Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
Více než 150 mobilních kampaní, možná inspirace pro Vás. Obr.: platí staré dobré pravidlo: také úspěšná mobilní reklama vzniká jako součást komplexního pohledu na kampaň a propracovaná část mixu možných komunikačních kanálů.
Konkrétně z ČR Operátorské portály Vodafone: VDF live! TO2: O2 Active T-Mobile: t-zones, Web’n’ Walk Bannerové systémy: Seznam Centrum Holding Mafra Economie iDos Produkty: bannery, SMS/MMS, reklama v aplikacích Cílení: věk, pohlaví, účet, telefon, výskyty
Bannery operátorské prostory: nejlepší hodnoty: 8,06%-1,53% průměr 1,38% -2,27% neoperátorské prostory: nejlepší hodnoty:4,7%-0,76%. 8,06% výjimečné číslo (atraktivita zboží, typ kampaně, kreativa, velikost inzertního prostoru, návštěvnost). Obecně: CTR mobil x internet: desetinásobek. TREND.sk iPhone x web rozdíly zobrazení
pro reklamní agentury Crazy Tomato Strategické plánování kampaní Technologické zajištění jako partner prostorů Prodej MobileAd T-Mobile Centrum Holding Economie ČR SME.sk Rodinka.sk
Děkuji za pozornost