editor, světoběžník, zástupce socialistického primátora, žena, dcera 10) Fréderic Boisseau, 42, recepční, údržbář redakce, ženatý, 2 děti 10 a 12, první byl zastřelen 11) Franck Brinsolaro, 49, policista ochranky, který chránil šéfredaktora, ženatý, 2 děti 12) Ahmed Merabet, 42, muslimský policista, spustil palbu na ozbrojence, ale byl zraněn, pak byl neozbrojený zastřelen do hlavy na ulici

The answer my friend,is blowing in the wind... Odpověď příteli vane ve větru... The answer is blowing in the wind. Odpověď vane povětřím.

How many years must a mountain exist Kolik jen let musí pohoří stát Before it is washed to the sea? Než se v moři rozpustí ? jejich vrazi Saïd Kouachi 34, po rodičích alžírský afričan, sunitský muslim, Francouz Chérif Kouachi 32, po rodičích alžírský afričan, sunitský muslim, Francouz narození v Paříži alžírským imigrantům ze sunitského Alžíru, cvičení Al-Káidou v Jemenu, zbraň AK-47 ruský samopal Kalašnikov, s vrahem Amedy Coulibalym se setkali ve vězení

Before they’re allowed to be free? Než svobodný zaslouží být ? How many years can some people exist Kolik let musí člověk žít

How many times can a man turn his head Kolikrát může člověk odvrátit zrak And pretend that he just doesn’t see ? A předstírat, že prostě nevidí ?

The answer my friend is blowing in the wind... Odpověď příteli vane ve větru... The answer is blowing in the wind. Odpověď vane povětřím.. 5 obětí na ulici a v obchodě Montrouge, předměstí jižní Paříže, 1 oběť 13) Clarissa Jean-Philippe, 27, policistka, černoška původem z francouzského ostrova Martinique v Karibiku, zasnoubena, 8.1. zabita při přestřelce na jižním pařížském předměstí Montrouge, Malakoff košer lahůdky Hyper Cacher na pruháči Porte de Vincennes, východní Paříž 4 židovské oběti 14) Yohan Cohen, 22, zaměstnanec, plánoval se snoubenkou Sharon Seb svatbu, na vraha zaútočil studoval ekonomii a chtěl pracovat v bance, 2 bratři a sestry. 15) Yoav Hattab, 21, syn vrchního rabína Tunisu, 6 bratrů, žil v Paříži sám, studoval 16) Philippe Braham, 45, učitel, počítačový inženýr, manželka a 4 děti, byl na nákupu 17) Francois-Michel Saada, 64, manžel a vzorný otec, správce penzijního fond, 2 děti budou pohřbeni na Olivetské hoře v Jeruzalémě

How many times must a man look up Kolikrát jen musí člověk vzhlédnout Before he can see the sky? Než zahlédne nebe ? jejich vrah Amedy Coulibaly, 32, černoch, po rodičích senegalský afričan, sunitský muslim, Francouz narozen v Paříži senegalským imigrantům ze sunitského Senegalu, neprůstřelná vesta, 2 samopaly kalašnikovy, pistole a nůž, střelil dva lidi hned u vchodu, hlásil se k Islámskému státu, odsouzen několikrát za loupež, zpráva psychiatrického posudku pro pařížský soud "nezralá a psychopatická osobnost", s bratry Kouachi se setkal ve vězení

How many ears must one man have Kolik uší musí člověk mít Before he can hear people cry? Aby uslyšel lidský pláč? 2 hrdinové statečný Yohan Cohen sebral odloženou pistoli útočníka a pokusil se ho v židovském obchodě zastřelit. Zbraň však byla zaseklá a útočník Cohena ihned zastřelil do hlavy kalašnikovem. prodavač Lassana Bathily, sám muslimský černoch z Mali, schoval 6 hostů židovského obchodu do bezpečí, seběhli dolů do chladicí komory, zhasl tam, vypnul chlazení a zavřel dveře. Všichni přežili. (V celé tragédii se na obou stranách vyskytuje spleť národností a ras, což odráží mnohonárodnostní situaci ve Francii.)

How many deaths will it take ‘till he knows Kolik smrtí bude potřeba, než pozná That too many people are dying? Že tolik lidí umírá?

The answer my friend is blowing in the wind... Odpověď příteli vane ve větru... The answer is blowing in the wind. Odpověď vane povětřím.