„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0526 N á zev aktivity III/2 Inovace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Advertisements

Trojčlenka Ing. Kamila Kočová
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Nepřímá úměrnost Trojčlenka
Vlajková výzdoba Zpracoval Mgr. Antonín Grafnetter
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Zlatý řez v kompozici Zpracoval Mgr. Antonín Grafnetter
Zámky v našem okolí Zpracoval Mgr. Antonín Grafnetter Střední škola živnostenská Sokolov 2013.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Téma: Nepřímá úměrnost Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_097.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov
Přímá úměrnost.
NEPŘÍMÁ ÚMĚRNOST.  Při budování bazénu bylo vykopáno 10 t zeminy. Do jednoho vozíku se vejde 200 kg zeminy. Kolikrát by musel zeminu vyvážet jeden.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Téma: Přímá úměrnost - úvod Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_086.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Troj č lenka Ing. Kamila Kočová Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
KVADRATICKÉ NEROVNICE. Název projektuModerní škola Registrační číslo projektu CZ.107/1.500/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Perspektivní zobrazení
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
U příkladů, kde se vyskytují procenta, rozlišujeme tři základní veličiny: - základ (100%)... z - procentovou část... č - počet procent... p První dvě.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Trojčlenka Ing. Kamila Kočová
Trojčlenka Ing. Kamila Kočová
Grafy přímé a nepřímé úměrnosti
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Matematika Komolý rotační kužel
VY_32_INOVACE_043_Úměrnost
„EU peníze středním školám“
Matematika Variace.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Příjemce podpory – škola:
Přímá úměrnost Ing. Kamila Kočová
Úměra – úměrnost (výpočty přímé a nepřímé úměrnosti)
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Název školy, adresa: 1 Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Úměrnosti Nepřímá úměrnost. Zavedení pojmu nepřímá úměrnost.
Mgr. Veronika Vaňousová
Transkript prezentace:

„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace a zkvalitněn í výuky prostřednictv í m ICT N á zev vzděl á vac í ho materi á lu P ř í m á ú měra - truhlář Č í slo vzděl á vac í ho materi á luJaro š ov á _32_INOVACE_37/ 8 Jm é no autoraIng. Alexandra Jaro š ov á N á zev š koly Středn í š kola živnostensk á Sokolov, př í spěvkov á organizace

MATEMATIKA PŘÍMÁ ÚMĚRA – obor truhlář VYPRACOVALA : Ing. Alexandra Jarošová

OBSAH  Úvod Úvod  Příklad k procvičení 1 Příklad k procvičení 1  Příklad k procvičení 2 Příklad k procvičení 2  Příklad k procvičení 3 Příklad k procvičení 3  Příklad k procvičení 4 Příklad k procvičení 4  Příklad k procvičení 5 Příklad k procvičení 5  Zdroje Zdroje

Co je přímá úměra?  Vztah dvou veličin  Kolikrát se zvětší jedna veličina, tolikrát se zvětší druhá veličina, která na ní závisí.  Kolikrát se zmenší jedna veličina, tolikrát se zmenší druhá veličina, která na ní závisí.

Příklad k procvičení 1. Tři kotoučové pily by za směnu nařezaly 360 m latí. Dvě kotoučové pily nařežou za směnu 240 m latí na výrobu spárovky. Kolik metrů latí by za směnu nařezaly 3 pily ? 2 pily m 3 pily... x m x = 3. 2 = 360 m x = 360 m 240 Foto: Jarošová

Příklad k procvičení 2. Pět truhlářů zkompletuje za měsíc 15 obývacích stěn. Tři truhláři zkompletují za měsíc 9 obývacích stěn. Kolik stěn by za stejnou dobu zkompletovalo 5 truhlářů ? 3 truhláři... 9 stěn 5 truhlářů... x stěn x = 5. 3 = 15 x = 15 stěn 9 Foto : Jarošová

Příklad k procvičení 3. Kolíkovačka s 9 vřeteny vyvrtá za hodinu otvorů. Kolíkovačka s pěti vřeteny vyvrtá za hodinu 1500 otvorů. Kolik otvorů by vyvrtala kolíkovačka s 9 vřeteny? 5 vřeten otvorů 9 vřeten... x otvorů x = 9. 5 = x = otvorů 1500 Foto: Jarošová

Příklad k procvičení 4. Na natření 20 stolů jsou potřeba 4 litry barvy. Na natření 35 stolů je potřeba 7 litrů barvy. Kolik litrů barvy je potřeba na natření 20 stolů? 35 stolů... 7 litrů 20 stolů... x stolů x = = 4 litry x = 4 litry 7 Foto: Jarošová

Příklad k procvičení 5. Po opracování 2,5 kubíků zbude 3,75 kg pilin. Po opracování dvou kubíků dřeva zbude 3 kg pilin. Kolik kilogramů pilin zbude po opracování 2,5 kubíků? 2 kubíky…. 3 kg 2,5 kubíku... x k g x = 2,5. 2 = 3,75 kg x = 3,75 kg 3 Foto: Jarošová

Zdroje ROSECKÁ, Zdena a kol. Aritmetika 7. Brno: Nová škola, 2002, ISBN