Pavel Kotyza VŠFS, 2. 10. 2014.  Social Media Revolution 2013 hw1w Social Media Revolution 2013

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Advertisements

Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Poloha České republiky
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA

NSWI117 – Technologie vývoje webových aplikací Martin Nečaský Katedra softwarového inženýrství MFF UK.
Lomy Mořina Jana Linhartová. Kde se lomy nacházejí? Lomy Mořina se nacházejí v CHKO Český kras Poblíž Karlštejna Jsou z vápence.
Jan Kolář, Ph.D. propagace a popularizace vědy Internetové stránky pro veřejnost: jak na ně ve výzkumných institucích? zkušenosti z Ústavu experimentální.
Internet Definice Historie Použití Programy pro práci s internetem
Školení internetového vyhledávače
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu,která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Tutorial Zobrazení článku na EBSCOhost rozhraní
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu, která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
 Search engine optimization  Jeden z prvních kroků při tvorbě obsahu webových stránek  Výrazně ovlivňuje dohledatelnost, návštěvnost a tím i úspěšnost.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Google Analytics pro OPAC – počty pro jednotlivé stránky Pavel Hušek, SVK Hradec Králové SU Aleph , VUT Brno.
Tvorba www stránek ODKAZY ICT 4.ročník. Vložení odkazu ODKAZY K propojení jednotlivých souborů K propojení jednotlivých souborů K přechodu na jiný web.
Regionální knihovna Karviná na Facebooku Praha listopad 2010.
10 častých chyb online marketingu. 1. Konverzní tlačítka
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu13 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník2.,3 Anotace.
Informace – vyhledávání informací
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
Evaluace výuky ZS (2013/2014) PhDr. Martin Dolejš, Ph.D.
VUFind aneb jak mít webový OPAC méně ošklivý Pavla Švástová Moravská zemská knihovna Konference knihovny současnosti 2011.
Markéta Wolfová.  efektivní organizace záložek  sdílení zajímavých odkazů, dokumentů, obrázků, videí  označování a komentování materiálů.
Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody
SubjektSpeciální ZŠ a MŠ AdresaU Červeného kostela 110, TEPLICE Číslo op. programuCZ Název op. programuOP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Vyhledávání českých regionů a měst uživateli Google autor bakalářské práce: Markéta Návratová vedoucí bakalářské práce: doc. Dr. Ing. Jiří Horák BAKALÁŘSKÁ.
XHTML – odkazy Mgr. Lenka Švancarová Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Švancarová. Dostupné z Metodického portálu.
Marek Vohradský.  komunitní server  profil – nový, Facebook, Twitter  zaměření na média(fotky, skladby, videa …)  a trendy(informace o celebritách)
10. Sociální sítě jako prodejní platformy Získejte maximum z online komunit Pavel VŠFS.
SubjektSpeciální ZŠ a MŠ AdresaU Červeného kostela 110, TEPLICE Číslo op. programuCZ Název op. programuOP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Oficiální webové stránky pěveckého sboru při ZUŠ Velké Meziříčí
Proč tagovat? [Hammond, 2005]. Kdo taguje? [Hammond, 2005]
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: říjen.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2015.
Zariskuj Autor: Mgr. Helena Nováková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Jak získat prvních followerů a neztratit je Pavel Ungr, konzultant.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Veronika Hochmanová,tercie
Lucie Pryclová, tercie.  demokratický stát v Malé Asii a z menší části v JV Evropě  hlavní město – Ankara  turecká kuchyně patří mezi nejvyhledávanější.
Odkazy. Href Nejdůležitější atribut, cíl odkazu. Zjednodušeně pojato tato hodnota říká, jaká stránka se objeví po kliknutí. Href se zapisuje jako URL.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/18.
SPORT & SOCIAL MEDIA Tomáš Hodboď
Posílání fotek Letecká pošta- První web ne který můžeme umístit velké množství fotek.
Zálohování fotografií
Elektronická učebnice - II
Školení WordPress a publikování na webu Mgr. Pavel Krejčí
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Internet – služby Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Keňa a její hudba Veronika Karasová.
3.1 Periodizace dějin hudby
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Sociální sítě a čas strávený na nich. Ptali jsme se na otázky: 1) Jaké sociální sítě používáte? 2) Myslíte, že jsou sociální sítě užitečné? 3) Ovlivňují.
Reklama je mrtvá, ať žije marketing! Pavel Neuman
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru M/01 PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu Informační a komunikační technologie, inovuje.
Český Instagram Jaro května
Sociální Sítě Plhák Šumperk 5.B.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Tvorba WEBOVÝCH stránek – hypertextové odkazy
Název materiálu: Internetová adresa
Mapy České republiky.
Sociální sítě a multimédia v Hrádku nad Nisou
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Pavel Kotyza VŠFS,

 Social Media Revolution hw1w Social Media Revolution hw1w  Social Netowrks in Real Life 1nLo Social Netowrks in Real Life 1nLo

 Navštivte  Zvolte si Českou Republiku nebo případně SK, UA, RU, DE  Připravte si následující informace:  Země  Počet uživatelů Facebooku  Penetraci Facebooku v populaci dané země  Zvolte si 3 obory a napiště seznam Top 3 stránek:  Příklad: India

 Navštivte  instagram analytics tool  Hledejte tag “VSFS” nebo “vaše oblíbené město“  Ukažte v prezentaci 3 nejoblíbenější fotky i s komentáři  Proč myslíte, že mají právě na Instagramu tolik „lajků“?

 Jaké jsou TOP10 nejpoužívanějších Twitter Hastagů # za poslední týden v ČR a SR  Odpovědí ukládejte na Google Doc v odkazu, který najdete po výuce ve vaší školní poště  Termín: Pondělí 06/10/2014 – 11:59 PM  Nápověda: Česká alternativa pro tweetování je “Klabosit”