Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU - OP VK Číslo a název klíčové aktivityIII/2 inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT AutorIng. Milan Solil Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ATM_3S_SL_10_17 NázevKarnaughovy mapy Druh učebního materiáluPrezentace PowerPoint PředmětAutomatizace RočníkTřetí Tematický celekVývoj a základy automatizace AnotaceLogickou funkci vyjádřenou pravdivostní tabulkou lze převést v tzv. mapu, která slouží k zjednodušení funkce Metodický pokynPrezentace pomocí dataprojektoru, 45 minut Klíčová slovaKarnaughova mapa Očekávaný výstupPorozumět a aplikovat minimalizaci funkce Datum vytvoření
VÝVOJ A ZÁKLADY AUTOMATIZACE 17. Karnaughovy mapy
Karnaughovy mapy Minimalizace logické funkce pomocí Karnaughovy mapy Logickou funkci vyjádřenou pravdivostní tabulkou převedeme v tzv. mapu, ve které přehledným grafickým způsobem vytváříme skupiny jedniček. Použijeme tzv. Karnaughovu [čti: karnafovu] mapu. Velikost mapy závisí na počtu vstupních proměnných resp. na počtu řádků tabulky, v obecném případě má 2n polí, kde n je počet proměnných.
Animace sestavení Karnaughovy mapy skola.hellebrand.cz/text0910/au/minimalizace _karnaugh.pps skola.hellebrand.cz/text0910/au/minimalizace _karnaugh.pps Karnaughovy mapy
Použitá literatura: technika/minimalizace-logickych-funkci-karnaughovy- mapy/ Karnaughovy mapy