Mechanika II. Výkon VY_32_INOVACE_11-04. V praxi není důležitá pouze velikost vykonané práce, ale také doba, za kterou byla práce vykonána.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zákon zachování hybnosti - příklady
Advertisements

PRÁCE A VÝKON STEJNOSMĚRNÉHO PROUDU
Výkon elektrického proudu
MECHANICKÁ PRÁCE A ENERGIE
VY_32_INOVACE_10-15 Mechanika I. Třetí pohybový zákon.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732
Inerciální a neinerciální vztažné soustavy
Vztah mezi výkonem, prací a časem
Rovnoměrně zrychlený pohyb – test 2
Těžiště, rovnovážná poloha
Pohybová energie tuhého tělesa
Mechanická práce a energie
Vzájemné působení těles
Smykové tření, valivý odpor
Mechanika I. Rovnoměrně zrychlený pohyb VY_32_INOVACE_10-06.
Digitální učební materiál
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
VÝKON ELEKTRICKÉHO PROUDU
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: Soňa Brunnová Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_VYKON.
VY_32_INOVACE_11-06 Mechanika II. Gravitační pole.
PRÁCE , VÝKON VY_32_INOVACE_01 - PRÁCE, VÝKON.
Mechanika I. Dynamika– test 4 VY_32_INOVACE_10-20.
Rovnoměrný pohyb – test 1
VY_32_INOVACE_11-16 Mechanika II. Tuhé těleso – test.
3. Mechanická energie a práce
Proudění kapalin a plynů
Elektrické jevy III. Elektrická práce, výkon, účinnost
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblast Elektřina a magnetismus DUMVY_32_INOVACE_MF_10.
Mechanická práce, výkon a energie
Mechanika I. Druhý pohybový zákon VY_32_INOVACE_10-14.
Rovnoměrný pohyb po kružnici 2
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Mechanika II. Tlak vyvolaný tíhovou silou VY_32_INOVACE_11-18.
Dostředivá a odstředivá síla
Skládání a rozkládání sil
VY_32_INOVACE_11-01 Mechanika II. Mechanická práce.
VY_32_INOVACE_11-07 Mechanika II. Tíhová síla.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Mechanika I - Kinematika
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_C2 – 02.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
Pohyby v centrálním gravitačním poli Slunce, Keplerovy zákony
VY_32_INOVACE_11-02 Mechanika II. Kinetická energie.
Mechanika II. Tlak VY_32_INOVACE_ Tlak v tekutinách Kapaliny a plyny nazýváme společným názvem tekutiny. Tlak je fyzikální veličina, která popisuje.
Mechanika I. Rovnoměrný pohyb po kružnici VY_32_INOVACE_10-10.
Tuhé těleso, moment síly
Rychlost, rozdělení pohybů
VY_32_INOVACE_10-03 Mechanika I. Rovnoměrný pohyb.
Rovnoměrný pohyb příklady
Shrnutí učiva I Autor: Mgr. Barbora Pivodová Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Práce a výkon v obvodu stejnosměrného proudu
VY_32_INOVACE_10-09 Mechanika I. Skládání pohybů.
VY_32_INOVACE_11-11 Mechanika II. Gravitační pole – test.
Reostat Potenciometr- dělič napětí
Název školyZŠ Elementária s.r.o Adresa školyJesenická 11, Plzeň Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUMu VY_32_INOVACE_ Předmět 8.ROČNÍK.
Výpočet práce z výkonu a času Práci, např. stroje, můžeme také vypočítat, pokud známe jeho výkon P a dobu t, po kterou pracoval: Platí: W = P ∙ t.
Název školyZŠ Elementária s.r.o Adresa školyJesenická 11, Plzeň Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUMu VY_32_INOVACE_F8-003 Předmět FYZIKA 8.ROČNÍK.
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 8. ročníku, slouží k použití již probraných fyzikálních veličin a pomocí nich k zavedení nového pojmu „účinnost“
Výkon Autor: Pavlína Čermáková Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
DUM:VY_32_INOVACE_IX_1_16 Práce Šablona číslo: IX Sada číslo: I
VY_32_INOVACE_15 15 ENERGIE autor: Mgr. Miroslava Mahdalová
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
DUM:VY_32_INOVACE_IX_1_11 Elektrická práce Šablona číslo: IX
Výpočet práce z výkonu a času, Účinnost
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Výkon elektrického proudu
Maminka začne roztlačovat kočárek, který je v klidu na vodorovné podlaze. Tlačí ho stálou silou o velikosti 9 Newtonů, která má také vodorovný směr. Za.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Pohyby v homogenním tíhovém poli
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Denisa Trubirohová Název materiálu: VY_32_INOVACE_16_36_ Příkon a energie elektrického proudu Číslo.
Transkript prezentace:

Mechanika II. Výkon VY_32_INOVACE_11-04

V praxi není důležitá pouze velikost vykonané práce, ale také doba, za kterou byla práce vykonána.

Průměrný výkon P p – značka výkonu Jednotka: [P p ] = J · s -1 = W (Watt)

Další jednotka práce: [W] = W · s (wattsekunda) Praxe: 1 kWh (kilowatthodina) = 1000 · 3600 Ws = J = 3,6 MJ

Okamžitý výkon

Účinnost Každý stroj při konání práce spotřebovává energii. Část této energie se spotřebuje na překonávání třecích a odporových sil.

Účinnost Každý stroj při konání práce spotřebovává energii. Část této energie se spotřebuje na překonávání třecích a odporových sil.

Účinnost Každý stroj při konání práce spotřebovává energii. Část této energie se spotřebuje na překonávání třecích a odporových sil.

Účinnost

Autor obrázků: Alan Pieczonka Zdroj klipartů: MS Office

Děkujeme za pozornost. Autor DUM: Mgr. Andrea Pieczonková