1 FIREMNÍ KULTURA Evergreen v nových souvislostech aneb FUNGUJÍ JEN JEDNODUCHÉ VĚCI
2 NOVÉ SOUVISLOSTI? BUSINESS NOHAMA NA ZEMI 1.Holistické řízení hodnoty firmy a zdrojů růstu. 2.Dekonstrukce – core business, outsourcing, aliance. 3.Bipolární působnost – globální expanze, lokální tvář. 4.Důsledné řízení inovací.
3 1.FK – je standardně řízený zdroj hodnoty firmy. 2.FK – nepodporuje jen vlastní firemní strategii, ale především strategii klientů. 3.FK – je klíč ke kvalitě vztahů v globálním i lokálním měřítku. 4.FK – činí z inovativního chování samozřejmou normu. NOVÉ SOUVISLOSTI – NOVÉ NÁROKY NA FIREMNÍ KULTURU
4 1.Lákavost hodnot – firemní hodnoty jsou ikony lákavé pro zákazníky i zaměstnance firmy. 2.Hodnoty jsou měřítka – slouží jako kriteria při výběru, hodnocení výkonu, odměňování, povyšování. 3.Personifikace hodnot – jsou denně demonstrovány v chování lidí s reálnou mocí. 4.Otevřenost – své hodnoty firma sdílí s partnery a dodavateli. FIREMNÍ KULTURA – JEDNODUCHÁ PRAVIDLA
5 děkuji za pozornost Ing. Luděk Pfeifer, CSc. partner M.C.TRITON, spol. s r. o. Evropská 423/ Praha 6 Tel: Fax: Web: