79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP “ ve složení: Ing. Jahn Martin, vedoucí týmu, prezident AutoSAP pan Petrov Vadim, zástupce vedoucího, TPCA Czech Ing. Čapka Mojmír, BRISK Tábor Ing. Šípek Antonín, AutoSAP za sekretariát AutoSAP: Ing. Kyncl Jiří Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP 5. června 2012
Oblasti, potřeby, cíle Vnitřní komunikace (členské firmy): Informace relevantní pro členy AutoSAP a jejich zájmy Informace o aktivitách AutoSAP Vnější komunikace : Prosazování zájmů členů Budování „brandu“ AutoSAP Zvyšování povědomí o aktivitách AutoSAP
Doporučení Vnitřní komunikace Posílení zpětné vazby a „zákaznické orientace“ Vnější komunikace Média – mediální plán, revize tiskových zpráv, nová média Lobbying – monitoring legislativy, plán a stanovení aktivit Internet, publikace – úprava webu, jednotný styl Vizuální identita – jednotný vizuální styl a jeho dodržování Akce – systém hodnocení a následně realizace změn
Doporučení z workshopu Vnitřní komunikace Definovat misi (poslání) a vizi AutoSAP Vytipovat okruhy informací, které si firmy přejí Zjednodušit Sdílení trendů, informací: dodavatelé - finální výrobci Vnější komunikace Propagovat jednotlivé členské firmy na
Co jsme udělali Vnitřní komunikace AutoSAP info (Č + A verze) Informace v angličtině – Mise a vize AutoSAP Informační servis AutoSAP – dotazníková akce „Právní servis“ (AutoSAP info + Zpravodaj) Vnější komunikace Mediální plán 2012, revize tiskových informací Seznam mediálních kontaktů + VIP novinářů Lobbying – kontakty, spolupráce s týmem pro legislativu Propagace firem – „Představujeme členy“ (AutoSAP info + Zpravodaj)
Co nás čeká Vnitřní komunikace Vyhodnocení dotazníkové akce – zákaznicky orientovaný informační servis Postup revize Na nejbližší Divizi dodavatelů – sdílení informací finalisté/dodavatelé Vnější komunikace Posouzení využití nových médií a komunikačních kanálů Plán setkání s VIP novináři Akce – systém hodnocení (pilotně na Auto Sympo 7. 6.)