1 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc. 2005 UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Advertisements

Výuka cizích jazyků a výměnné pobyty naši školy - němčina
Piktogramy Připraveno pro: FSV - UK Datum: 4. července 2008 Projekt: 28506/2 Připravili: Jan Vavřík, Naďa Nevěřilová Příloha Grafy.
1 Týmová práce TYMP1/ C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
1 Osobní prodej OSPRO/ S4 Řízení vztahu s klientem – rámec EDICT. Paměť. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
1 Týmová práce TYMP1/ C4 Verbální a neverbální komunikace - 1 Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
1 PUBLIC RELATIONS 1 Případové studie UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
1 Týmová práce TYMP 2/ C3 Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
TV studio FMK Univerzitní televize NEON TV. Základní informace - formální Tomáš Šula, UAAU/KVS1, KVS2 Televizní.
Průzkum: Čeští zákazníci neznají rizika nákupu spotřebního zboží.
Řízení vztahu s klientem – rámec EDICT. Fáze Vstup. Pavla Kotyzová
1 Týmová práce TYMP 1/ C2 Fáze vývoje týmu Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ.
1 Týmová práce TYMP1/ C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Význam informací v podnikání
Chování domácností. Úvod n Jak a čím jsou domácnosti ovlivněny.
Sociální reklama v rukou konzumu
VLIV RODINY A PROSTŘEDÍ NA STRAVOVACÍ ZVYKLOSTI DĚTÍ
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Jednej tak, abys byl šťastný. Ne aby ses šťastným jen zdál.
Etická výchova ve školách – projekt 2010 Začínáme u mladé generace.
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
1 Profesní etika - PROFE Svatava Navrátilová klasifikovaný zápočet UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
1 Komunikační a prezentační dovednosti / C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
Osobní prodej OSPRO/ S7 Jednotlivé fáze obchodního jednání.
1 Týmová práce TYMP 1/ C1 Význam týmové práce. Tým a skupina. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
1 Týmová práce TYMP 1/ C2 Fáze vývoje týmu Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_15.
1 Spotřebitelské chování SPOCH/ S2 Trendy. Nové segmenty. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Nákupní jednání zákazníků Pochopení zákazníků je východiskem pro navrhování marketingových nabídek, které splní jejich požadavky.
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
1 Týmová práce TYMP 1 Fáze vývoje týmu Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ.
Vzdělávání na Univerzitách třetího věku v ČR Zlín, 26. –
1 SEDM KLÍČŮ KE GLOBÁLNÍ BUDOUCNOSTI doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc. UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
1 Týmová práce TYMP 2/ C6 Styly vedení lidí/ 2. Odlišnosti vedení v jednotlivých fázích vývoje. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA.
Komunikace a prezentace KOPRD
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Názor veřejnosti na téma DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ (vyhodnocení dotazníkového šetření) Královéhradecký kraj Ing. Jarmila Halouzková
KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE
STRUKTURA - MULTIMEDIÁLNÍ ASPEKTY PŘEDVÁDĚNÍ doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc. UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
1.1. Formování veřejného mínění dr.Ján Mišovič, CSc
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
1 Týmová práce TYMP 2/ C5 Styly vedení lidí. Odlišnosti vedení v jednotlivých fázích vývoje. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH.
SEMINÁŘ č. 1 Základní pojmy a výpočty – obyvatelstvo, vzdělání, ekonomická aktivita, nezaměstnanost.
1 Týmová práce TYMP 1/ C2 Fáze vývoje týmu Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ.
HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Měření v sociálních vědách „Měřit všechno, co je měřitelné, a snažit se učitnit měřitelným vše, co dosud měřitelné není“. (Galileo Galilei)
R EKLAMA A JEJÍ DRUHY PaedDr. Milan Báča. Hlavní úkoly reklamy Hlavní úkoly reklamy K hlavním úkolům reklamy patří:  zvýšit tržby z prodeje produktu.
Data získána na základě výzkumu Hodnotové orientace dětí ve věku 6 – 15 let. Výzkum realizován v rámci projektu Klíče pro život.
1 VÝVOJ V LETECH doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ludmila Handrejchová Vytvořeno dne: Název: VY_32_INOVACE_2C_CJ9_17_LITERATURA.
 Závazný dokument pro předškolní pedagogy (mateřské školy, přípravné třídy základních škol) a pro zřizovatele vzdělávacích institucí (od )
25 / 1 / 2011.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Prezentace fiktivní firmy Ing. Vladimíra Trnčáková
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Fáze vývoje týmu Pavla Kotyzová
Tvořivé řešení problémů Pavla Kotyzová
Sociální začleňování seniorů - výzkumné podněty pro praxi
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sociální začleňování seniorů - výzkumné podněty pro praxi
Prezentační dovednosti Pavla Kotyzová
Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
České děti a mládež jako čtenáři 2017
Transkript prezentace:

1 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ

2 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU VÝCHODISKA ÚVAHY 1. NAVZDORY VEŠKERÉ KRITIČNOSTI S REKLAMOU ŽÁCI 8. A 9.TŘÍD GYMNÁZIÍ VE SVÝCH ROZHODOVACÍCH PROCESECH POČÍTAJÍ A JEJÍ INFORMAČNÍ HODNOTY VYUŽÍVAJÍ 2.MAMINKY SOUDÍ, ŽE JEJICH DĚTI CHÁPOU REKLAMU PŘEDEVŠÍM JAKO SOUBOR INFORMACÍ S RACIONÁLNÍM JÁDREM, ALE PREZENTOVANÉ S NADSÁZKOU

3 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU Vycházíme z názorů maminek dětí z 1.-5.třídy- SKUPINA A 6.-9.třídy- SKUPINA B Počet dětí v rodiněABPRŮMĚR VÍCE NEŽ 3333 JDE O ZKUŠENÉ MAMINKY, MAJÍ CO ŘÍCI K TÉMATU

4 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU Ekonomická aktivita maminek: 85% maminek je ekonomicky aktivních 11% na mateřské dovolené 4% ekonomicky neaktivní – nezaměstnané, důchod Vzdělanostní struktura maminek: Základní – 2% Střední bez maturity – 20% Střední s maturitou – 57% VŠ – 21% Děti dostávají v průměru týdně kapesné ve výši: do 50 Kč – 72% 51 – 100 Kč – 19% 101 – 200 Kč – 7% 201 a více – 2%

5 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU PROSTOR PRO POŘADY PRO DĚTI V TV- v % ABCELKEM ANO, DOSTATEK NE, NEDOSTATEK NEVÍ71612 VĚNUJE TV DOSTATEK PROSTORU POŘADŮM PRO DĚTI?

6 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU KOLIK ČASU DENNĚ VĚNUJÍ DĚTI SLEDOVÁNÍ TV REKLAMY POČET MINUTSKUPINA ASKUPINA BCELKEM 1-5 MINUT A VÍCE MINUT366

7 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU SLEDUJÍ MAMINKY STEJNOU REKLAMU JAKO JEJICH DĚTI? MAMINKYSKUPINA A CELKEM ANO, SLEDUJÍ NE, NESLEDUJÍ Proč maminky sledují stejnou reklamu jako jejich děti? Převládá zájem maminek na sledování toho, čím žijí jejich děti. Odpovědné maminky hledají orientaci v dětském světě.

8 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU

9 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU Podle názoru maminek jejich dítě vnímá reklamu jako nejúčinnější v ……… REKLAMA JE NEJÚČINNĚJŠÍ V TELEVIZI

10 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU V KOLIKA LETECH DÍTĚ NEJVÍCE VNÍMÁ OBSAH REKLAMNÍCH INFORMACÍ V TELEVIZI Maminky považují nejvnímavější k televizní reklamě děti ve věku 5-7 let

11 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU JAKÉ REKLAMY DĚTI SLEDUJÍ – JEN TY SVOJE? DĚTSKÉ? Z tohoto zjištění vyplývá velká odpovědnost tvlrců

12 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU ZA CO POVAŽUJÍ DĚTI – PODLE NÁZORU MAMINEK- REKLAMU PŘEDEVŠÍM …

13 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU CO PODLE NÁZORU MAMINEK ZAUJME DÍTĚ NA REKLAMĚ PŘEDEVŠÍM

14 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU DOMNÍVAJÍ SE MAMINKY, ŽE JEJICH DĚTI ROZLIŠUJÍ, CO JE V TV REKLAMA A CO NIKOLIV?

15 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU JAK DĚTI CHÁPOU REKLAMU?

16 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU JAKÝ VLIV MÁ REKLAMA NA DÍTĚ?

17 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU MAMINKY SI MYSLÍ, ŽE REKLAMA DOKÁŽE U JEJICH DĚTÍ OVLIVNIT

18 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU CO NEJVÍCE OVLIVŇUJE DĚTI PŘI NÁKUPU ZBOŽÍ Z REKLAMY

19 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU HOVOŘÍ MAMINKY S DĚTMI O TELEVIZNÍ REKLAMĚ?

20 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU JE MAMINKA SE SOUČASNOU TELEVIZNÍ REKLAMOU PRO DĚTI SPOKOJENA?

21 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU CO REKLAMA DALA A VZALA STUDENTŮM GYMNASIÍ Názory žáků 8. a 9. tříd gymnasií

22 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU CELKOVÝ POSTOJ MLADÝCH LIDÍ K REKLAMĚ

23 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU VLIV REKLAMY NA MLADÉ LIDI

24 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU FREKVENCE TYPŮ REKLAMY V TEXTECH PRACÍ

25 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU CO MLÁDEŽ NA TV REKLAMĚ NEJVÍCE OCEŇUJE