VY_V/2_INOVACE_13_Země ZEMĚ Miroslav Kaňok. OBSAH ZeměZemě Použité zdrojePoužité zdroje.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tabulka otázek Rozstřel
Advertisements

VY_III/2_INOVACE_22_Počítač
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.C.14 Název pro školu:
Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_II.C.05 Název pro školu:EU CH 05 Název materiálu:Směsi Autor:Mgr. Lukáš Kubíček Vzdělávací obor:Chemie Anotace:
Škola 1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko, Jeřábkova 690,Milevsko Autor
Třídění přírodnin VY_III/2_INOVACE_102_Třídění přírodnin
ZEMĚ VE VESMÍRU 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Křivánková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
Vytvořil: Mgr. Miloslav Došek - ZŠ a MŠ Jablonec nad Nisou, Kamenná 404/4, příspěvková organizace.
Parní stroj a spalovací motory
VY_V/2_INOVACE_11_Planety
Střídání ročních období
VŠEOBECNÁ CIRKULACE ATMOSFÉRY
POLÁRNÍ PÁS 1 Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Polární pás – Arktida VY_V/2_INOVACE_33_Polární pás - Arktida
MAGNETICKÁ SÍLA A GRAVITAČNÍ SÍLA
VY_V/2_INOVACE_10_Sluneční soustava
VY_V/2_INOVACE_18_Měsíc Měsíc Miroslav Kaňok. OBSAH Měsíc – přirozená družice ZeměMěsíc – přirozená družice Země Pozorování MěsícePozorování Měsíce Použité.
Podnebné pásy subtropický pás
VY_V/2_INOVACE_65_Opakování – jak se co vyrábí Opakování – jak se co vyrábí Miroslav Kaňok.
VY_III/2_INOVACE_21_Základní pojmy Základní pojmy Miroslav Kaňok.
Opakování život na Zemi
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Puzzle – jehličnaté stromy
Přizpůsobivost živočichů a rostlin
Podmínky života na Zemi
Obrazy útvarů souměrně sdružených podle osy souměrnosti
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D2 – 10.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
VY_III/2_INOVACE_111_Smyslová ústrojí
Planeta Země Zeměpis VY_32_INOVACE_444, 23. sada, Z3 ANOTACE
VY_V/2_INOVACE_19_Podoby Měsíce
Miroslav Kaňok VY_V/2_INOVACE_04_Energie. OBSAH Cesta energie v příroděCesta energie v přírodě Zdroje energieZdroje energie Použité zdrojePoužité zdroje.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd zaměření VM:6. ročník – Člověk a příroda – Zeměpis – Glóbus- model Země autor VM:Ondřej.
Mírný pás – smíšené a listnaté lesy, stepi
Barevné modely Název školy
Autor: Mgr. Helena Nováková
Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody. Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_414_VoIP AUTOR: Ivana Mikulenková ROČNÍK, DATUM: 9. ročník,
VZÁJEMNÁ POLOHA KRUŽNIC
VY_V/2_INOVACE_15_Trvání dne a noci
VY_32_INOVACE_03_Voda Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO Pracovní listy
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_32_INOVACE_06_Evropa Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
VY_V/2_INOVACE_05_Příklady elektráren
VY_V/2_INOVACE_09_Slunce Slunce Miroslav Kaňok. OBSAH SlunceSlunce Slunce - fotografieSlunce - fotografie Použité zdrojePoužité zdroje.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. VY_32_INOVACE_D2 – 11.
Podnebné pásy, počasí a nadmořská výška
Opakování – člověk a technika
Člověk – životní podmínky, lidské tělo
VY_III/2_INOVACE_112_Nervová soustava Nervová soustava Miroslav Kaňok.
VY_32_INOVACE_01_Evropská unie Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Oběhová soustava a krev
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. VY_32_INOVACE_D2 – 12.
Vývoj pevniny a litosférické desky
Afrika – poloha, rozloha
S V A L Y 1 Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
KRUŽNICE KRUH Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Tropický pás savana a poušť
Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Smyslová ústrojí člověka
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
POVOLÁNÍ  Jaká by to tak mohla být?.
What Time Is It? – Part 2 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
VY_III/2_INOVACE_114_První pomoc
Tvar a rozměry Země.
VY_V/2_INOVACE_29_Mírný pás
Polární pás – Antarktida
Jak to asi vypadá doma? Sleduj obrázky a povídej.
Název školy: ZŠ a MŠ,Veselí nad Moravou,Kollárova1045
Transkript prezentace:

VY_V/2_INOVACE_13_Země ZEMĚ Miroslav Kaňok

OBSAH ZeměZemě Použité zdrojePoužité zdroje

Jak vypadá Země  Dříve se lidem Země jevila jako rovná deska obklopená mořem.  Dnes již víme, že Země má tvar koule (zeměkoule ).  Zmenšeným modelem Země je glóbus.  Na Zemi rozlišujeme severní a jižní polokouli.  Kružnice oddělující obě polokoule se nazývá rovník.

POUŽITÉ ZDROJE  Kholová H. Přírodověda pro pátý ročník – Země ve Vesmíru. Praha: Alter, s.  [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: 