Opakování sedmého ročníku

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zpracoval: Jan Filka ZŠ a MŠ Horníkova 1
Advertisements

Jednoduché stroje Autor: Mgr. Marcela Vonderčíková
Fyzika Jednoduché stroje 2.
Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Březen 2012
Fyzika Klid a pohyb.
EU peníze školám Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732 Název projektu: Moderní škola – naše budoucnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
PRÁCE VYKONANÁ PŘI ZVEDÁNÍ TĚLESA POUŽITÍM PEVNÉ KLADKY
VZTLAKOVÁ SÍLA PŮSOBÍCÍ NA TĚLESO V KAPALINĚ
Jednotky objemu. Měření objemu kapalin.
Fyzika 7. ročník Síla Anotace
Fyzika Měření objemu a času.
Těleso otáčivé kolem pevné osy - páka
Tepelné stroje -motory
Spalovací motor zážehový
(čtyřdobý zážehový motor)
Spalovací motory s pístem
U těles určujeme ve fyzice jejich vlastnosti – rozměr (velikost), hmotnost, objem, obsah, teplotu, barvu, tvar, tvrdost, stlačitelnost, sílu – kterou.
Změny skupenství látek
Měření objemu pevného tělesa
MĚŘENÍ OBJEMU.
Měření objemu 6. ročník.
VOLNÁ KLADKA. KLADKOSTROJ
Opakování Délka, hmotnost, objem.
JEDNODUCHÉ STROJE.
Jednoduché stroje.
Měření síly Všechna tělesa jsou přitahována k Zemi gravitační silou.
Člověk a příroda – Fyzika
Páka,kladka,kladkostroj, nakloněná rovina
Základní škola Stříbrná Skalice, Na Městečku 69,
Fyzika Jednoduché stroje 1.
Jednoduché stroje Kladka, Pevná a volná kladka,
aneb Co nám ulehčí práci
Jednoduché stroje Mezi jednoduché stroje patří pět strojů. Kladkostroj, Páka, Nakloněná rovina, Volná kladka a Pevná kladka.
Fyzika Zvuk.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: Soňa Brunnová Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_PROUDENI.
MĚŘENÍ OBJEMU Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Měření objemu.
JEDNODUCHÉ STROJE Stroje Pomáhají lidem vykonávat spoustu činností s vynaložením menší námahy.Usnadňují život a zvyšují i naši bezpečnost. Ve fyzice.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_162_Objem tělesa AUTOR: Ing.Gavlas Miroslav ROČNÍK, DATUM:
Fyzika 6. ročník Objem Anotace
Vznik a šíření zvuku.
Měření objemu pomocí odměrného válce
(kladka,páka,nakloněná rovina,kladkostroj)
Test: Mechanické vlastnosti kapalin (1. část)
Měření objemu Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Měření síly vytvoř si vlastní siloměr
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 6 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Najdi černé ovce metr tuna látka miligram atom l kilogram kg gram.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 8 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Co mají tyto věci společného?
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:F8 - 8 Datum ověření ve výuce: Ročník:8.
MĚŘENÍ SÍLY Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Seminární práce z fyziky Práce na jednoduchých strojích-kladka,páka,šroub,nakloněná rovina.
F YZIKA Užití páky. Vypracoval: Lukáš Karlík. U ŽITÍ PÁKY Na vedlejších obrázcích vidíme několik úkonů. Za pomoci čeho je lze provádět? Za užití páky.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_0 2 _05_úvod do fyziky Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s. AUTOR: Bc. Vladimíra Benediktová NÁZEV: VY_32_INOVACE_215_FYZIKA_KLADKA TÉMA: KLADKA ČÍSLO.
JEDNODUCHÉ STROJE ČLOVĚK A TECHNIKA
Fyzika Jednoduché stroje 1.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_52
Objem tělesa Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
Měření objemu pomocí odměrného válce
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B27Fy6_Objem 1
MĚŘENÍ SÍLY Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
MĚŘENÍ OBJEMU.
JEDNODUCHÉ STROJE KLADKA
Anotace Litr Druhy a využití Co měříme v litrech
Rozdělení Podle způsobu zapálení pohonné směsi  Zážehové motory  Vznětové motory Podle počtu pracovních dob  Dvoudobé motory  Čtyřdobé motory.
Výpočty objemu krychle a kvádru
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Transkript prezentace:

Opakování sedmého ročníku Fyzika Opakování sedmého ročníku

Fyzika Opakování sedmého ročníku LÁTKA pevná kapalná plynná tání vypařování tuhnutí kapalnění

Fyzika Opakování sedmého ročníku Měří se tu DOBŘE nebo ŠPATNĚ? ŠPATNĚ

Fyzika Opakování sedmého ročníku Měří se tu DOBŘE nebo ŠPATNĚ? DOBŘE

Fyzika Opakování sedmého ročníku Kolik mililitrů znázorňuje jeden dílek? 1dílek=1ml

Fyzika Opakování sedmého ročníku Jaký je objem vody ve válci? 65ml

Fyzika Opakování sedmého ročníku V kterém případě dochází k největšímu a v kterém k nejmenšímu tření? NEJVĚTŠÍ NEJMENŠÍ

Fyzika Opakování sedmého ročníku Jak velkou sílu potřebuješ ke zvednutí tohoto tělesa? 10 N

Fyzika Opakování sedmého ročníku Popiš části kladky (kolečko, vidlice, provaz, osa). vidlice kolečko osa provaz

Fyzika Opakování sedmého ročníku Které závaží je potřeba zavěsit na háček, aby kolo na hřídeli bylo v rovnováze?

Fyzika Opakování sedmého ročníku Kde budeme působit menší silou? A

Fyzika Opakování sedmého ročníku Která část zážehového čtyřdobého motoru je na obrázku? svíčka

Fyzika Opakování sedmého ročníku Co se chvěje v tomto hudebním nástroji? struna

Fyzika Opakování sedmého ročníku Co se chvěje v tomto hudebním nástroji? vzduch