SZŠ a VOŠZ Zlín ® předkládá presentaci Kabinet MAT Mgr. Vladimír Pančocha.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Advertisements

SLOVNÍ ÚLOHY.
Téma hodiny: Bulharsko - opakování Předmět: Zeměpis
SZŠ a VOŠZ Zlín ® předkládá prezentaci Kabinet MAT Mgr. Vladimír Pančocha.
SZŠ a VOŠZ Zlín® Kabinet MAT předkládá prezentaci
SZŠ a VOŠZ Zlín ® předkládá presentaci Kabinet MAT Mgr. Vladimír Pančocha.
SZŠ a VOŠZ Zlín® předkládá prezentaci Kabinet MAT Mgr. Vladimír Pančocha.
SZŠ a VOŠZ Zlín® Kabinet MAT předkládá prezentaci
Zdroj: Kombinatorika Zdroj:
SZŠ a VOŠZ Zlín ® předkládá prezentaci Kabinet MAT Mgr. Vladimír Pančocha.
Projekt OP VK č. CZ.1.07/1.5.00/ Šablony Mendelova střední škola, Nový Jičín Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR. Byl uskutečněn.
Následující dva snímky představují formulář, připravený na to, abyste si mohli sami vyzkoušet vytvořit nové, vlastní příklady spolu s jejich řešením. Tento.
– vytvoření a ověření VM Výukový materiál slouží k opakování učiva o klávesnici, myši a monitoru.
Souhlásky Mgr. Vladimíra Mikulášková ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_181.
Mohou tři síly dohromady dávat nulu?
Násobení a dělení.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady30Číslo DUM.
Rozklad světla optickým hranolem, barvy
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Téma hodiny: Rumunsko - opakování Předmět: Zeměpis
Počítáme do 100 procvičování IV.. Počítámerostliny Počítáme rostliny Zahradnice vysázela 38 červených a 7 žlutých tulipánů. Kolik tulipánů je to celkem?
Název úlohy: 2.14 Barvy světla
K OMBINATORIKA, PRAVDĚPODOBNOST, STATISTIKA Permutace s opakováním VY_32_INOVACE_M4r0109 Mgr. Jakub Němec.
Poradíš si ? Lenka má 18 pastelek. Jana má o 5 pastelek méně. Kolik pastelek má Jana? 1. Nakresli: Lenka…………………………………………… Jana …………………………………………… Vypočítej:
VARIACE S OPAKOVÁNÍM Mgr. Zdeňka Hudcová TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR.
VY_32_INOVACE_MAT_VA_17 Digitální učební materiál Sada: Matematika Téma: Průsečnice rovin Autor: Mgr. Eva Vaňková Předmět: Matematika Ročník: 3. ročník.
SZŠ a VOŠZ Zlín ® předkládá presentaci Kabinet MAT Mgr. Vladimír Pančocha.
SZŠ a VOŠZ Zlín ® předkládá presentaci Kabinet MAT Mgr. Vladimír Pančocha.
ZÁKLADNÍ GEOMETRICKÉ TVARY
SZŠ a VOŠZ Zlín ® předkládá presentaci Kabinet MAT Mgr. Vladimír Pančocha.
Co už umím Jana má 18 korálků. Eva má o 5 méně. Kolik korálků má Eva? 1. Nakresli: Jana…………………………………………… Eva …………………………………………… Vypočítej: ………………………………………………………
K OMBINATORIKA, PRAVDĚPODOBNOST, STATISTIKA Variace s opakováním VY_32_INOVACE_M4r0110 Mgr. Jakub Němec.
ZÁKLADNÍ GEOMETRICKÉ TVARY
P r o c e n t a % II. Procentová část Matematika 7.ročník ZŠ Creation IP&RK.
Materiály jsou určeny pro výuku matematiky: 3. ročník
Colours Učivo anglického jazyka pro 3. ročník základní školy.
Matematika nám jde L I O A E K V C =
Ema s. , Adam, JAKUB D. , BOHDAN
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.XXXX.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
VARIACE BEZ OPAKOVÁNÍ Rozbor úlohyŘešení úlohy Obrázek 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Pláničková. Dostupné.
Barva těles. Barva neprůhledného tělesa je určena tím, jakou složku bílého světla těleso odráží a jakou pohlcuje. Žlutý citrón odráží žluté světlo, ostatní.
Rozklad světla Investice do rozvoje vzdělávání.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
VYPRACOVALA :MARIE MALÍKOVÁ 2015 POČÍTEJ! ZAČÍT HRU ZAČÍT HRU.
VARIACE S OPAKOVÁNÍM Rozbor úlohyŘešení úlohy Zdroj obrázků : Všechny uveřejněné odkazy [ ] dostupné pod licencí Public domain na WWW:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Permutace s opakováním
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ZELENINA S VLASTNOSTMI OVOCE
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková
Osnova 1 Úvodní snímek 2 Fotogalerie 3 Barvy 4 Délka 5 Kdy vychází
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2
COLOURS (doplňovačky a zkoušení)
Matematika Variace.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace
VYROBENO Sebastianem Stryžakem
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Pokus. konec.
Vezmi si malý papírek , zmáčkni F5 a počkej !
Mikulášské počítání Mikulášské počítání
Začni kliknutím na modré tlačítko.
M-Ji-CU053-Slovni_ulohy_se_zlomky
COLOURS (doplňovačky a zkoušení)
M-Ji-CU007-Mnozinove_operace
Transkript prezentace:

SZŠ a VOŠZ Zlín ® předkládá presentaci Kabinet MAT Mgr. Vladimír Pančocha

Řešte úlohu: V misce jsou lentilky: 40 červených, 12 žlutých, 26 bílých, 8 zelených. Kolik navzájem různých pětic se dá vytvořit ?

0: V misce jsou lentilky: 40 červených, 12 žlutých, 26 bílých, 8 zelených. Kolik navzájem různých pětic se dá vytvořit ? k = n = Řešení: 1: Uspořádanost k-tic: ANONE 2: Opakování:ANONE

0: V misce jsou lentilky: 40 červených, 12 žlutých, 26 bílých, 8 zelených. Kolik navzájem různých pětic se dá vytvořit ? k = n = Řešení: 1: Uspořádanost k-tic: ANONE 2: Opakování:ANONE 54

0: V misce jsou lentilky: 40 červených, 12 žlutých, 26 bílých, 8 zelených. Kolik navzájem různých pětic se dá vytvořit ? Řešení: 1: Uspořádanost k-tic: NE 2: k = 5 n = 4 NE Opakování:ANO ANO

0: V misce jsou lentilky: 40 červených, 12 žlutých, 26 bílých, 8 zelených. Kolik navzájem různých pětic se dá vytvořit ? Řešení: 1: Uspořádanost k-tic: 2: k = 5 n = 4 NE Opakování: ANO K´(5, 4) =

3: V misce jsou lentilky: 40 červených, 12 žlutých, 26 bílých, 8 zelených. Kolik navzájem různých pětic se dá vytvořit ? K´(5, 4) = Lze vytvořit 56 navzájem různých pětic lentilkových skupinek.

KONEC