 Intervaly obyčejně zobrazujeme na číselné ose jako úsečky, krajní body volíme podle toho, zda je interval uzavřený nebo otevřený. Pokud je interval.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základy infinitezimálního počtu
Advertisements

Množiny bodů dané vlastnosti
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace výuky všeobecných.
Limita funkce. Koncentrace 137Cs v odpadním kanálu jaderné elektrárny se v časovém intervalu (t1, t2) řídí rovnicí c (t) = c0e -(t-t0). V čase t1 dojde.
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace výuky všeobecných.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
ZLOMEK JAKO ČÁST CELKU.
Číselná osa, intervaly SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj
Základní číselné množiny
ČÍSELNÉ MNOŽINY, INTERVALY
Vzájemná poloha dvou kružnic
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Číselné obory Podmínky používání prezentace © RNDr. Jiří Kocourek 2013
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Číselným oborem rozumíme číselnou množinu, na které jsou definovány bez omezení početní operace sčítání a násobení, tj. číselný obor je vzhledem k těmto.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
* Středová souměrnost Matematika – 7. ročník *
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: květen 2012 Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
TECHNICKÉ ZOBRAZOVÁNÍ
Bodová konstrukce kuželosečky - elipsy
Zobrazení síly.
Analýza 1 J.Hendl. Reálná funkce reálné proměnné Def: Nulový bod funkce je x takové, že: Def: Monotonie Funkce je rostoucí, jestliže Funkce je klesající,
Volné rovnoběžné promítání - úvod
Definiční obory. Množiny řešení. Intervaly.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
Čihák Plzeň 2013, 2014 Funkce 4 Mocninná funkce 2.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Technické kreslení Kótování - kótování geometrických a konstrukčních prvků (úhlů, poloměrů, průměrů, kulových ploch, oblouků) Střední škola, Havířov-Šumbark,
* Kružnice a kruh Matematika – 8. ročník *
* Číselné výrazy Matematika – 8. ročník *
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Konstruktivní geometrie Cílová skupina: 4. ročník (oktáva) gymnázia Oblast podpory: III/2 Inovace výuky prostřednictvím.
Hanjie 10 x 10 – řešení Zadání:
NEROVNICE S ABSOLUTNÍ HODNOTOU
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Procvičování graf lineární funkce. Narýsujte graf následujících funkcí.
ABSOLUTNÍ HODNOTAmotivace Co znamenají zápisy: AB úsečka AB  AB  délka (velikost) délka (velikost) úsečky AB vzdálenost bodu A od bodu B Absolutní hodnotu.
Hyperbola jako kolineární obraz kružnice
INTERVALY ABSOLUTNÍ HODNOTA
Tento digit á ln í učebn í materi á l (DUM) vznikl na z á kladě ře š en í projektu OPVK, registračn í č í slo CZ.1.07/1.5.00/ s n á zvem „ Výuka.
Elektronická učebnice - II
Množina bodů dané vlastnosti
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Konstruktivní geometrie Cílová skupina: 4. ročník (oktáva) gymnázia Oblast podpory: III/2 Inovace výuky prostřednictvím.
Osová souměrnost.
* Osová souměrnost Matematika – 6. ročník *
ROVNICE S ABSOLUTNÍ HODNOTOU
Pozor, čárka I..
INTERVALY SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
Kružnice trojúhelníku opsaná
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU 4 – Intervaly – teorie NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Cvičení V této kapitole můžete procvičit probrané téma. Jednotlivá cvičení obsahují správné řešení s postupem. Po zobrazení zadání se dalším(dalšími) kliknutím(kliknutími)
Definiční obor a obor hodnot
Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika
Množina bodů dané vlastnosti
ZLOMEK JAKO ČÁST CELKU.
Mgr. Radka Pospíchalová
ČÍSELNÉ MNOŽINY, INTERVALY
AUTOR: Mgr. Marcela Šašková NÁZEV: VY_32_INOVACE_4B_15
Kružnice III. třída.
Mgr. Petra Toboříková, Ph.D. VOŠZ a SZŠ Hradec Králové, Komenského 234
IV. část – Vzájemná poloha dvou
Konstruktivní úlohy na rotačních plochách
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Definiční obory. Množiny řešení. Intervaly.
AUTOR: Mgr. Marcela Šašková NÁZEV: VY_32_Inovace_4C_12
ČÍSELNÉ MNOŽINY, INTERVALY
Transkript prezentace:

 Intervaly obyčejně zobrazujeme na číselné ose jako úsečky, krajní body volíme podle toho, zda je interval uzavřený nebo otevřený. Pokud je interval uzavřený, bude kolečko zobrazující bod vybarvené, pokud je otevřený bude nevybarvené, bude to jen obrys, jen kružnice

 Pokud je interval otevřený závorka je kulatá  ( 2, 5 )  Pokud je interval uzavřený závorka je špičatá 

 Následující obrázek zachycuje zobrazení třech intervalů vždy od dvou do šesti, ale liší se v uzavřenosti stran. Takže popořadě budou zobrazeny tyto intervaly: 2,6,(2,6,(2,6)  Shora dolů: uzavřený interval, zleva otevřený, otevřený interval

 Nekonečno se zobrazuje šipkou  ( 5, ∞) u nekonečna je interval vždy otevřený ….tedy závorka je kulatá 5 ∞