Reklama 8. ročník. Definice takové sdělení, které má příjemce ovlivnit, aby se nějak choval nebo aby zaujal určitý postoj takové sdělení, které má příjemce.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Požadavky na etiku v reklamě
Advertisements

Auto jako umělecké plátno očima odborníků z praxe.
Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_01.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Geografie cestovního ruchu
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Český jazyk 4.ročník Skloňování podstatných jmen rodu středního a ženského (interaktivní tabule)
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Reklama v marketingu Obsah Pojem reklama, znaky reklamy Druhy reklamy
Číslo v digitálním archivu školy
Cíl reklamy, druhy, její využití a samostatné sestavení
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_17.
Komunikace a stimulování prodeje
Kdo může kontrolovat dodržování zákona o reklamě RRTV (reklama a sponzoring) Státní ústav pro kontrolu léčiv (humánní léky) Ministerstvo zdravotnictví.
Kdo může kontrolovat dodržování zákona o reklamě RRTV (reklama a sponzoring) Státní ústav pro kontrolu léčiv (humánní léky) Ministerstvo zdravotnictví.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Aktivita č.2: Podnikání a právo
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
 Slovíčka „až, maximálně, nejvýše“ apod.  Slovíčko „od“  Malá písmenka  Cena uvedená bez DPH  Klamavá reklama  Zdroj:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence.
VÝZNAM A FORMY MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
9.Komunikace.
Propagace - Promotion -
REKLAMNÍ VLIVY 8. ROČNÍK Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Marketingová komunikace
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_19.
Formáty TV reklamy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
MP405Z Obchodní právo I Právo nekalé soutěže:
14. října 2008 PRODUKT jednotlivé úrovně produktu Mgr. Eliška Kubíčková.
PROPAGACE REKLAMA Brigita STLOUKALOVÁ. Reklama = placená forma neosobní prezentace výrobků, služeb, myšlenek prostřednictvím médií  reklama se sportovními.
8. Marketing.
10 Důvodů pro zakázání reklamy
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
REKLAMA Návykové chování a závislost Zpracovali: Markéta Ráčková, Ondřej Otava.
Kurz: Úvod do marketingu a jeho význam pro podnikání Budoucnost pro připravené.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_01 Název materiáluReklama.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_078 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
R EKLAMA A JEJÍ DRUHY PaedDr. Milan Báča. Hlavní úkoly reklamy Hlavní úkoly reklamy K hlavním úkolům reklamy patří:  zvýšit tržby z prodeje produktu.
CO ZNAMENÁ PŘIJETÍ AVS ZÁKONA PRO PROVOZOVATELE? Internet Advertising Conference 2010, 27. dubna 2010, Praha Mgr. Jiří Černý, LLM ROWAN LEGAL, advokátní.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2801_reklama Téma: Reklama a její klady a zápory Číslo projektu:
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
TRŽNÍ EKONOMIKA A PODNIKÁNÍ Nekalá soutěž Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám - OP VK 1.5. CZ.1.07/1.5.00/
EU_62_A_sada 1_07_M_Reklama_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Materiál.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
Marketingová komunikace
Historie marketingu
Piktogram reklama logo
Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Reklama 8. ročník

Definice takové sdělení, které má příjemce ovlivnit, aby se nějak choval nebo aby zaujal určitý postoj takové sdělení, které má příjemce ovlivnit, aby se nějak choval nebo aby zaujal určitý postoj placená prezentace v médiích, která má za cíl podporu spotřeby nebo prodeje zboží, poskytování služeb, myšlenek... od rozpoznatelného sponzora placená prezentace v médiích, která má za cíl podporu spotřeby nebo prodeje zboží, poskytování služeb, myšlenek... od rozpoznatelného sponzora

Jaké typy reklamy znáš? reklama v tisku reklama v tisku televizní reklama televizní reklama rozhlasová reklama rozhlasová reklama letáky letáky internetová reklama internetová reklama reklamní plochy (billboardy, plakáty, polepené vozy, citylight.) reklamní plochy (billboardy, plakáty, polepené vozy, citylight.) reklamní předměty reklamní předměty product placement product placement

Dělení reklam komerční  nejčastější  upozorňuje na výrobek  podporuje nákup politická  prezentuje politické strany sociální  upozorňuje na společenský problém  chce změnit postoj nebo chování

Další druhy skrytá skrytá –není zřejmé, že jde o reklamu (např. láhev minerálky v debatním pořadu) – musí být označení product placement podprahová podprahová –útočí pod limitem vnímání, vědomí nezareaguje, podvědomí ano, příjemce si to pamatuje; je zakázaná (např. probliknutí obrázku v tv, billboardy u dálnic...) klamavá klamavá –šíření údajů, které vyvolávají klamnou představu a které zjednávají prospěch na úkor jiných srovnávací srovnávací –otevřené srovnání dvou značek

Komerční reklama smajlici/ smajlici/ smajlici/ smajlici/ hra-slov/ hra-slov/ hra-slov/ hra-slov/ to-dat/ to-dat/ to-dat/ to-dat/ na-vode/ na-vode/ na-vode/ na-vode/

Politická reklama osladime/ osladime/ osladime/ osladime/ bem/ bem/ bem/ bem/

Sociální reklama krvave-ruske-babusky/ krvave-ruske-babusky/ krvave-ruske-babusky/ krvave-ruske-babusky/ vojtech-kotek/ vojtech-kotek/ vojtech-kotek/ vojtech-kotek/ lyzovani-poslepu/ lyzovani-poslepu/ lyzovani-poslepu/ lyzovani-poslepu/ ze-schodu/ ze-schodu/ ze-schodu/ ze-schodu/ blazinec/ blazinec/ blazinec/ blazinec/