DVOJITÍ AGENTI. Čím je tiskový mluvčí Nedostatkové zboží. Ale nutnost. Alespoň externě, na částečný úvazek či v rámci stávajícího pracovního úvazku.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DPH Vypočítej sazbu DPH.
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_10.
Komu se nelení, tomu se školení… 1. Co to vlastně je Public relations? 2. Co v těch novinách zase píšou? 3. Jaké máme publikum? 4. Jak se dělají noviny.
TEST 1. Kdo byl předchůdcem novin a kdy? 2. Které noviny patří k nejstarším v Evropě? 3. Zapamatovali jste si alespoň tři názvy dnešních nejvýznamnějších.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. SADA č. 22 Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA22 _ VkO.
PR ve Sdružení Podané Ruce 2010/2011 Roman Hloušek Terénní programy Brno.
Podmínky účasti Zaslat alespoň dvě čísla časopisu Časpis musí tvořit především děti a studenti Zvláštní kategorie „Článek měsíce”
Slova Květiny.
Funkce programu Microsoft Word 2010 vhodné pro úpravu studentských prací Petr Křivánek.
Public relations – o co jde? PR – Public relations – vztah k veřejnosti Public relations jsou sociálně komunikační aktivitou. Jejím prostřednictvím působí.
3. A dál… Účast na 13. konferenci Forum 2000 Založení Fyzikální klubu při SPŠE Pardubice.
Sektorové dohody Ano či Ne? Jednání Svazu dopravy
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
Vyšší odborná škola Jana Ámose Komenského Nádražní 120, Ostrava.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Honza a Světlana Ahoj děti, jmenuji se dráček HASÍK.
práce učitele pohledem učitele
Ing. Pavel Halfar - IPH Servis
Ž URNALISTICKÁ ETIKA Souhrnné pojmenování psaných i nepsaných norem, které se uplatňují v žurnalistice Střetává se svoboda slova s obecnou mírou vkusu.
Místní akční skupina Království – Jestřebí hory. Valné shromáždění MAS –  Program:  Přivítání  Plnění úkolů z minulé Valného shromáždění.
Postup realizace IPO (diskuzní materiál)
Projekty rozvoje ICT ve škole Blanka Kozáková MŠMT odbor 55 SIPVZ
Dialog o podstatě matematiky Kristýna Pítrová, 2.B
Clever spokesman aneb jak chytře na novináře Ladislav ŠTICHA.
Bloggeři | Média Adam Javůrek. Mnohonásobný tlak Představa adminrála Představa bloggerů Představa čtenářů Představa novinářů Představa redaktorů Představa.
Umění efektivní komunikace: "Být znamená být vnímán." Česká televize & Centrum andragogiky Martin Krafl Praha
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Martina Daňková Zpracováno:7.
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Osobní finance a osobní management aneb mějte své peníze pod kontrolou Stachoňová M. Právo a informace, o.s.
1.Obsah marketingového řízení
JAK ZDŮRAZNÍME GESTIKULACÍ SVÁ SLOVA? A KTERÁ GESTA BYCHOM POUŽÍVAT NEMĚLI.
Propagace České republiky jako golfové destinace
Komunikace a prezentace KOPRD
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_TVAR_04 Sada DUMTvarosloví Předmět Český jazyk Název materiáluPád podstatných jmen 3 Anotace Žáci v jednoduchých.
Ministerstvo obrany České republiky Pondělí, , hodin Tisková konference Ministerstva obrany ČR k aktuální situaci v oblasti působení 7.
SLOVNÍ DRUHY OHEBNÉ x NEOHEBNÉ
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Institut experimentálních.
Kamarád Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Komunikace Aplikací VEMA G1 s Microsoft Windows Martin Šustr.
Projekt dětská skupina MOTÝL
2. Úloha marketingu ve firmě
PR (nejen) v bance 26. února 2008, TopSeC ESF MUNI, Brno.
P RÁZDNINY A CO DÁL … Autor: Robert Lustig Třída: IX.
VY_42_INOVACE_28_01. Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu:
Projektové řízení Dana Diváková. Po podpisu smlouvy První schůzka realizačního týmu  Rozdělení rolí  Zhodnocení realizace aktivit při zkrácení rozpočtu.
UKONČENÍ ADMINISTRACE Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Tisková konference
Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_12_26_Daně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
1. pád 2. pád 3. pád 4. pád 5. pád 6. pád 7. pád Kdo? Co? Koho ? Čeho? Komu? Čemu? Oslovujeme, voláme. (o) Kom? Čem? Kým? Čím?
Regionální politika, ano či ne Ing. Marek Jetmar, Ph. D
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Regionální projekty krajské pobočky ÚP ČR v Ústí nad Labem
ÚVODEM….
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
Co dělat a čeho se vyvarovat, žádají-li media o informaci
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_31_Dvojice slov
Jak na PR (absolutní základ)
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
Moje HOBBY.
Občanská výchova 6. třída, ZŠ Mikoláše Alše Matouš Bořkovec
Tři muži na výletě došli k velmi prudce tekoucí řece,
Mladí hasiči Sezemice si Vás dovolují pozvat na 11
Činnost pracovní skupiny styčného důstojníka pro národnostní menšiny
Pracovní list 1) Do které kategorie jazyků se řadí španělština?
Transkript prezentace:

DVOJITÍ AGENTI

Čím je tiskový mluvčí Nedostatkové zboží. Ale nutnost. Alespoň externě, na částečný úvazek či v rámci stávajícího pracovního úvazku

Čím je tiskový mluvčí PRÁCE VŠEHO DRUHU -Styčný důstojník -Šiřitel pravdy -Cenzor -Redaktor, tak trochu novinář -Kamarád kdekoho -Hasič -Čínská zeď

Čím není / neměl by být tiskový mluvčí Čínská zeď Spamer Prodejce teplé vody

NA VLASTNÍM HŘIŠTI 1)Mějte plán. Komunikujte dlouhodobě. 2)Profilujte. 3)Odolávejte.

VENKU 1.Vztahy 2.Novinář jako partner 3.Družba

FORMA A OBSAH

NEDĚLEJTE TISKOVÉ KONFERENCE NEPIŠTE TISKOVÉ ZPRÁVY

PRESS OFFICE -Tiskové konference? Ano, ale jen když to nejde jinak. Pečlivě važte formu. -Tiskové zprávy? Ano, ale s rozmyslem.

DÍKY