Vypracovali: Kristián Hudec a Daniel Nováček

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Lada Němcová.1 Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ;
Advertisements

Světová literatura po 1. svět. válce
Moje hry HRÁT. Ztroskotalec Kdysi dávno žil jeden kapitán jménem kapitán Cuketa 99. Ale při jeho poslední plavbě se do lodi dostala voda a celou loď zaplavila.
VY_32_INOVACE_ČJ.8.16_Miguel de Cervantes,prezentace Název šablony : Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Zaměření VM :Jazyk a jazyková komunikace.
VY_ 32_INOVACE_Čj.Žá.18.
Národní parky západu USA
Rozbor uměleckého textu
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
18. století Podle kompozice máme 2 základní typy literárních děl: Díla s nečekaným střídáním událostí bez jakéhokoliv řádu.
Projekt:Vzdělávací internetové kluby Jméno:Jakub Michálek Téma:Moje kniha.
Hledat lásku. Nesmysl. říká rozum. Směšné. říká hrdost. Riskantní
Nikola Burdová, C1B Gymnázium Jiřího Ortena
 Narozena roku cca 860  Zemřela roku 921 dne 15. září.  O původu S.L. existují dvě teorie: 1) Kristiánova legenda-S.L. byla dcerou pšovského knížete.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Jules Verne Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petra Holajová.
Spisovatelé dětské literatury
Counter - Strike Global Offensive
DUM - Digitální Učební Materiál
Základní škola Příbor 486, Nový Jičín Vypracovali: Jirka Holub, Marek Bolom.
Moje vlast, moje bydliště Pověst o Bruncvíkovi VY_32_INOVACE_17 Sada 9
Není to”Tele Tuby”?(postavička dĕtského seriálu)
Dětský domov, základní škola, školní družina a školní jídelna, Kostelec nad Orlicí, Pelclova 279 Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu:
Téma: Kytice - K. J. Erben VY_32_INOVACE_586.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Kalendář - září Petr Machala.
1.Všichni v tento čas, | ó lidé, | svůj hlad živě vydejte, | rukou plesejte, | Bohu zpívejte, | zvučně jej chvalte! Neboť jest on Pán | všech nejvyšší.
Téma: Krysař – V. Dyk VY_32_INOVACE_597.
1. Postav, prosím, Hospodine, naším ústům stráž! | Postav, prosím, Hospodine, naším ústům stráž! | Ať v něm žádná marnost místo nemá, | pomluvy a slova.
Učiň mne, Pane, nástrojem, ať zářím, ať zářím tvým pokojem.
Nejdůležitější letopočty dějepisu 9.ročníku
Molière Anna Coufalová C1B.
1. Musím míti Spasitele, | obávám se jíti sám, | jenom s ním chci stále žíti, | bez něho zde v světě lkám. | Nebojím se, nebojím, pokud on že se mnou,
ČTENÁŘSKÝ DENÍK.
Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět: Český jazyk a literatura Ročník: 6. ročník Anotace: Dobrodružná literatura charakteristika.
Dobrodružná literatura
DETEKTVINÍ LITERATURA
Opakování z literatury 8. r. 1. část
Vypracovala: Mgr. V. Sýkorová Použitá literatura: A. Bauer: Čeština na dlani – přehled světové a české literatury/ český jazyk, nakladatelství Rubico,
Medailon autora co je, k čemu slouží a jak ho správně psát,...
B ožena N ěmcová 8. ročník B ožena N ěmcová Vypracovala: Mgr. V. Sýkorová Použitá literatura: A. Bauer: Čeština na dlani – přehled světové a české literatury/
Elektronické učební materiály - II. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Miluše Korandová DENÍK MYŠLENKY.POCITY.SOUKROMÍ. PLYNUTÍ ČASU.
Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace VY_32_INOVACE_16_CJ_DOPLŇKOVÁ ČETBA.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha AUTOR: Mgr. Jana Kolbeová NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_John Ronald Reuel Tolkien TEMA: Fantastická literatura ČÍSLO PROJEKTU:
M ARGARET M EADOVÁ Vypracovaly: Veronika Marešová, Dana Peremská.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Kateřina Polívková DOBRODRUŽNÁ PRÓZA O čem by mohla vyprávět kniha s tímto obrázkem.
Kontakt: Daniela Hurtová tel.: ,
Literatura pro děti 3 VY_32_INOVACE_12
Osvícenství v literatuře
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Klasicismus a osvícenství
Co možná nevíte aneb 5 zajímavých faktů ze světa literatury
Statistika „Jak by měl vypadat tvůj ideální den?“
OSVÍCENSTVÍ.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Jan Neruda Open Presentation.
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Židům 1. kapitola Bůh mluví a ANDĚLÉ.
Vzdělávací oblast: 1. Jazyk a jazyková komunikace
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B
Pokus. konec.
Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět: Český jazyk a literatura Ročník: 6. ročník Anotace: Daniel Defoe životopis anglického.
Vypracovala Daniela Kubů ZŠ a MŠ Malý Újezd
Krása zimy Hledat lásku? Nesmysl...říká rozum. Směšné....říká hrdost. Riskantní...brání se zkušenost. Ale samota zabíjí ...šeptá srdce.
Americká próza mezi válkami
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Hledat lásku. Nesmysl. říká rozum. Směšné. říká hrdost. Riskantní
Transkript prezentace:

Vypracovali: Kristián Hudec a Daniel Nováček Robinson Crusoe Vypracovali: Kristián Hudec a Daniel Nováček

Autor Narozen: kolem roku 1660 První dílo: Esej o projektech 1697 Robinson Crusoe 1719 Úmrtí : 24.dubna 1731

Moje kniha Žánr: Dobrodružná literatura Rok vydání: 1719 Hl.Postavy: Robinson Crusoe Pátek

Zápletka Dne 30.září 1659. Já ubohý, nešťastný Robinson Crusoe ztroskotal jsem za hrozné bouře a vyvržen jsem na tento pustý, nehostinný ostrov, který jsem pojmenoval Ostrov zoufání. Všichni moji druhové utonuli a já sám byl napolo bez ducha. Ostatek dne strávil jsem sklíčen neštěstím, které mě stihlo, neboť jsem neměl potravu ani úkryt, ani šaty, ani zbraň a zhola nic. Nadobro bez pomoci, neviděl jsem jiného východiska, leč smrt. Buď mě sežere dravá zvěř, nebo mě zabijí divoši, nebo tady zahynu hladem.

Konec