Michal Pek.  Označení lidí, organizací, akcí, praktik a myšlenek  Vlastní interpretace filosofie, vědy a náboženství  Prvky okultismu, mýtické a magické.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
K novověké filosofii 16.–17. století
Advertisements

2013 Marek Vácha.  v seminářích se pokusíme nahlédnout do toho, co by mohlo být „křesťanství“  a podobně se pokusíme nahlédnout do oblasti zvané „environmentální.
RELIGIONISTIKA „Neutrální popis náboženství vedle té prezentace, již poskytují náboženství sama.“
Předmět psychologie Předmět psychologie práce a organizace.
Pozornost, vědomí Škola:
Doc. Michal Kaplánek, Th. D.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze š
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ ŠKOLA: STŘEDNÍ ŠKOLA PRÁVNÍ – PRÁVNÍ AKADEMIE, S.R.O. TYP ŠABLONY: III/2 INOVACE A ZKVALITNĚNÍ.
Intelektuální Reformulace Magie aneb Co je to ta magie? aneb Malá rukověť magického PR.
FILOZOFIE VY_32_INOVACE_5.1.ZSV4.11/Md CZ.1.07/1.5.00/
HUMANISTICKÁ PSYCHOLOGIE
Analytická psychologie
KULTURA Jitka Nešněrová.
KOMUNISMUS Michal Hess.
Sigmund Freud zkoumání kreativity z hlediska tvořivé osobnosti
VY_32_INOVACE_28-04 Antická filosofie Pythagoras ze Samu.
VAŠE NÁBOŽENSTVÍ NENÍ DŮLEŽITÉ Překlad:
Sociální patologie SCPT SCPA
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Výchova k občanství.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Úvod do učiva občanské výchovy
Filosofie a metodologie. „ Science. It works, bitches!“ „We finally figured out that you could separate fact from superstition by a completely radical.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Občanská nauka Ročník:
Náboženství - opakování
Filosofie úvod do problému....
Albert Camus Barbora Vaňková.
Marek Zámečník C4A ŽIVOTNÍ SÍLA.   francouzský filozof  představitel filozofie života  z rodiny židovského hudebníka  studium matematiky.
Autor:Pavlína Krejčí Předmět/vzdělávací oblast:Základy společenských věd Tematická oblast:Člověk a právo Téma:Právní vztahy Ročník:1. a 2. Datum vytvoření:srpen.
Filosofie Filosofie nehledá pravdu ani o světě samém, ani o člověku;
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Filosofická antropologie, K. Lorenz - 8 smrtelných hříchů
RELIGIONISTIKA představení oboru Religionistika jako věda, náboženství jako její předmět, studijní literatura.
Prothágoras z Abdér Kulhánková Adéla, C4A.  481 př. n. l. Abdéra v Thrákii př. n. l.  Starořecký řečník a filosof  Nejznámější z generace sofistů.
PSYCHOLOGIE JAKO VĚDA PSYCHOLOGICKÉ TEORIE. PSYCHOLOGIE PŘEDMĚT SYSTÉM METODOLOGIE METODY PSYCHOLOGIE JAKO VĚDA POZNAT - VYSVĚTLIT - OVLIVNIT - PREDIKOVAT.
Stanislav Grof Marešová, V8A
August Comte Émile Durkheim Max Weber
Člověk jako osobnost (psychologie, disciplíny a směry)
1 HISTORICKÝ PROSEMINÁŘ Postup v rámci bakalářského studia oboru Dějin křesťanského umění na KTF UK: INTERDISCIPLINÁRNÍ CVIČENÍ HISTORICKÝ PROSEMINÁŘ SEMINÁŘ.
Úvod – teorie vědeckého poznání Psychologické systémy
Transpersonální psychologie
OBČANSKÁ NAUKA ZÁKLADY SPOLEČENSKÝCH VĚD. Základní informace předmět se vyučuje na nižším i vyšším gymnáziu na vyšším gymnáziu možnost volby semináře.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Slánská Kalhousová Název.
PSYCHOLOGICKÉ SMĚRY. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené,
Světová náboženství. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk.
Pozitivismus Kristýna Zinková C4B Seminář společenských věd Co je to?PrincipyAuguste ComteTři stádiaKritikaSoučasnost.
Význam bible OB21-VVP-HUM-CJL-BUJ-M ) úkol: Vytvoř myšlenkovou mapu (co si vybavíš, když se řekne bible):
Psychická struktura osobnosti Vytvořila Ing. Lenka Hřibová, Duben 2016.
INDICKÁ FILOSOFIE II Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
UMĚNÍ, VÍRA A NÁBOŽENSTVÍ
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Dějiny psychologie Mgr. Jiřina Boušková.
Filozofie osvícenství v Německu
Náboženství Buddhismus.
Náboženství a fanatismus
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Smrt Vypracoval: Jakub Polášek Obor: Technické lyceum Třída: 1L
K novověké filosofii 16.–17. století
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_324.FIL.34 G. W. F. Hegel.
Šťastný, úspěšný, zdárný život x morálka, povinnost
Jazyk a řeč – sociální informovanost
Paměť Mgr. Vladimír Velešík.
Transpersonální psychologie
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Úvod – teorie vědeckého poznání Psychologické systémy
VAŠE NÁBOŽENSTVÍ NENÍ DŮLEŽITÉ Překlad:
Nevědomí.
Dějiny psychologie současná psychologie.
VĚDA A PRAXE RŮZNÁ POJETÍ PŘEDMĚT A METODY
Transkript prezentace:

Michal Pek

 Označení lidí, organizací, akcí, praktik a myšlenek  Vlastní interpretace filosofie, vědy a náboženství  Prvky okultismu, mýtické a magické myšlenky Dále: křesťanství, astrofyzika, otázka života, vesmíru a vůbec

1. pilíř – Vědecký podklad  Všechna existence je navzájem spřízněná  Člověk = účastník dění  monismus

2. pilíř - Orient  Reinkarnace, věčný klid  Ono

3. pilíř – Nová psychologie  Odkaz na C. G. Junga  Nadosobní vědomí, kolektivní nevědomí, hraniční zkušenosti

4. pilíř – nové náboženství  Tajné nauky, astrologie

Hudba  Relaxační  Prvky orientu, pozitivní hodnoty  Pro meditaci, hluboký spánek 

Zdroje   nauka-a-okultni-techniky.html nauka-a-okultni-techniky.html 