EU ICT2/1/1/3 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma: Přírodninový tisk – zpracování přírodního materiálu Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU ICT2/1/1/14 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník
Advertisements

Krmítko z kartonu od mléka
EU ICT2/1/1/9 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník  Téma: V zimním lese – práce s papírem, práce ve skupině  Průřezová témata: enviromentální výchova,mediální.
EU ICT2/1/1/17 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma : Tulipány - Samostatná práce, kreativní  Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
EU ICT2/1/1/7 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník
EU ICT2/1/1/4 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma: Modrovous – Práce ve skupinkách, práce s přírodninami, práce se dřevem  Průřezová témata: enviromentální.
EU ICT2/1/1/13 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Jarní taneček - samostatná práce, práce s papírem Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
Obrázek s motýly Autor: Mgr. Helena Uhříková Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI _ VV, DUM 4
EU ICT2/1/1/2 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník
Tupování BARVOU.
EU ICT2/1/1/8 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník Téma: Barevné deštníčky – práce s papírem Průřezová témata: enviromentální výchova,mediální výchova,
EU ICT2/1/1/20 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Růžičky z bonbonů samostatná práce, práce s papírem, kreativní práce Průřezová témata: enviromentální.
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
VÝTVARNÉ TECHNIKY Tisk z koláže
Kašírovaná dýně Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
EU ICT2/1/1/16 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma : Na louce - motýlci a husy samostatná práce, práce s papírem  Průřezová témata: enviromentální.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
EU ICT2/1/1/18 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma : Kopretiny samostatná práce, práce s papírem  Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
EU ICT2/1/1/14 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Rozkvetlá louka - květinový šlahoun samostatná práce, práce s papírem Průřezová témata: enviromentální.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Jablíčka a hrušky. Jak? Z odpadového krabicového kartonu, lýka nebo provázků….. Čím? Barvami Remacol a Eternal, štětci Barvy - chci vědět víc!.doc na.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
PČ_012_Kombinovaná technika – obrázek s motýly
Jaro už je tady! autor: Kateřina Marková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Podzimní věnec.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI _ VV, DUM 6
Elektronická učebnice - II
EU ICT2/1/1/6 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník Téma: Jak roztočit větrník – Práce s papírem Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální výchova,
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
EU ICT2/1/1/12 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Hlavičky z jarní travičky - samostatná práce, kreativní Průřezová témata: enviromentální výchova,
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
PČ_005_Práce s drobným materiálem_Kašírovaná dýně
Vytváříme plastický model krajiny
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
EU ICT2/1/1/19 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Textilní koláž - práce ve skupině, práce s textilem Průřezová témata: enviromentální výchova,
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Krmítko z kartonu od mléka
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Projekt do Výchovy ke zdraví
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
PČ_008_Práce z přírodnin – ježek
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Linoryt. Autor Mgr.art. Kristýna Pražáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže aplikovat techniku linorytu Speciální vzdělávací potřeby Počítač, projektor,
VÝROBA VELIKONOČNÍHO PŘÁNÍ JE TU JARO. Jarní velikonoční kuřátko 2.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Září Školní řád  začátek vyučování  chování  omlouvání absencí (jednodenní nepřítomnost, vícedenní nepřítomnost  odhlašování obědů, provoz jídelny.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Rodičovská schůzka září 2017.
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Průběh ZV RVP ZV.
Keith Haring Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Výtvarná výchova – 1. ročník, Návrh látky
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Výtvarná výchova – 1. ročník, Ledové království
Číslo a název šablony klíčové aktivity
EU_52_sada 1_19_ZPM_Enkaustika_Lich
VY_32_INOVACE_657_OCHRANA MATERIÁLU NÁTĚREM Název školy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Rodičovská schůzka září 2018.
Transkript prezentace:

EU ICT2/1/1/3 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma: Přírodninový tisk – zpracování přírodního materiálu Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální výchova, osobnostní a sociální výchova Mezipředmětové vztahy: přírodověda, prvouka, výtvarná výchova

Přírodninový tisk Práce samostatná, práce s přírodninami

Pomůcky: Bílý papír Tiskařské barvy (nebo tempery) Gumový váleček Štětec Kukuřičný klas Menší jablka

Postup 1.) Pozadí vytvoříme válením nabarveného kukuřičného klasu po papíře.

2.) K otiskování jsme zvolili polovinu jablíčka. To rozkrojíme a necháme mírně oschnout. Poté naneseme štětcem barvu.

3.) Jablíčko otiskujeme na žluté pozadí. Barvu naneseme před každým otiskem.

4.) Po zaschnutí dozdobíme otisky travin. Stébla natřeme barvou a přiložíme obrázek. Překryjeme čistým papírem a přejedeme několikrát válečkem.