13.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
L 04 – Záhlaví / Zápatí § Pojem Záhlaví – Zápatí
Advertisements

Sčítání celých čísel.
ČÍSLA DO ČTENÍ A ZÁPIS ČÍSEL 4. ročník
 př. 3 Je dán vektor u=(2;-4) a bod M[3;9]. Na ose x najdi bod N tak, aby vektor MN byl s vektorem u rovnoběžný. výsledek postup řešení.
Převody jednotek Jednotky hmotnosti Autor Mgr. Vladimír Žůrek Ověřil
B) Křivka poptávky.
Zpracovala Mgr. Jana Říhová pod metodickým vedením RNDr. Růženy Blažkové, CSc.
Úpravy algebraických výrazů
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 1
VY_42_INOVACE_377_CELÁ ČÍSLA – POČETNÍ OPERACE
Znalostio zlomcích.
ČÍSLOVKY.
Téma: CELÁ ČÍSLA znázornění absolutní hodnota porovnávání sčítání
PŘIROZENÁ ČÍSLA. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu:
Celá čísla Násobení.
Chemické značky a vzorce II
Výrok „Dostali na to neomezený rozpočet, a podařilo se jim ho překročit …„ (Michael Armstrong, CEO, problém Y2K, )
ZLOMKY - ÚVOD.
zpracovaný v rámci projektu EU peníze středním školám
* Číselné výrazy Matematika – 8. ročník *
NEROVNICE S ABSOLUTNÍ HODNOTOU
Srovnání možností matematického vyjádření části celku
ČÍSLA NEJEN NAD Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_518_4TR_M Autor:
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL
PŘEVODY JEDNOTEK HMOTNOSTI.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_10 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
OŘÍŠKY2 Výuka pro druhý stupeň. Knedlíky Paní Nováková uvařila na oběd knedlíky. Dva snědla ona, čtyři snědl pan Novák. Každé z jejich tří dětí snědlo.
ROVNICE S ABSOLUTNÍ HODNOTOU
Pozor, čárka I..
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Absolutní.
AnotacePrezentace, která se zabývá úvodem do celých čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají kladná a záporná čísla.
Chemické značky a vzorce
ZNÁZORŇOVÁNÍ ZLOMKŮ NA ČÍSELNÉ OSE.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
1..
11.
Číselné výrazy s proměnnou
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Celá čísla Pojem celé číslo,sčítání,odčítání. Jméno autora: Marie Roglová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): Září 2012 Ročník:7. Tematická oblast:
Výukový materiál pro 6.ročník
4.11 LINEÁRNÍ ROVNICE S ABSOLUTNÍ HODNOTOU Mgr. Petra Toboříková.
Tržní mechanismus Tržní mechanismus Tržní rovnováha Nerovnovážná situace na trhu Změny tržní rovnováhy.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Autor: Mgr. Leon Maršík Datum: Název: VY_32_INOVACE_08_Čj5
Sčítání a odčítání celých čísel
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Celá čísla Úvod. Porovnávání celých čísel..
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Výukový materiál pro 7.ročník
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Graf kvadratické funkce
VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 bez přechodu
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Výpočty celku a části celku zadané zlomkem
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
VY_32_INOVACE_13_MATEMATIKA_2_NUMERACE OD 0 DO 6 (+) Dětský domov, Základní škola a Střední škola, Duchcov, Školní 1, příspěvková organizace Registrační.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Celá čísla shrnutí učiva.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_17_M7_Hanak TÉMA: Celá čísla
Posuň čárku 2.
Početní výkony s celými čísly: sčítání a odčítání
* Zlomky Matematika – 7. ročník *.
Úvod Porovnávání celých čísel
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sčítání přes 10 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Transkript prezentace:

13

SČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL NA ČÍSELNÉ OSE Na číselné ose vyjadřuje znaménko + posun doprava a znaménko – posun doleva. -1 + 4 = „jdu od čísla -1 čtyři kroky doprava“  -1 + 4 = 3

SČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL NA ČÍSELNÉ OSE 2 - 5 = „jdu od čísla 2 pět kroků doleva“  2 - 5 = -3

SČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL NA ČÍSELNÉ OSE -3 - 2 = „jdu od čísla -3 dva kroky doleva“  -3 - 2 = -5

SČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL NA ČÍSELNÉ OSE 0 - 3 = „jdu od čísla 0 tři kroky doleva“  0 - 3 = -3

SČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL NA ČÍSELNÉ OSE -5 + 3 = „jdu od čísla -5 tři kroky doprava“  -5 + 3 = -2