Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava, 13. 10. 2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

Mobilní služby a reklama
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
Využití potenciálu mobilního kanálu
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Autor: Ondřej Šimčík. OBSAH  Televizory Televizory  Počítače Počítače  Mobilní Telefony Mobilní Telefony.
Mobilní aplikace TECH/NTK. -cílem poskytnout rychlý a jednoduchý mobilní přístup k základním službám pro typické zákazníky NTK -část aplikační a informační.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
O čem to (ne)bude? O čem to nebude:
Sdružení pro internetovou reklamu Mobilní metokomise.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
MODELY DISKRÉTNÍ VOLBY 3. cvičení
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Cetelem mobile stručná case study a 3 poučení Ing. Jan Procházka prochorcz.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Srovnání reklamy na internetových portálech Aneta Cihlářová
Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody
Jak přenést svět na display
Mobilní Reklama v ČR. Mobilní reklama včera – dnes - zítra Predikce z let 2006 – 2008 Case study - ČR Nástroje a možnosti Výhled do budoucna Příklady.
Nové funkce v novém Skliku
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Martin Dolejš Senior Key Account Manager. Mobilní telefon jako součást celkového mediálního mixu.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
XEROX.cz v kontextu nadnárodní společnosti Ivan Chovanec Marketing Application Specialist.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Moderní IT prezentace a webdesign Marek Dvořák,
Tisk jako marketingový nástroj Mgr. Pavel Brabec prezident AČRA MK Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Print Forum ,
Mobilní komunikace ve státní správě a samosprávě Možnosti využití mobilních sítí pro komunikaci s občany a a správními orgány.
Vodafone - případová studie „Integrace Společenské odpovědnosti (CR) do firmy“ Přemysl Filip Senior Manager Společenské odpovědnosti Listopad 2007, VŠE.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
MIS - Manažerské informační systémy 1. cvičení – Internet a informace
1 Mapy s dopravními informacemi pro WAP Bc. Aleš Daněk – G269 Vedoucí projektu Ing. Jan Růžička Ph.D. Zadavatel firma CAD programy – Ing. Jan Vlčinský.
Eliška Běhounková Veronika Kalinová
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Online trendy v oblasti ubytování Jan Halíř
2. Úloha marketingu ve firmě
8. Marketing.
Reklama. Cíle marketingu n poskytnout informace n zvýšit poptávku (stimulovat) n odlišit výrobek (diferencovat) n zdůraznit užitek a hodnotu výrobku To.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Téma: Jak vytvořit mobilní kampaň? Autor: Tereza Hubičková, O2 Media.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
HbbTV z pohledu monetizace Robert Mitka Vedoucí vývoje produktů pro média České Radiokomunikace a.s. Praha,
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Mediální plán.
Mobilní, Voice a Online nástroje pro konverzi návštěvníka webu v zákazníka Pavel Kotyza –
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
Karta Toulavka 2017.
Vysoká škola technická a ekonomická
Porovnání výsledků kampaní v závistlosti na kreativě
Mobilní Marketing jeho pozice a potenciál v ČR …
Transkript prezentace:

Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,

Více než 150 mobilních kampaní, možná inspirace pro Vás. Obr.: platí staré dobré pravidlo: také úspěšná mobilní reklama vzniká jako součást komplexního pohledu na kampaň a propracovaná část mixu možných komunikačních kanálů.

Konkrétně z ČR Operátorské portály Vodafone: VDF live! TO2: O2 Active T-Mobile: t-zones, Web’n’ Walk Bannerové systémy: Seznam Centrum Holding Mafra Economie iDos Produkty: bannery, SMS/MMS, reklama v aplikacích Cílení: věk, pohlaví, účet, telefon, výskyty

Bannery operátorské prostory: nejlepší hodnoty: 8,06%-1,53% průměr 1,38% -2,27% neoperátorské prostory: nejlepší hodnoty:4,7%-0,76%. 8,06% výjimečné číslo (atraktivita zboží, typ kampaně, kreativa, velikost inzertního prostoru, návštěvnost). Obecně: CTR mobil x internet: desetinásobek. TREND.sk iPhone x web rozdíly zobrazení

pro reklamní agentury Crazy Tomato Strategické plánování kampaní Technologické zajištění jako partner prostorů Prodej MobileAd T-Mobile Centrum Holding Economie ČR SME.sk Rodinka.sk

Děkuji za pozornost