ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/34.0434 NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
singulier pluriel me, m’ nous te, t ’ vous le, l’ la, l’ en les
Advertisements

ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Quelle couleur est-ce? Doplň.
Le lexique de Facebook Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských.
Grammaire – être Complète.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Expressions avec le verbe ÊTRE Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
Les fautes des Tchèques en français Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Article partitif – dělivý člen
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Négation Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Recepční v hotelu Podpora méně frekventovaných jazyků SŠ – Francouzský jazyk.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Expressions familières Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských.
Interjections Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Expressions avec le verbe AVOIR Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
FUTUR PROCHE Ester Maternová.
Logement - révision Francouzština Autor: Mgr. Dagmar Mynářová
Ester Maternová. L´article définiLELALES L´article indéfiniUNUNEDES L´article contractéDUDE LADES AUA LAAUX.
Passé composé Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Subjonctif Fj_4_177_subjonctif1. Comment créer le subjonctif On conjugue le verbe au présent ils/elles parl ent On ajoute e, es, e // + 3. os.mn.č. –
AnotaceMateriál tvoří prezentace.Po obvyklém způsobu uvedení a základního procvičení učiva, rozšíříme slovní zásobu, sloveso être. AutorMgr. Olga Medunová.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Qui / Que Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Poser une question Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Article partitif Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Enigmes Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí pro.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Slánská Kalhousová Název.
FRANCOUZSKÝ JAZYK - REZERVACE HOTELOVÉHO POKOJE Název školyStřední škola hotelová a služeb Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Mgr. Ivana.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je fais les achats Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je fais la cuisine, je vais au resto Autor: Mgr.
Alimentation en France et en République tchèque Le dîner – les cafés – produits laitiers.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je suis en route Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je m´habille à la mode Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
P ROJET COMMUN SUR L ’ ALIMENTATION EN R ÉPUBLIQUE T CHÈQUE ET EN F RANCE ( – )
PRÉSENTATION: Le petit déjeuner, les fruits et légumes, la recette et les restaurants Thibault, Michal, Stáňa, Elise, Dáša, Coline, Marion, Lucie.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je tiens le dialogue Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
Le Lycée Carnot de Dijon Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast La vie en France Datum vytvoření Ročník4.
Les commerces Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Život ve Francii Datum vytvoření RočníkSekunda,
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Anzhela Sabadosh NÁZEV:VY_32_INOVACE_07B_02_la_boisson TEMA:Civilisation ČÍSLO.
Milan Kundera Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastFrankofonie Datum vytvoření Ročník3., 4. ročník.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
GE - Vyšší kvalita výuky
Les homophones Tematická oblast Slovní zásoba Datum vytvoření Ročník
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Štěpánka Satoriová Název materiálu:
Výchova přirozeného zdravi
La météo Tematická oblast Vocabulaire Datum vytvoření Ročník
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Les activités quotidiennes
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT AUTOR: PhDr.Eva Hovorková Týlová TEMATICKÁ OBLAST: Francouzský jazyk, kvarta NÁZEV DUMu:Les achats I POŘADOVÉ ČÍSLO DUMu: 05 KÓD DUMu:EH_PRACE_S_TEXTEM_FJ_05 DATUM TVORBY: ANOTACE (ROČNÍK): DŮM 05 navazuje na DŮM 02, kdy matka v kempu poslala syna koupit bagetu. Děj se odehrává u pekaře. Druhý rozhovor se odehrává na trhu – sourozenci mají vyřídit nákup podle pokynů. Obě situace jsou dialogy pro 2, ale věty jsou přeházeny. Žák musí dialogy seřadit správně. V dialogu A by měl vyjít z toho, že nejdřív pozdraví prodavač, v dialogu B v případě potřeby je možno předem uvést, že základní položka nákupu jsou „abricots“. Po vyřešení správného pořadí vět v dialogu žák odpoví na několik jednoduchých otázek. Pozor – žák se také učí, že ne každá otázka má odpověď. METODICKÝ POKYN: Protože může být důležité klíčové slovo ve větě, je vhodné nabídnout slovník nebo nejdřív určitá slova procvičit. Po vyřešení mohou žáci obě situace zahrát jako scénku, obměnit, prodloužit, zkomplikovat. Například nemít dost peněz, mít jen velkou bankovku, chtít ochutnat, rozmyslet si položku, smlouvat.

5/ Les achats I Mets les phrases dans l´ordre, constitue le dialogue: A/ 1/ Non, un croissant au chocolat encore, s´il vous plaît. 2/ Tu prends ? 3/ Merci, au revoir. 4/ Oui, je vois. Je vous dois combien ? 5/ Voilà, c´est tout ? 6/ Bonjour, jeune homme. 7/ Ça fait 2 euros 60 alors. 8/ Une baguette bien cuite. 9/ Bonjour, monsieur. 10/ Au revoir. 11/ Ils sont délicieux aujourd´hui.

Solution: A/ 6, 9, 2, 8, 5, 1, 11, 4, 7, 3, 10

Dialogue A: Réponds aux questions : 1/ Qu´est-ce qu´on vend ? 2/ Où ? 3/ Pourquoi ? 4/ Combien ?

Solution: 1/ De la patisserie.Les baguettes, les croissants. 2/ A la boulangerie/chez le boulanger. 3/ On ne sait pas. 4/ Une baguette et un croissant au chocolat.

Text B Mets les phrases dans l´ordre, constitue le dialogue: B/ 1/ Ah oui, ils doivent être délicieux, ceux-là. 2/ Bon, si tu veux, on les prend, mais on ajoute un melon pour papa aussi. 3/ D´accord on continue, il y a plusieurs marchands. 4/ Oh, regarde ces abricots, j´en prends deux livres, hein ? 5/ D´accord, on y va. Bon jour, madame, combien vous vendez ces cerises ? 6/ Et en plus elle les vend 2 euros 10 seulement. 7/ Non, pas aujourd´hui, maman voulait des cerises noires. 8/ Oui, mais ells sont assez chères, non ? 6 euros 60. 9/ Là, la vielle dame à gauche – si on prend ses abricots?

Solution: B/ 4, 8, 3, 9, 1, 6, 2, 7, 5

Dialogue B: Réponds aux questions : 1/ Qu´est-ce qu´on vend ? 2/ Où ? 3/ Pourquoi ? 4/ Combien ?

Solution: 1/ Des fruits differents. 2/ Au marché. 3/ Maman a préparé le liste et envoyé ses enfants au marché. 4/ Deux livres d´abricots.

Zdroje: Vlastní práce autora. Jazyková kontrola provedena rodilým mluvčím.