HODNOCENÍ DOPRAVNÍ POLOHY Filip Chvátal
Obr. 2.5: Regionální diferenciace stupně automobilizace v ČR v roce 2004 Pramen: D. Halásek, J. Maryáš, I. Galvasová, T. Krejčí, D. Seidenglanz. 2006Maryáš,Krejčí, D. Seidenglanz. 2006
Obr. 4.4:Počet spojů hromadné dopravy ze Znojma do obcí Znojemska ve večerních hodinách běžných pracovních dnů Pramen: (jízdní řád platný v období 2004/2005)
Polohová diferenciace obcí na Znojemsku Pramen: Toušek, V., Seidenglanz, D., Krejčí, T., Hubl, R. (2005)
Zadání cvičení č. 6 Vybrat si ORP Každou obec v ORP obodovat podle metodiky (kolik je tam daných komunikací v určité vzdálenosti od obce, případně kolik jich obcí prochází) Vzdálenost se počítá od hranic intravilánu, nehodnotí se komunikace co prochází obcí – jen ty co se jí dotýkají a jsou v jejím okolí) Vytvořit mapu a napsat závěr formou normálního protokolu Započítat silnici podle čísla, ne podle křižovatky, stejně železnice podle čísla tratě (každé číslo, jedna trať) (to znamená, že silnici číslo 22 započítáte jen jednou nehledě na to, kolik tam je křižovatek) V databázi zjistíte, jestli je daná trať elektrifikovaná (má trakci), jestli je dvojkolejná, jestli je to celostátní koridor, či celostátní dráhahttp://historie-trati.wz.cz/ Odevzdat do !!!
Příklady pro určení počtu hran a uzlů v „terénu“