Pedagogické kolegium 14. 12. 2005. Osnova 1.Nové akreditaceNové akreditace 2.ReakreditaceReakreditace 3.Ediční plánEdiční plán 4.Přijímací řízení na navazující.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Proč studovat na Vysoké škole Karla Engliše?
Advertisements

Co by měl student vědět na začátku studia PEF MZLU v Brně
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
Fakulta bezpečnostního inženýrství VŠB–TUO
Obor S - Informační systémy ve stavebnictví
Fakulta ekonomická ZČU v Plzni Informace pro uchazeče:
1 Kolegium děkana Program 1. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová Úvodní slovo děkana – prof. Kleibl 2. Pedagogika – doc. Kubálek Pedagogika.
1 Kolegium děkana Program 1. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová 2. Informace z kolegia rektorky – prof. Kleibl Informace z kolegia rektorky.
Výsledky průzkumu a náměty pro inovaci předmětu FINANCE Doc. Ing. Mária Režňáková, CSc.
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Výběr adekvátních vyučovacích metod při fixaci a kontrole znalostí v rámci ekonomického vzdělávání ©prof. Ing. Ondřej Asztalos,CSc.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
doc. Ing. Šárka Kročová, Ph.D.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 2. Přijímací řízení 2004 – elektronické přihlášky Přijímací.
Kolegium děkana Osnova 1.Kontrola zápisu 2.Informace z kolegia rektoraInformace z kolegia rektora 3.Pedagogika a informatizacePedagogika.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 2. Akreditace nových předmětů a zneaktivnění předmětů Akreditace.
1 Počáteční tutoriál 2. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci.
1 Počáteční tutoriál 4. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 2. Akreditace nových předmětů Akreditace nových předmětů 3.
Kolegium děkana Osnova 1.Kontrola zápisu 2.Školení požární ochrany v Rajské budově 3.Informace z kolegia rektorkyInformace z kolegia rektorky.
1 Dva roky distančního studia na FPH VŠE v Praze – zkušenosti a náměty doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. proděkan pro pedagogiku a informatizaci Fakulta podnikohospodářská.
Úvod Proč studovat informatiku?
2OP484 Manažerská informatika 4ÚvodSnímek 1 2OP484 Manažerská informatika 4 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Opava Modulární systém studijních programů na vysokých školách v Moravskoslezském kraji a jeho realizace OP RLZ Opatření 3.2 Registrační číslo.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Akreditace nových předmětů Akreditace nových předmětů 2. Akreditace vedlejší specializace Firma a média.
Setkání učitelů a zaměstnanců Fakulty podnikohospodářské Novinky v zimním semestru akademického roku 2005/
Počáteční tutoriál 2. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
1 Kolegium děkana Program 1. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová 2. Informace z kolegia rektorky – prof. Kleibl Informace z kolegia rektorky.
Odbor projektové podpory – Univerzitní centrum Telč.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Výsledky ankety za ZS 2003/04 při registracích 2. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 3. Předměty.
1 Využití LMS eDoceo v distanční formě navazujícího magisterského studia Podniková ekonomika a management Ing. Blanka Volkmerová doc. Ing. Tomáš Kubálek,
1 Pedagogické kolegium Program 1. Informace o nových službách knihovny VŠE v Praze (Ing. Bělohoubková a Ing. Hronovská) 2. Akreditace předmětů.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Dislokace fakulty v souvislosti s dostavbou rajské budovy Dislokace fakulty v souvislosti s dostavbou.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Dislokace FPH v rajské budově Dislokace FPH v rajské budově 2. Informace o setkání studentů s vedením.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Akreditace předmětů a vedlejších specializací F4 Akreditace předmětů a vedlejších specializací F4 2. Akreditace.
Závěrečný tutoriál 4. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Počáteční tutoriál 4. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 3. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 2. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
2OP853 Manažerská informatika 3ÚvodSnímek 1 2OP853 Manažerská informatika 3 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Setkání učitelů předmětů Manažerská informatika Pokyny pro zimní semestr akademického roku 2005/
Závěrečný tutoriál 1. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 1. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
1 Kolegium děkana Program 1. Předávání certifikátů ECDL Předávání certifikátů ECDL 2. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová 3. Pedagogika –
Počáteční tutoriál 5. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 5. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Navazující magisterský obor STAVEBNÍ MANAGEMENT. Potřeba manažerských dovedností Řídí cca polovina absolventů % (podle doby ukončení studia) Vedoucí.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ KATEDRA FRANCOUZSKÉHO JAZYKA A LITERATURY DNE 15. LEDNA 2011.
Zápatí prezentace1 Informace k organizaci doktorské ho studi a na Ekonomicko-správní fakult ě MU.
Inspirativní studijní prostředíMediaSite na VŠESnímek 1 Případová studie MediaSite na Vysoké škole ekonomické v Praze doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Prezentace k řešení projektu FRVŠ 1013/2011/F5/b - "Příprava nového kurzu Technika odborné práce" Řešitel: Doc. R. Chlup, PhD. (ÚFaR FFUK) Spoluřešitelé:
facebook ksr.ef.jcu.cz.
Úvodní informace Informační zdroje na FAST. Obsah přednášek BU01 úvod (1) sítě, síťové služby, bezpečnost (2/3) výpočty v MS Excel (4/3) základy typografie.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
2OP483 Manažerská informatika 3ÚvodSnímek 1 2OP483 Manažerská informatika 3 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Zahájení doktorského studia oborů Řízení a ekonomika podniku Ekonomická informatika
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
ZÁPIS do STUDIA NA FF UP – 1. ročník
Vlastní myšlenkou Vlastní cestou.
Bakalářský studijní obor OPTIKA A OPTOMETRIE garantuje KPO
prof. Ing. Vojtech Dirner, CSc.
Doktorské studium na FLD
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2015
Informační schůzka pro zájemce o doktorské studium
Kreditní systém studia
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
VOLITELNÉ VYUČOVACÍ PŘEDMĚTY ve 4. ročníku šk. roku 2019/20

Zápis do 1. ročníku bakalářský program - Strojírenství
Transkript prezentace:

Pedagogické kolegium

Osnova 1.Nové akreditaceNové akreditace 2.ReakreditaceReakreditace 3.Ediční plánEdiční plán 4.Přijímací řízení na navazující magisterské studiumPřijímací řízení na navazující magisterské studium 5.Den otevřených dveříDen otevřených dveří 6.Nabídka školení v lednu 2006Nabídka školení v lednu Informace o průběhu realizace ECTSInformace o průběhu realizace ECTS 8.Informace o vývoji Integrovaného studijního informačního systému (ISIS)Informace o vývoji Integrovaného studijního informačního systému 9.Problémy života v Rajské budověProblémy života v Rajské budově 10.TermínyTermíny 11.Různé

Nové akreditace  Akreditace nových předmětů 3MA334 Trendy světové ekonomiky pro manažery 3PS662 Podnikání (anglicky)  Akreditace nové vedlejší specializace 3BP Bezpečnost práce Předměty VS 3BP

Reakreditace  3EP Ekonomika průmyslového podniku 3EP Ekonomika průmyslového podniku 3PE412 Manažerská ekonomika 3PE521 Průmyslová politika 3PE563 Řízení rizik ve firmě a finanční inženýrství 3PE663 Řízení rizik ve firmě a finanční inženýrství (anglicky)  3MQ Manager kvality 3MQ Manager kvality 3MA521 Úvod do managementu a legislativní aspekty 3MA522 Systém managementu kvality, environmentu a bezpečnosti 3MA522 Systém managementu kvality, environmentu a bezpečnosti 3MA523 Metody a techniky v managementu I. 3MA524 Metody a techniky v managementu II. 3MA525 Management kvality – případové studie

Ediční činnost  2005 rozpočet:  honoráře: (doplněno odměnami z projektu ECTS ve výši , tj. celkem Kč)  dotace:  2006 katedraKLOGKMKMGKMIEKPKPEKPSŘFPH plán vydáno katedraKLOGKMKMGKMIEKPKPEKPSŘFPH výukové texty skripta učebnice

Přijímací řízení na navazující magisterské studium – pá  přihlášeno 232 uchazečů  pátek odborný předmět: – ekonomie: –  personální zajištění nová aula: I. Vostřelová, I. Čechová, P. Boukal, J. Hnilica, H. Kopalová, P. Mikan, H. Mikovcová, H. Scholleová (8.45 – 12.30) posluchárna D: K. Makovcová, M. Hůlová, A. Plášková, H. Kořánová, L. Řezbová skenování výsledků: V. Smrčka, L. Dušková (11.00 – 14.00) archivace: studijní referentky + tutorka (9.00 – 15.00) odborná garance/nahlížení: J. Klečka, J. Srpová, L. Dušková, Z. Džbánková (10.00 – a dále po , , , na telefonu pro nahlížení RB 410)  zadání testů do út odborný předmět prostřednictvím V. Smrčky ekonomie Z. Džbánková

Den otevřených dveří so  stav registrace na Den otevřených dveří uchazečůdoprovodcelkem od 9 h od 11 h celkem  personální zajištění vystoupení: J. Kleibl, J. Soukup, T. Kubálek, V. Smrčka organizace:  D. Mareš, L. Švecová, B. Volkmerová, L. Řezbová,  K. Krejčíková, V. Smolíková, J. Landa,  K. Kofránková,  H. Dudová, M. Ježková, M. Kořínková, A. Líznerová 9.00 – – – 14.45

Nabídka půldenních školení pro zaměstnance  Šablony v MS Word út , –  Adobe Acrobat čt , –  Lotus Notes pro mírně pokročilé (intranet, schůzky, kalendář, úkoly, rezervace) čt , 9.15 –  registrace u Ing. Volkmerové, která povede školení

ECTS  Ukončování předmětů dle akreditace! pouze staré předměty s identem nezačínající číslicí 3 mohou končit zápočtem (např. MG_201, PE_101, PM_101) nové předměty pro studenty plánů C a D končí zkouškou s klasifikací 1 – 4 nové předměty pro studenty plánu E končí zkouškou s klasifikací A – F, Fx  Převod klasifikace A – F (dle akreditace) na klasifikaci 1 – 4: A, B  1 C, D  2 E  3 F  4

Statistika registrací a zápisů LS 2004/05ZS 2005/06 Kapacita pro registrace Registrace Kapacita pro zápis Zápis Poznámka: Některé předměty nejsou v ECTS děleny na přednášky a cvičení.

Příprava ECTS na dalších fakultách  Podpisy garantů 33F101 Marketing a podniková politika – prof. Kislingerová (F1: 4x) 3MA101 Management – doc. Pichanič (F1: 4x) 3MI101 Ekonomie 1 – doc. Breňová (F1: 4x) 3MI111 Hospodářské dějiny – doc. Sirůček (F1: 4x) 3MI402 Ekonomie 2 – doc. Hořejší (F1: 6x)  Změna garanta předmětu 2MO101 (doc. Kubišta  prof. Jeníček)  Podpisy vedoucích kateder za nové PC v RB 436

Informace o ISIS  Systém Vysledky import do ISIS  Registrace a zápisy v ISIS od čtvrtka  Centrální databáze asi nebude první dva lednové týdny r v provozu  vkládání jen dohodnutého školení referentek asi v 1. nebo 2. lednovém týdnu  Přihlašování na bakalářské zkoušky nepředpokládá se výpadek pro studenty možná výpadek vyhlašování termínů

Problémy života v Rajské budově Závěry z jednání s Ing. Horským 1.Nástěnky a úřední deska fakulty Fakulta redukovala požadavek na nástěnky asi na polovinu plochy z Nové budovy. Provoz ukáže, zda redukovaný počet bude dostačující. Nástěnky budou umístěny do stojin (tzv. paravánů) uprostřed chodeb dle návrhu projektanta (šířka 1200 mm, výška 5 x 245 = 1225 mm, tj. plocha 1,4 m2). Upevňování informací bude pomocí magnetů. Nástěnky budou bílé.  12 kusů bude instalováno do úterý  6 kusů bude instalováno do pátku Úřední deska fakulty před RB 459. Prosklená deska, bílá barva, upevňování informací pomocí magnetů. Šířka asi 2000 mm, výška 1225 mm.  Termín: do pátku

Problémy života v Rajské budově Závěry z jednání s Ing. Horským 2.Sušáky na ruce na WC ve 3. a 4. podlaží (celkem 8 WC) Stávající sušáky jsou málo účinné, hlučné a nevhodně umístěné. Pro fakultu by byly ideální papírové ručníky, které by však byly provozně náročné na spotřebu papírových ručníků. Proto bude na zkoušku vyměněn jeden (WC muži – 4. podlaží RB 416 naproti děkanovi u zasedací místnosti FPH) a to pravděpodobně do Myčky Myčky budou zapojeny do (RB 439a, RB 315, RB 359a). 4.Zámek do sprch (RB 317 a RB 417) Druhý doplňující zámek včetně jeho instalace objedná fakulta u firmy Techo a zaplatí ze svých prostředků. Předpokládaný termín: začátek ledna Přebalovací pult Přebalovací pult bude instalován v místnosti se sprchou RB 417 do Nedodané skřínky Skřínky a doplňky obsažené v projektu nábytku (schéma v pdf) avšak nezahrnuté do objednávky nábytku v rámci stavby (přehled v MS Excelu) budou objednány a dodány do (skřínky pí Čechové)

Problémy života v Rajské budově Závěry z jednání s Ing. Horským 7.Květináče na chodby 3. a 4. nadzemního podlaží do Oprava prahů ve vstupu do místností do Garnýže na záclony pro vybrané pracovníky (děkan, proděkani, vedoucí kateder) Na základě žádanky budou instalovány do Sezení v atriu Rajské budovy Bude instalováno v rozsahu asi 22 míst (dubová sezení) do Židle v učebnách Rajské budovy  Reklamovány (problém předání informace mezi IMOS a Techo).  Bude vyřešeno výměnou či opravou židlí (150 židlí) do začátku letního semestru 2005/06.  Rovněž bude posílena kapacita počtu židlí v učebnách (z 24 na 27) do začátku letního semestru 2005/06.

Problémy života v Rajské budově Realizováno  instalován stojan na formuláře žádostí do konzultačního koutu u studijních referentek  vybavení zasedacích a zkušebních místností notebooky  instalováno 24 PC v místnosti doktorandů a externistů RB 436  instalováno 19 PC v školící počítačové místnosti RB 437, přístup pro studenty bude pravděpodobně do  vstup na patra hlavní schodiště  pracovní dny 7 – 20: volný, dveře otevřené  v ostatní dobu v době provozu školy: zaměstnanci a externí zaměstnanci: na identifikační kartu studenti a návštěvy: vstup po ohlášení elektronickým vrátníkem východní a severní schodiště  v pracovní dny 7 – 20: zaměstnanci, externí zaměstnanci, studenti VŠE: na identifikační kartu  v ostatní dobu v době provozu školy: pouze zaměstnanci a externí zaměstnanci: na identifikační kartu studenti a návštěvy: musí vejít hlavních schodištěm  výstup možný pro všechny vždy (výjimkou pouze RB 436 a RB 437, kde je třeba identifikovat se kartou i při odchodu z místnosti)

Problémy života v Rajské budově Připravuje se  objednána kopírkotiskárna Aficio – dodána bude asi 22. nebo  objednáno číslování skřínek doktorandů a externistů – nalepena budou asi začátkem ledna 2006  objednán vyvolávací systém pro studijní referentky – realizace na konci prosince 2005 a v lednu 2006  objednány nástěnky pro studijní referentky a tutorku – instalovány budou asi začátkem ledna 2006  objednány zámky na sprchy – instalovány budou začátkem ledna 2006  kartový přístup do kopírovacích místností a kuchyněk (uplatňováno do priorit rozpočtu VŠE v r. 2006: 0,55 mil. Kč s poznámkou „Bude řešeno v rámci finančních možností prováděcího rozpočtu NIV a FRDM.“)

Termíny  prosinec do út Kontrola úvazků kateder za LS 2004/05 a ZS 2005/06 do út Kontrola schématu studijního programu se seznamem vyučovaných předmětů st Kolegium děkana (RB 438) čt Ukončení výuky v zimním semestru  leden po – pá Závěrečný tutoriál st Školení požární ochrany a bezpečnosti a ochrany zdraví pro zaměstnance FPH (RB 101) pá Přijímací zkoušky na navazující magisterské studium (nová aula) so Den otevřených dveří fakulty  únor st Kolegium děkana (RB 438) po – pá Počáteční tutoriál  březen st Vědecká rada (RB 438)  duben po – pá Průběžný tutoriál st Vědecká rada (RB 438)  květen po – pá Závěrečný tutoriál  červen st Vědecká rada (RB 438)