Řešení dopravní obslužnosti Odoleny Vody a letiště Vodochody

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
diskomfort cestujících
Advertisements

Rozvojové záměry na železnici
Zvýšení efektivnosti železniční dopravy: nižší náklady pro zhuštění a zkvalitnění příměstské a regionální dopravy v Jihomoravském kraji Harald Buschbacher.
BEZBARIÉROVÁ MHD V NOVÉM JIČÍNĚ Rozvoj dopravní obslužnosti regionu Zavedení nové moderní místní hromadné dopravy pro obyvatele města Nový Jičín, Kunín.
Strategie rozvoje letiště Leoše Janáčka Ostrava
BUS DOPRAVA S VYSOKOU ÚROVNÍ SLUŽEB. TURECKO - ISTANBUL BRT ©METROBÜS (spojení Evropa – Asie) – 2. nejvytíženější systém BRT na světě: 43 km, 33 zastávek,
Těžiště varianty přestavby železničního uzlu Brno
Doprava. Doprava Témata prezentace Dopravní muzeum Dresden DVB dopravní podnik Letiště Drážďany Stavba mostu Waldschlösschenbrücke Turistická atrakce.
Marketingový výzkum v dopravě Autobusová linka Praha - Brno
Dopravní infrastruktura a její hodnocení
Vedoucí projektu Ing. Eva Žurmanová Ing. Petra Skolilová
Strategie dopravy ČR ve vztahu k IDS
Železniční spojení Praha – Kladno s odbočkou na Letiště Václava Havla
REGIONÁLNÍ ANALÝZA DOPRAVA
Návrh trolejbusové linky 73
Projekt TROLLEY Dobrý den.
Charakteristické znaky MHD
Dopravní charakteristiky
Služby letecké dopravy
Bezbariérovost veřejné dopravy
Vážení občané, Bydlíte v menší obci? Trápí Vás špatná dopravní obsluha a spojení s městy? Jste odkázáni na automobil či snad na taxi?
Železnice v ulicích Prahy
 Vznik sdružení obcí v polovině 90. let  Iniciativa starosty města Benešov a přednosty Okresního úřadu Benešov  Zapojeno více než 100 obcí Dopravní.
Integrace Neratovic a Mělníka. 1 Co se dozvíte? Obsah dnešní prezentace 1 Výhody integrované dopravy 2 Historie integrace Neratovicka na Ládví 3 Stav.
STUDIE ROZVOJE DOPRAVY V AGLOMERACI CHOMUTOV-JIRKOV
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Dopravní síť České Republiky
Praha – Ostrava Mohou zde vlaky vydělávat? PETR GOČ.
STRATEGIE SPOLEČNOSTI A JEJÍ ZÁMĚRY V ROCE 2014
1 Plánované změny v železniční dopravě Vít Bárta, ministr dopravy ČR Petr Žaluda, generální ředitel Českých drah Jiří Vodička, předseda představenstva.
Provozní a přepravní ukazatele městské dopravy
Dopravní politika ČR Ing. Vít Sedmidubský Odbor strategie
Organizátor REgionální DOpravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji
Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 DOPRAVA „ KREV HOSPOD Á ŘSTV Í“ 1.
Integrovaný dopravní systém v okolí tratě 199 Michal Šimek Gymnázium Jana Valeriana Jirsíka České Budějovice.
Dopravní průzkum Petr Chocholouš.
Recyklace RNDr. Ladislav Pospíšil, CSc EXKURZE PETKA CZ.
Plánování a organizace veřejné dopravy
Organizátor regionální dopravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
Navrhování dopravní obsluhy ve městě
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
Přístupnost IDS pro OOSPO
Elektronická učebnice - II
Plán trasy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS Terminál Hranečník Ostrava 2015.
Mladá Boleslav Spádová oblast Mladá Boleslav 1: Město Mladá Boleslav a spádová aglomerace cca obyvatel 2: Okres Mladá Boleslav cca obyvatel.
METROBUSY V PRAZE A OKOLÍ Projekt hierarchizace autobusové sítě Ing. Filip Drápal, ROPID.
Veřejné finance Mgr. Oldřich Hájek. Financování veřejné dopravy Význam a charakteristika dopravy: Propojuje všechna odvětví hospodářství Propojuje všechna.
Ekonomické hodnocení alternativních druhů Městské autobusové přepravy osob Hodnocené druhy autobusové MHD: DIESEL POHON HYBRIDNÍ DIESEL CNG POHON ELEKTRICKÝ.
Městská hromadná doprava ve Stockholmu Studentská konference Nedorost Jakub, DMŽ3.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
ZLEPŠENÍ REALIZACE SPOJENÍ VEŘEJNOU DOPRAVOU V RELACI Č.KRUMLOV – Č.BUDĚJOVICE A ZPĚT PROSTŘEDNICTVÍM MATEMATICKÝCH METOD AUTOR PRÁCE: BC. MICHAELA PEKAŘOVÁ.
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Rozvojové záměry na železnici
Sdružení dopravních podniků ČR odborná skupina TRAMVAJE
Dopravní charakteristiky
Infrastruktura ve Středočeském kraji
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Stav přípravy a realizace prioritních projektů železniční infrastruktury v regionu střední a východní Moravy Ing. Mojmír Nejezchleb VII. ročník mezinárodní.
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
RNDr. Ladislav Pospíšil, CSc.
Efektivní dopravní obslužnost vybraného mikroregionu Jihočeského kraje
Integrace Neratovic a Mělníka
Město Zwickau Zwickau (česky Cvikov či Zvíkov) je okresní město ve Svobodném státě Sasko a zároveň důležitým centrem západní části Saska čtvrté největší.
Sdružení dopravních podniků ČR Odborná skupina TRAMVAJE
Wien – Baden: integrace tramvaje se železnicí
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Prezentace pro OS tramvají
Sdružení železničních nákladních dopravců ČR
Vlakem z Prahy na letiště
Transkript prezentace:

Řešení dopravní obslužnosti Odoleny Vody a letiště Vodochody Petr Hajduk

Stávající stav Terminál u letiště Svazek autobusů 370, 371 a 373 Doplňující autobusy 4xx

Vodochodské letiště a jeho rozšíření Asi 50 letů denně Poptávaná přepravní kapacita až 5000 cestujících denně v každém směru (při udávaných 48 letech denně) Nízkonákladoví přepravci => větší podíl MHD

Celkový přehled nabízených řešení

Metrobus / Expresní linka Levné řešení, dá se využít současná infrastruktura Autobusy by mohly jezdit po dálnici (podobně jako jezdí např. 334), přizpůsobené pro přepravu leteckých cestujících. Problémy pouze při zablokované dálnici (např. dopravní nehodou)

TT - 1 V trase Vozovna Kobylisy – Odolena Voda Rychlodrážní typ – max. 110 km/h Uprostřed ulice až po Zdiby, poté po vlastním tělese Zastávky: (Kobylisy-Březiněveská-Líbeznická-) Vozovna Kobylisy-Počeradská-Prunéřovská-Osecká-Měděnecká-Zdiby, U Celnice-Zdiby-Zdiby, Výzkumný ústav-Klecany, D8 park-Klíčany-Panenské Břežany-Letiště Vodochody-Odolena Voda, Horní náměstí-Odolena Voda

TT - 2 Až 200 spojů denně v jednom směru (podobné množství jako linka č. 9) Autobusy(např. 162, 37x) jsou navázány na nejbližších zastávkách Cena (nejlevnější odhad bez vozidel – 5 mld. Kč) Křížení s vlečkou

Odbočka železnice Spojka trati 091 s vlečkou areálu Aero Vodochody Spojka jednokolejná, viadukt nad Vltavou Velká kapacita spojení Spoje každou čtvrthodinu (cca 50 spojů pro 400 cestujících) – klasická souprava CityElephant Rozvětvení linky S4/ prodloužení S41 Nejelegantnější řešení

Závěr V současnosti je situace víceméně uspokojující Po rozšíření letiště je nejpravděpodobnější varianta metrobusu, jiné varianty ovšem posilují i obce po cestě (tram, vlak) a urychlují jejich rozvoj při menší zátěži, ale jsou dražší. O dopravní obslužnosti je třeba uvažovat ještě před rozšířením letiště, i v samotném projektu letiště je deklarována nutnost vyřešit dopravní obslužnost

Děkuji za pozornost Petr Hajduk