 Čím se liší časopisy a noviny?  Na jaké skupiny se dají časopisy dělit?  Ke každé skupině přiřaď konkrétní časopis, který znáš.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název DUM: Žurnalistika – základní pojmy
Advertisements

Tisková konference při příležitosti uvedení avokádového oleje Avocadoil na český trh Kulinární studio Chefparade+ 16. říjen 2012.
Lifestylové časopisy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Jednička na trhu zpravodajských deníků
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Bibliografická a citační databáze Scopus. Krátce o databázi Scopus Je to světově největší placená abstraktová, citační a referenční databáze. Na vzniku.
Co je to GardenStar ? výběr nejkvalitnějších odrůd pro prémiový prodej za vyšší cenu určeno pro garden centra a zahradnictví hlavní zaměření na letničky,
S námi máte informační předstih!
Nový Prostor po 10 letech v Praze Pražské setkání lidí se zážitkem chudoby , Poslanecká sněmovna PČR.
Aneb důvod, proč chodit do Městské knihovny v Praze !
Aktualizace od „Nestačí vědění, vědění se musí použít.“ J. W. Goethe.
VY_32_INOVACE_EKO_20 PROPAGACE II. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: reklamní.
BUSINESS MEDIA CZ. Přejmenovali jsme se – (dříve Springer Media) a nyní jsme Business Media Nový majitel vydavatelství – GMT Partners GMT Partners je.
Publicistický styl Mgr. Michal oblouk.
Třídění titulů periodického tisku v mediálních výzkumech Klubový večer SPIR 11. července 2006 Jan Pochman, Unie vydavatelů.
Ústecký parlament dětí a mládeže ( ÚPDM ). při DDM při DDM účast zástupců ze základních a středních škol účast zástupců ze základních a středních škol.
Testy, testové úkoly. Testy, testové úkoly 1. Charakterizujte publicistický styl 2. Které útvary najdeme v novinách? 3. Charakterizujte reportáž 4.
Anotace Materiál slouží k: objasnění pojmu MÉDIA rozšíření povědomí o nich Zdokonalení schopnosti třídit jednotlivá média pochopení významu médií v lidském.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
Jaké budou dětské zprávy na ČT :D?
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ. Internetové zpravodajství – např Úkol : prohlédněte.
■Jediný český mezidenominační měsíčník ■Přibližně 7000 čtenářů ze všech u nás působících církví.
Už mám dost třetího tisíciletí Protože……... 1) se pokouším zadat své heslo i na mikrovlnnou troubu.
Ústecký parlament dětí a mládeže (ÚPDM). při DDM při DDM účast zástupců ze základních a středních škol účast zástupců ze základních a středních škol v.
PUBLICISTIKA Mgr. Michal Oblouk
V Ě CNÁ LITERATURA FORMY V Ě CNÉ LITERATURY Mgr. Michal Oblouk.
Na koho cílí titulní strany časopisů pro muže Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
INFORMATIKA 7 Ukládání dokumentu III2 - I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ.
Internet versus tisk Klubový večer SPIR Klub Avion.
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
Publicistický styl Znaky a útvary.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_2.3.7.
Koncept praxí a stáží1 PSY 413 Praxe a stáže (poradenství- děti a mládež) PhDr. Ivana Poledňová, CSc., Mgr. Milan Růžička.
TV002/ Základy žurnalistiky Mgr. Bc. Michal Novotný Ústav bohemistiky a knihovnictví.
ManagerWeb.cz » 1 Finanční Management - jediný časopis pro vrcholové finanční řízení firem Finanční Management je měsíčník zabývající se všemi stránkami.
Ondřej Sekora ( – ) autor: Kateřina Marková.
Návrh Projektu „Čteme prarodičům“
Ústřední knihovna FSS MU Zprávám z médií a tisku na stopě!
MICHAL VIEWEGH Život a dílo nejúspěšnějšího a nejprodávanějšího českého spisovatele současnosti.
Práce ZADÁNÍ SEMESTRÁLNÍ PRÁCE: Zpracujte návrh – koncept na vydávání periodika (podnikového či jiného časopisu, novin, občasníku, věstníku, webu) včetně.
VLP GROUP ŽIJE! MEDIÁLNÍ DŮM Součást mezinárodní skupiny Verlagsgruppe Passau URČITĚ SI VYBERETE! VŠE NA JEDNOM MÍSTĚ!
Zpravodajský profil. Od roku 1998 On-line magazín deníku Právo a společnosti Seznam.cz Zpravodajský server V roce místo v soutěži Křišťálová Lupa.
Typologická matice tisku podle jeho zaměření a cílových skupin čtenářů
Logistika v mezinárodním obchodu a finanční služby
1 Vydávání místního zpravodaje Název: Novoměstsko Periodicita: měsíčník Zahrnuje: informace z Nového Města na Moravě a jeho místních částí Vydavatel: Novoměstská.
Prezentace časopisu Vydavatel: ECONOMIA a.s. – leader na trhu ekonomických a odborných periodik v ČR.
Městská knihovna Sezemice Sezemice. Nejžádanější žánry v knihovně Romány historické Romance Detektivky Thrillery,horory, sci-fi Naučná literatura Dětská.
České noviny Základní škola Choltice, okres Pardubice – „Učíme se pro život“ Šablona: č. III/2 Inovace a zkvalitnění výuky pomocí ICT Pořadové číslo: 36.
PUBLICISTIKA Mgr. Michal Oblouk. ŽURNALISTIKA  popisuje novinářské povolání i produkty této činnosti, které přinášejí informace o aktuálním společenském.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Zdeněk Kóňa PUBLICISTICKÝ STYL S publicistickým stylem se nejčastěji setkáváme v … (viz.
OBECNÁ CHARAKTERISTIKA LITERATURY Mgr. Michal Oblouk.
V Ě CNÁ LITERATURA FORMY V Ě CNÉ LITERATURY MGR. MICHAL OBLOUK.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, Tel.: , Tel.řed./fax: ,
Informační prameny I. část
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
1.
1.
Časopis pro profesionály ve stavebnictví
Procházka po knihovnách
VY_32_INOVACE_SA4A_7 DUM 7. realizace aktivity pro 1
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název: Publicistický styl Autor: Mgr.Andrea Jílková
AUTOR: Kateřina Křížová
Název Zpráva, oznámení, SMS Název projektu: OP VK
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
VÝKLAD základní útvar výkladového postupu
Transkript prezentace:

 Čím se liší časopisy a noviny?  Na jaké skupiny se dají časopisy dělit?  Ke každé skupině přiřaď konkrétní časopis, který znáš.

 periodické tiskoviny obsahující informace  nejsou vhodné k popisování aktuálních zpráv  vždy obsahují zastaralé události

 delší periodicitou  zaměřením na užší cílovou skupinu čtenářů  vyšší cenou  lepší grafikou

 Týdeník  Čtrnáctideník  Měsíčník  Čtvrtletník  Vychází nepravidelně

 Pro děti ( Mateřídouška )  Pro mládež ( Bravo, Dívka )  Pro ženy ( Vlasta, Svět ženy )  Pro muže ( Esquire )

 Společenské ( Story )  Lifestylove ( Cosmopolitan )  Zpravodajské ( Týden )  Hobby ( Můj dům )  Počítačové ( Svět počítačů )

 Filmové (Cinema )  Literární  Vědecké  Sportovní  Inzertní