PRÁCE S EXCELEM PROJEKTOVÝ DEN - Informační technologie.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Advertisements

Stěžejní funkce MS Excel 2007/2010, jejich ovládání a možnosti využití
Informační technologie 2 Informační technologie Jarní semestr 2005.
Výpočetní technika Excel 2010/2011 Petr Novák Fakulta Životního Prostředí Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem.
Rozcvička Urči typ funkce:.
Pro Nekonečno – RC Palouček
Excel – funkce.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
SOFTWARE.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
TABULKOVÉ PROCESORY maturitní otázka: 16.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT35.01 Téma: Excel Číslo projektu:
Dnes učím já....
Burzovní graf Vytvořte burzovní graf, ve kterém se uvádí objem obchodované akcie, maximální a minimální cena, konečná cena.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Vzorce.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Práce se vzorci Ilona Woznicová, 4. B1. ÚKOL Vytvořte tabulku mezd za březen použijte údaje ve vzorové tabulce.
Tabulkové procesory (MS Excel) Ing. Jan Roubíček.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Microsoft Excel Tabulkový procesor – veškeré operace se provádí v tabulce (v LISTu), která se skládá z buněk Jednotlivé listy nesmí mít vzhledem k jednoznačnosti.
Microsoft Excel Téma: Vkládání grafů Krok 1 Nejprve otevřete nebo udělejte tabulku, pro kterou budete graf vytvářet.
Vytvořil Institut biostatistiky a analýz, Masarykova univerzita J. Jarkovský, L. Dušek, M. Cvanová II. Vzorce v Excelu Tipy pro práci s Wordem.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Vzorec v buňce v tabulkovém procesoru Vzorec v buňce v tabulkovém procesoru Microsoft ® Excel Zpracovala : Dana Lišková 4.B
Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Vzdělávací obor: Informatika Téma: Excel - tabulka a graf 2 Klíčová slova: Tabulka, součet, buňka,
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Školení Excel – základní jednoduché funkce Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme.
EXCEL - GRAFY Obsah: Vytváření a úpravy grafů Příklady
Vytvoření grafu v programu Excel 3. Osnova Vytvoření grafu Úprava grafu Konečná úprava.
Tvorba spojnicových grafů v aplikaci MS Excel
Použití dotazu jako zdroje dat pro pohled Iva Kraicigerová, 4Y2.
vytvořený v projektu OP VK
Práce s excelem.
SOUČET (SUMA) V MS Excel Tvůj úkol K vytvořené tabulce výšek chlapců a dívek (List1) přidej sloupec součtu výšek chlapců a dívek. Graficky uprav.
Výpočty v Excelu Vzorce.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Průměr Maximum Minimum
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT35.18 Téma: Excel Číslo projektu:
Práce s excelem.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
INFORMATIKA 8 MS Excel III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika, respektive.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Vzorce v tabulkovém procesoru Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník.
PRŮMĚR V MS Excel Tvůj úkol K vytvořené tabulce výšek chlapců a dívek (List1) přidej sloupec průměrné výšky chlapců a dívek. Graficky uprav.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
MINIMUM MAXIMUM V MS Excel Tvůj úkol V souboru výšek chlapců a dívek vytvoř kopii Listu1 a přejmenuj ji na min_max. Z tohoto listu odstraň graf.
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
Tabulkový kalkulátor Radek Pinc
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník: 8. Datum vytvoření:Duben.
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, MATEŘSKÁ ŠKOLA, ŠKOLNÍ JÍDELNA A ŠKOLNÍ DRUŽINA BOUZOV, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Informatika ročník ( volitelný předmět ) Název materiálu VY_32_INOVACE_05_Excel – základní.
Tabulkový procesor Použití nejběžnějších funkcí v Excelu, datové funkce, funkce uvnitř funkcí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Adresování. Proč adresovat Při změně dat Excel přepočítá všechny výpočty, kde se změněné buňky objevily Kopírování vzorců – Usnadnění výpočtů kde se vzorec.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Vytvořil Institut biostatistiky a analýz, Masarykova univerzita J
Základy programu Excel
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Vzorce, vkládání vzorce, kopírování vzorce
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Úvod do matematické analýzy - pokračování 3
Vytvořil Institut biostatistiky a analýz, Masarykova univerzita J
MS EXCEL – tabulkový procesor
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Transkript prezentace:

PRÁCE S EXCELEM PROJEKTOVÝ DEN - Informační technologie

Úvod  Při dním projektu jsme pracovali v malých skupinách v tabulkovém procesoru Excel.

Co jsme dělali  Zkoušeli jsme - vytvářet s tabulky vlastními daty - v nich používat funkce (když, suma, průměr, hodnota, minimum, maximum, počet, sinus..) - vytvářet vlastní vzorce s použitím funkcí i bez nich - z námi sestavených tabulek vytvářet grafy a upravovat je.  Zkoušeli jsme - vytvářet s tabulky vlastními daty - v nich používat funkce (když, suma, průměr, hodnota, minimum, maximum, počet, sinus..) - vytvářet vlastní vzorce s použitím funkcí i bez nich - z námi sestavených tabulek vytvářet grafy a upravovat je.

Průběh  Nejdřív jsme si sestavili tabulku  V ní jsme použili funkce hodnota, průměr, součet a když.  Nejdřív jsme si sestavili tabulku  V ní jsme použili funkce hodnota, průměr, součet a když.

Průběh  Potom jsme přidali další funkce (minimum, maximum a počet)

Průběh  Pak jsme z tabulky vytvořili graf, který jsme zkoušeli i upravovat

Průběh  Dále jsme vytvořili nový list s názvem účetnictví a na něm tabulku s použitými funkcemi hodnota, suma, maximum a s vlastními vzorci (pro spočítání DPH…)

KONEC  VYTVOŘILA: Lucie Košková