„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0526 N á zev aktivity III/2 Inovace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Advertisements

„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Zámky v našem okolí Zpracoval Mgr. Antonín Grafnetter Střední škola živnostenská Sokolov 2013.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Přímá úměrnost Trojčlenka
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
TROJČLENKA Řešení praktických úloh o úměrných veličinách.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Téma: Nepřímá úměrnost Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_097.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Poměr, úměra atd.… tercie - opakování.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Písmová osnova Zpracoval Mgr. Antonín Grafnetter
Přímá úměrnost.
NEPŘÍMÁ ÚMĚRNOST.  Při budování bazénu bylo vykopáno 10 t zeminy. Do jednoho vozíku se vejde 200 kg zeminy. Kolikrát by musel zeminu vyvážet jeden.
* Přímá úměrnost Matematika – 7. ročník *
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Téma: Přímá úměrnost - úvod Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_086.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
KVADRATICKÉ NEROVNICE. Název projektuModerní škola Registrační číslo projektu CZ.107/1.500/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Perspektivní zobrazení
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Objem kvádru a krychle slovní úlohy 6. třída. Jakou hmotnost má cihlová zeď dlouhá 8 m, široká 2,4 m a tloušťce 0,6 m, jestliže 1m³ má hmotnost 25 q.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Grafy přímé a nepřímé úměrnosti
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Matematika Komolý rotační kužel
VY_32_INOVACE_043_Úměrnost
„EU peníze středním školám“
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Příjemce podpory – škola:
Přímá úměrnost Ing. Kamila Kočová
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
DĚLENÍ ČÍSLEM 3 Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Úměra – úměrnost (výpočty přímé a nepřímé úměrnosti)
Název školy, adresa: 1 Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_06 _JEDNOTKY ČASU Mgr. Aniela Jochymková
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
VY_12_INOVACE_Pel_III_05 Funkce – přímá úměrnost
Úměrnosti Nepřímá úměrnost. Zavedení pojmu nepřímá úměrnost.
* Přímá úměrnost Matematika – 7. ročník *
Mgr. Veronika Vaňousová
Transkript prezentace:

„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace a zkvalitněn í výuky prostřednictv í m ICT N á zev vzděl á vac í ho materi á lu P ř í m á ú měra – k uchař-číšník Č í slo vzděl á vac í ho materi á luJaro š ov á _32_INOVACE_37/ 9 Jm é no autoraIng. Alexandra Jaro š ov á N á zev š koly Středn í š kola živnostensk á Sokolov, př í spěvkov á organizace

MATEMATIKA PŘÍMÁ ÚMĚRA – obor kuchař-číšník VYPRACOVALA : Ing. Alexandra Jarošová

OBSAH  Úvod Úvod  Příklad k procvičení 1 Příklad k procvičení 1  Příklad k procvičení 2 Příklad k procvičení 2  Příklad k procvičení 3 Příklad k procvičení 3  Příklad k procvičení 4 Příklad k procvičení 4  Příklad k procvičení 5 Příklad k procvičení 5  Zdroje Zdroje

Co je přímá úměra?  Vztah dvou veličin  Kolikrát se zvětší jedna veličina, tolikrát se zvětší druhá veličina, která na ní závisí.  Kolikrát se zmenší jedna veličina, tolikrát se zmenší druhá veličina, která na ní závisí.

Příklad k procvičení 1. Do 5 litrového hrnce se vejde 20 porcí polévky. Z hrnce, do kterého se vejde 12 litrů polévky, kuchař rozlije 48 porcí polévky. Kolik porcí polévky rozlije z hrnce, který má jen 5 litrů? 12 l porcí 5 l... x porcí x = = 20 x = 20 porcí 48 Foto: Jarošová

Příklad k procvičení 2. Přepravka s 30 knedlíky váží 15 kg. Kuchař navařil 90 knedlíků o celkové hmotnosti 45 kg. Do jedné přepravky se vejde 30 knedlíků. Kolik váží přepravka? 90 kned kg 30 kned.... x kg x = = 15 kg x = 15 kg 40 Foto: Jarošová

Příklad k procvičení 3. Na 300 porcí je zapotřebí 120 celých knedlíků. Z jednoho celého knedlíku kuchař rozkrájí 15 dílů. K jedné porci svíčkové se podává 6 dílů knedlíku. Kolik knedlíků je potřeba na 300 porcí svíčkové? 1 porce dílů 300 porcí.... x dílů x = = 1800 dílů x = 1800 / 15 = 120 knedlíků 6 Foto: Jarošová

Příklad k procvičení 4. Myčka na nádobí za 2 hodiny umyje 3600 talířů. Myčka na nádobí umyje za 2 minuty 60 talířů. Kolik talířů myčka umyje za 2 hodiny? 60 talířů... 2 min x talířů min x = = 3600 x = 3600 talířů 60 Foto: Jarošová

Příklad k procvičení 5. Učňové zaplatí celkem za knihy 1485 Kč. 3 knihy receptur stojí 297 Kč. Kolik korun celkem zaplatí učňové z jedné třídy za knihy, když jich je ve třídě 15? 3 knihy Kč 15 knih... x Kč x = = 1485 Kč x = 1485 Kč 297 Foto: Jarošová

Zdroje ROSECKÁ, Zdena a kol. Aritmetika 7. Brno: Nová škola, 2002, ISBN