PEOPLE Kristýna Mulíčková Marina Sadovská Zuzana Kubová Eva Lukášová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Advertisements

Služby jako fenomén dnešní doby. Úloha služeb Rozvoj terciéru Podniky obohacují svou nabídku o doprovodné služby Servis je něco více než jen dodávka Společnost.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Informační systémy podnikové systémy CRM
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Marketingový mix 4 P.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
CESTOVNÍ RUCH Přednáška Marketing cestovního ruchu
Podnik, jeho cíle a funkce
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Základy marketingu šestá přednáška
MARKETINGOVÝ MIX.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
P13 MARKETING MĚST A OBCÍ Demokratická společnost by měla dát lidem příležitost spolupodílet se na rozhodnutích týkajících se jejích obce, města, regionu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Podnikatelské koncepce
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Marketingový mix 7P + 8P Zuzana Bártová Radka Havránková
Inovace je změna daného stavu a lze ji aplikovat ve všech směrech lidských aktivit. Tyto změny mají sedm řádů, sedm faktorů a sedm zdrojů. Inovační proces.
Jakub Špork 20. prosince O co dnes půjde?  Zbytky včerejší večeře (4P)  Marketing.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
MARKETINGOVÝ MIX.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Marketingový mix.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
MARKETINGOVÝ MIX VE SLUŽBÁCH
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_POD_77 ROČNÍK: 3. VZDĚLÁVACÍ OBOR:PODNIKÁNÍ V HOTELNICTVÍ.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Vítejte na marketingu ve veřejném sektoru
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Go / Regiontour Brno 15. ledna 2015 Podpora a spolupráce A.T.I.C.
OBCHOD JAKO VÝZNAMNÝ ZAMĚSTNAVATEL Seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod Marta Nováková prezidentka SOCR ČR.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Kvalita služeb Ročník.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Vzdělávací oblast:Odborné vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Marketing a marketingový.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
Zaměstnanci v podniku 1 Hradec Králové Datum CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o. Hradecká 1151, Hradec Králové.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu.
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketing v NO Vymezení pojmu marketing Nejčastější definice
Ostatní nástroje marketingového mixu služeb
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
MARKETING 2.
Lidé, procesy, partnerství
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Distribuční politika klíčová slova
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Kategorizace organizací destinačního managementu
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
V hotelnictví a cestovním ruchu
Lidé, procesy, partnerství
Transkript prezentace:

PEOPLE Kristýna Mulíčková Marina Sadovská Zuzana Kubová Eva Lukášová Barbora Nováková

Marketingový mix 4P: Product Price Place Promotion

Rozšířený marketingový mix 5P – 8P (navíc obsahuje): People Process Packaging Programming Partnership

People Nejdůležitější nejen pro marketing,ale pro všechna odvětví Produkty a služby jsou nabízené lidem Lidé produkty a služby vytvářejí a zajišťují Důležitá role zvláště v sektoru služeb (např. v cestovním ruchu

People – marketingová úloha Uspokojení zákazníkových potřeb a přání Přímý vliv na kvalitu zboží a služeb Zaměstnanci Zákazníci

Kategorie zaměstnanců Kontaktní pracovníci častý nebo pravidelný styk se zákazníky významné podílení se na marketingových činnostech musí být dobře vyškolení, motivovaní a připravení reagovat na potřeby a přání zákazníků

Koncepční pracovníci ovlivňují prvky marketingové strategie do kontaktu se zákazníkem přicházejí jen zřídka Např. pracovníci marketingového výzkumu, vývoje nových produktů

Obsluhující pracovníci Přímo se nepodílí na marketingových aktivitách Přichází často do kontaktu s klientem Předpokladem jsou dobré komunikační schopnosti

Podpůrní pracovníci Nemají pravidelný kontakt se zákazníky Příliš se nepodílejí na marketingových činnostech Svou podporou významně ovlivňují veškeré činnosti organizace.

Zaměstnanec by měl mít tyto vlastnosti: Kvalifikace Zdvořilost Důvěryhodnost Spolehlivost Vnímavost Komunikativnost

Ostatní „P“ rozšířeného marketingového mixu Balíček kombinování různých výrobků a služeb, za které zákazník zaplatí souhrnnou cenu tak, aby přesně odpovídaly zákazníkovým přáním a požadavkům

Programování Úzce navazuje na tvorbu balíku služeb Cílem eliminovat působení faktoru času a místa Zlepšování rentability poskytovaných služeb Využití segmentační strategie a iniciování kooperace subjektů

Spolupráce Důležitost spolupráce všech zainteresovaných fyzických i právnických osob Sdružení a znásobení energii a vkládaných prostředků zúčastněných subjektů (místních obyvatel, správy, podnikatelů, neziskových organizací apod.), na něm je závislá kvalita výsledného produktu Systém práce přinášející velké možnosti.

Děkujeme Vám za pozornost!